Lari42 kirjoitti:olen pistänyt 3 päiväs aluksen mutta aluksesta lähtee 1 pianta vaan ja siten paljastuu toinen
Montako kerrosta sitä maalia niissä ukoissa on-+??????????????????
Yhtä monta kuin lauseessasi?
Itse en ole jarrunesteellän onnistunut maaleja poistamaan, lähinnä se tuhosi ogreni yksityiskohtia.. 3 ja 4 DOT kriteerit täytti se aine. Paljon paremmin, nopeammin ja helpommin saa Fairy Power Spraylla.
Lari42 kirjoitti:olen pistänyt 3 päiväs aluksen mutta aluksesta lähtee 1 pianta vaan ja siten paljastuu toinen
Montako kerrosta sitä maalia niissä ukoissa on-+??????????????????
Yhtä monta kuin lauseessasi?
Itse en ole jarrunesteellän onnistunut maaleja poistamaan, lähinnä se tuhosi ogreni yksityiskohtia.. 3 ja 4 DOT kriteerit täytti se aine. Paljon paremmin, nopeammin ja helpommin saa Fairy Power Spraylla.
Ja mikä hauskinta Fairy power sprayn voi suihkia tankkien päälle eikä niitä joudu upottamaan mihinkään liemeen. Geelimäisen koostumuksensa takia myös pysyy tankin päällä sen puoli tuntia viiva tunnin, jonka aineen kannattaa antaa vaikuttaa.
Dot 4 on kyllä niin surkeaa kuin olla ja voi. Minulla hiukan ohensi päällimmäistä maalikerrosta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P