"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fuegan

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Charad

Fuegan

Viesti Kirjoittaja Charad »

Moro.
Ajattelin laittaa tänne nyt jotain kun olen rekisteröitynytkin. Täällä on aivan upeita figuja ja hieman nolottaa laittaa tänne tälläistä perustasoa olevaa figua. Tässä on yksi mieluisista phoenix lordeistani ja varmaankin eniten peluutetuin. Olkaapa hyvä.:)
Kuva
Rats keep running!
tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master »

Todella hieno....

Hieman mustaa vähentäisin ja häivyttäisin tuosta punaisesta (mielipiteeni)...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

hieman nolottaa laittaa tänne tälläistä perustasoa
No HUH HUH! Kuule jos toi on perustasoa niin... tuohan on mahtava, itse tuskin jaksan duunata tuollaista jälkeä. Ei tuossa ole minun mielestäni mitään vikaa. Perustasoa, pyh...
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Komea figu, ite tykkään noista olkasuojista jotka ovat jotain luuta/nahkaa.Myös aseen vihreät pallot viehättävät.Ainoa asia mikä häiritsee on noi mustat letkut.Muuhun figuun olet selvästi panostanut mutta letkut eivät yllä samalle tasolle.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Todella nätti, (ja flätti).

Niin eli hienohan toi on, eniten minua jäi kalvaamaan toi vihreä base!!!! HRRRRRRR.....!!!!
Peikkovasara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peikkovasara »

Mitä???? Perustasoa??? Itse en tule koskaan yltämään moiseen, joten pidä perustasosi hieman alempana =)

Perskeleen hieno nappi. Ja olen ehdottomasti samaa mieltä, nuo vihreät murikat tms. aseessa ovet tyylikkäät[/img]
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Peikkovasara kirjoitti:Mitä???? Perustasoa??? Itse en tule koskaan yltämään moiseen, joten pidä perustasosi hieman alempana =)

Perskeleen hieno nappi. Ja olen ehdottomasti samaa mieltä, nuo vihreät murikat tms. aseessa ovet tyylikkäät[/img]

En kyllä minäkään.
Welcome to the jungle.
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Et muuten viitsisi kertoa vihreiden pallojen reseptiä :D?
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kiitoksia vain paljon. On tullut tässä vuosien varrella hankittua niin paljon armeijoita, ettei aika oikein meinaa riittää ja siksi tulee laiskoteltua monessa vaiheessa.(myönnän, putket ovat hätäisiä) Tarkoitus oli tehdä figusta mahdollisimman tumma (hukkaamatta fire dragon tunnelmaa), sillä armeijana taustalla toimii ulthwé.

Vihreä on vanhaa kunnon ruohonvihreää, ja koska ensimmäiset eldarit (vuodelta 95) ovat myös samalla tavalla tehtyjä, niin ei viitsi muuttaa tyyliä kesken kaiken.

Pallukat/timantit ovat tehty silleen, että pohjana on musta ja siitä feidattuna dark angels green->snot green-> scorpion green ja lopuksi piste valkoista ylös.

Mutta kiitoksia vielä kerran.
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”