GKGM anyone? Lyö chargesssa 5 kertaa, osuu 3+ ja woundaa 4+ tai 5+, 1 haava sisään ja vain 3 2d6 tulosta ei tapa sitäfexiä (5-6, 6-5, 6-6). 145pts.Gorbag kirjoitti:Hmm... no, Eversor assassinilla vois tietty munkittaa, kahdella sellasella olisi jo ehkä mahkuja tollasta 200 pisteen mölliä vastaan, mutta onpa harmillisesti 0-1 valinta tuo officio assassinorum operative.
invulnraabeli rukouksen voi tehdä molempien pelaajien assault phaseissa.
Miten tappaa lähistelevä Carnifex?
- The Captain
- Valvoja
Litanies of Faith on kertakäyttöinen, eli säästää yhden faith pointin ja onnistuu yhdessä testissä ilman heittoa. Silti vaatii pirunmoista noppatuuria, että sen carnin saa tapettua ennen kuin faith pointit loppuvat - etenkin kun joku muukin armeijassasi voisi haluta käyttää niitä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Shining spear
Hieman sattumanvaraista, jos oot "terveeseen"(kaikki 4-5 woundia tallella) fexiin törmännyt. Eldareista en tiedä, mutta en tuon varaan laskisi. Paitsi jos fexiä olisi pehmitetty ensin.Shining spear kirjoitti:Itse olen tappanut tuommoisen carnixesin avatarilla( kolmas edit.) Ja toisen kerran aiheuttanut 2 woundii.
EDIT: Kuuluisikohan tämä ketju taktiikat osioihin?
no pakko sanoo et carnit on aika petoja ja tämän keskustelun päätteeksi varmaan kukaan ei koskaan joudu sellaisen kanssa lähistelemään ^^ ellei sit juokse tarkoituksella sellasta kohti
mutta harva lähtee carnin kaa ottaa miehestä mitaa ja minä kuulun niihin.
paitsi et mul nainen ottaa pedosta mittaa =)
mutta harva lähtee carnin kaa ottaa miehestä mitaa ja minä kuulun niihin.
witch huntereiden edesottamuksia innolla seuratenCrystania kirjoitti:no pakko sanoo et carnit on aika petoja ja tämän keskustelun päätteeksi varmaan kukaan ei koskaan joudu sellaisen kanssa lähistelemään ^^ ellei sit juokse tarkoituksella sellasta kohti
mutta harva lähtee carnin kaa ottaa miehestä mitaa ja minä kuulun niihin.paitsi et mul nainen ottaa pedosta mittaa =)
Vois kyllä itse kokeilla Canonessilla jolla on inferno pist. ja eviscerator, retinueen veteran ss jolle plasmapistooli ja eviscerator ja pari spessusiskoa meltoilla.
Ensin meltat, IP ja plasma pehmentään mölliä siten vaan painimaan keisarin henkisellä avustuksella(invu ja +2S).
Tosin tämäkin sisältää melkolailla tuuripelin hajua.
Ensin meltat, IP ja plasma pehmentään mölliä siten vaan painimaan keisarin henkisellä avustuksella(invu ja +2S).
Tosin tämäkin sisältää melkolailla tuuripelin hajua.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
- ankara halla
- Valvoja