Full Skeleton armeija.
Full Skeleton armeija.
Morjens.
Suunitteilla olisi HoC jälkeen uutta Fb armeijaa.
No tämän armeijan tulevaisuus on kaukana, kaukana tulevaisuudessa, ja HoC on viellä kesken.
Itse suunittelin tekeväni Full Skeleton armeijan, eli nyt kysynkin että onko kelläään teistä kokemusta tälläisesta armeijasta, onko tälläinen armeija pelilisesti hyvä, ja kumman armybookin perusteella se pitäisi kasata TK:n vai VC ??
Ideoita otetaan vastaan.
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
Suunitteilla olisi HoC jälkeen uutta Fb armeijaa.
No tämän armeijan tulevaisuus on kaukana, kaukana tulevaisuudessa, ja HoC on viellä kesken.
Itse suunittelin tekeväni Full Skeleton armeijan, eli nyt kysynkin että onko kelläään teistä kokemusta tälläisesta armeijasta, onko tälläinen armeija pelilisesti hyvä, ja kumman armybookin perusteella se pitäisi kasata TK:n vai VC ??
Ideoita otetaan vastaan.
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
Khemrin sankarikaartissa on pakosta oltava ainakin yksi muumio ja ainakin yksi ruumispappi (jotka kai vastaavat eniten zombeja, mutteivat ainakaan luurankoja).
Jos kreiveistä sitten. Nekromantikot voi mallata lurkeiksi ihan menevästi, ja luurankosummon niillä pelaa. Black knightit ja graveguardit ovat nekin lurkkeja, eli ihan pystyvä posse pitäisi saada läjään.
Khemrillä tosin aivan kaikki on luurankoa, paitsi muutamat konstruktit ja sankarit, eli jos fluffikäsitys antaa vähän periksi (eli muumio onkin vaikka harvinaisen paha ja sitkeä luuranko jne.), niistä saisi monipuolisemman possen.
Jos kreiveistä sitten. Nekromantikot voi mallata lurkeiksi ihan menevästi, ja luurankosummon niillä pelaa. Black knightit ja graveguardit ovat nekin lurkkeja, eli ihan pystyvä posse pitäisi saada läjään.
Khemrillä tosin aivan kaikki on luurankoa, paitsi muutamat konstruktit ja sankarit, eli jos fluffikäsitys antaa vähän periksi (eli muumio onkin vaikka harvinaisen paha ja sitkeä luuranko jne.), niistä saisi monipuolisemman possen.
Onhan siellä VC:llä bout 3-4 erilaista luurankoyksikköä, kun taas khemreillä itse luokittelisin koko armeijan luurangoiksi (aivan jokainen yksikkö) ellei priestejä lasketa joilla sitä nahkaa on vähän luiden päällä.
Itse valitsisin khemrit, mutta toisaalta siitä tulisi samallainen armeija kuin kaikilla muillakin TK pelaajilla on.
Itse valitsisin khemrit, mutta toisaalta siitä tulisi samallainen armeija kuin kaikilla muillakin TK pelaajilla on.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Siksipä VC on monipuolisempi..Weedy_rat kirjoitti:Onhan siellä VC:llä bout 3-4 erilaista luurankoyksikköä, kun taas khemreillä itse luokittelisin koko armeijan luurangoiksi (aivan jokainen yksikkö) ellei priestejä lasketa joilla sitä nahkaa on vähän luiden päällä.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
WD:ssä oli Paul Rudge tehnyt tommoisia konffeja, hienoja olivat ja hemmetin tyylikkäitä...Swarmp kirjoitti:Itse keksin että teen Skeleton sotilaita Bretonian men at arms figuista. Laitan vaan kädet ja pään luurankosotilaalta, ja voin leikata päästä puolet pois ja laittaaa puoliskoon, men at arms:in kypäriä.
Onkos kukaan tehnyt tälläisiä konfeja, ois kiva nähdä minkälaisia niistä tuli.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Minun mielestä moinen armeija voisi olla han mukavan näköinen!Voisi tietysti hieman maksaa hankkia men-at-armseja, skeletoneja saadakseen yhden regimentin, mutta kyllä ne luultavasti ovat sen väärtejä.
Tulee vaihtelua maalaukseenkin kun pitää maalata luuta että metallia!
Onnea yritykseen
Tulee vaihtelua maalaukseenkin kun pitää maalata luuta että metallia!
Onnea yritykseen
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Netissä on tullut törmättyä aika moneen Sylvania -armeijaan enkä muista että kovinkaan moni olisi toteuttanut lurkkeja jollain muulla tavalla kuin men-at-armseihin yhdistelemällä.Swarmp kirjoitti:Itse keksin että teen Skeleton sotilaita Bretonian men at arms figuista. Laitan vaan kädet ja pään luurankosotilaalta, ja voin leikata päästä puolet pois ja laittaaa puoliskoon, men at arms:in kypäriä.
Onkos kukaan tehnyt tälläisiä konfeja, ois kiva nähdä minkälaisia niistä tuli.
Esimerkki
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."