"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mahd. halpa nidiarmeija

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
illosipuli

Mahd. halpa nidiarmeija

Viesti Kirjoittaja illosipuli »

"The title says it all..."

Juu elikkäs pitäs saada mahollisimman tehokas ja halpa n. 500 pisteen Tyranid-armeija... Valmiiks on jo Battle For Macragge-setin hemmot(10 termaganttii, 6 genestealerii ja 6 spore minee). Olisko Warriorit järkevä ostos kun oli suunnitteilla eliteiks/HQ:ks
Squadala!
K0tka

Viesti Kirjoittaja K0tka »

niin siis listassasihan ON oltava Hq ja kaksi trooppia, kai sinä omistat codexin jos et niin osta ihmeessä ja mieti asiaa sitten, noh nopeasti ajateltuna osta vaikka gauntti paketti ja brood lord
illosipuli

Tottakai on codex.
Olin vähän samaa aatellukkin joo... Entä oisko lisää geenivoroi järkevä ostaa?
Squadala!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kannattaa seurata myynti-ilmoituksia. Saat pienellä budjetilla yllättävän paljon tavaraa. Tietty riskielementti mukana tietysti aina on, mutta useimmiten tämä ei ole ongelma. Ei tosin kannata välttämättä ostaa Ville Viis-Veeltä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
illosipuli

Juu pitääkin ruveta kattelemaan sieltä :)
Squadala!
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

No jos kallista yksikköä kaipaat ja HQ kun näytti sinulta puuttuvan niin suosittelen ostamaan warruja. Voit pumpat yhden warrun hyvinkin juustoiseen hintaan (40 pojoa rending claweilla ja scything taloneilla, leapillä, initiative ja armourboostilla sekä flesh hookseilla). Ja nämä ovat vielä hintaansa nähden ainakin minulla toimineet vaikka kalliita ovatkin. Näitä siis kolme tai jopa neljä ja pojot ovatkin kivunneet jo 120-160 pojoa ja 3 warrua maksaako n.30 egeä?
Geenivarkaita suosittelen hommaamaan ainakin toiset kuusi ja ta daa! Warrujen kanssa sinulla onkin jo HQ ja minimi troopit. Tämähän olisi kyllä sitten puhtaasti lähistelevä nidiarmeija. Termareita ehdottomasti lisää jos niitä aioit käyttää. Toinen mokoma ainakin tilalle.
Ja vielä mainostan broodlordia halpana ja hyvänä HQ vaihtoehtona. Tämä tällainen retinuen kanssa niin jo kaikki pelkää!
Halvan ja hyvän HQn saat tosin ottamalla Hiven strena ja wepaskilli boostilla, sekä antamalla siivet ja kahdet talonit. Hooksit kannattavat toki myös. Tämä komeus maksaa 151 pojoa ja on hintansa väärti. Ja euroissa +40 jtn?
Toivottavasti tästä on sinulle jotain hyötyä.. =o)
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Grimmi

Viesti Kirjoittaja Grimmi »

500pts peleissä Hormagauntit sekä Leap warriorit ovat aivan törkeän hyviä sillä noin pieni peli pelataan usein patrol säännöillä. Pienemmällä pöydällä kaverit pääsevät nopeasti kiinni viholliseen ja lahtaavat nämä silmänräpäyksessä. Suosittelen ehdottomasti hormagauntteja =o)
No ei ole ei.
illosipuli

Kiitos vinkeistä, siispä ensin warrut hankintaan...
Squadala!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”