Mahd. halpa nidiarmeija
- illosipuli
Mahd. halpa nidiarmeija
"The title says it all..."
Juu elikkäs pitäs saada mahollisimman tehokas ja halpa n. 500 pisteen Tyranid-armeija... Valmiiks on jo Battle For Macragge-setin hemmot(10 termaganttii, 6 genestealerii ja 6 spore minee). Olisko Warriorit järkevä ostos kun oli suunnitteilla eliteiks/HQ:ks
Juu elikkäs pitäs saada mahollisimman tehokas ja halpa n. 500 pisteen Tyranid-armeija... Valmiiks on jo Battle For Macragge-setin hemmot(10 termaganttii, 6 genestealerii ja 6 spore minee). Olisko Warriorit järkevä ostos kun oli suunnitteilla eliteiks/HQ:ks
Squadala!
- illosipuli
Kannattaa seurata myynti-ilmoituksia. Saat pienellä budjetilla yllättävän paljon tavaraa. Tietty riskielementti mukana tietysti aina on, mutta useimmiten tämä ei ole ongelma. Ei tosin kannata välttämättä ostaa Ville Viis-Veeltä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- illosipuli
No jos kallista yksikköä kaipaat ja HQ kun näytti sinulta puuttuvan niin suosittelen ostamaan warruja. Voit pumpat yhden warrun hyvinkin juustoiseen hintaan (40 pojoa rending claweilla ja scything taloneilla, leapillä, initiative ja armourboostilla sekä flesh hookseilla). Ja nämä ovat vielä hintaansa nähden ainakin minulla toimineet vaikka kalliita ovatkin. Näitä siis kolme tai jopa neljä ja pojot ovatkin kivunneet jo 120-160 pojoa ja 3 warrua maksaako n.30 egeä?
Geenivarkaita suosittelen hommaamaan ainakin toiset kuusi ja ta daa! Warrujen kanssa sinulla onkin jo HQ ja minimi troopit. Tämähän olisi kyllä sitten puhtaasti lähistelevä nidiarmeija. Termareita ehdottomasti lisää jos niitä aioit käyttää. Toinen mokoma ainakin tilalle.
Ja vielä mainostan broodlordia halpana ja hyvänä HQ vaihtoehtona. Tämä tällainen retinuen kanssa niin jo kaikki pelkää!
Halvan ja hyvän HQn saat tosin ottamalla Hiven strena ja wepaskilli boostilla, sekä antamalla siivet ja kahdet talonit. Hooksit kannattavat toki myös. Tämä komeus maksaa 151 pojoa ja on hintansa väärti. Ja euroissa +40 jtn?
Toivottavasti tästä on sinulle jotain hyötyä.. =o)
Geenivarkaita suosittelen hommaamaan ainakin toiset kuusi ja ta daa! Warrujen kanssa sinulla onkin jo HQ ja minimi troopit. Tämähän olisi kyllä sitten puhtaasti lähistelevä nidiarmeija. Termareita ehdottomasti lisää jos niitä aioit käyttää. Toinen mokoma ainakin tilalle.
Ja vielä mainostan broodlordia halpana ja hyvänä HQ vaihtoehtona. Tämä tällainen retinuen kanssa niin jo kaikki pelkää!
Halvan ja hyvän HQn saat tosin ottamalla Hiven strena ja wepaskilli boostilla, sekä antamalla siivet ja kahdet talonit. Hooksit kannattavat toki myös. Tämä komeus maksaa 151 pojoa ja on hintansa väärti. Ja euroissa +40 jtn?
Toivottavasti tästä on sinulle jotain hyötyä.. =o)
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- illosipuli