"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Full Skeleton armeija.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Swarmp

Full Skeleton armeija.

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Morjens.
Suunitteilla olisi HoC jälkeen uutta Fb armeijaa.
No tämän armeijan tulevaisuus on kaukana, kaukana tulevaisuudessa, ja HoC on viellä kesken.
Itse suunittelin tekeväni Full Skeleton armeijan, eli nyt kysynkin että onko kelläään teistä kokemusta tälläisesta armeijasta, onko tälläinen armeija pelilisesti hyvä, ja kumman armybookin perusteella se pitäisi kasata TK:n vai VC ??

Ideoita otetaan vastaan.

Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Khemrin sankarikaartissa on pakosta oltava ainakin yksi muumio ja ainakin yksi ruumispappi (jotka kai vastaavat eniten zombeja, mutteivat ainakaan luurankoja).

Jos kreiveistä sitten. Nekromantikot voi mallata lurkeiksi ihan menevästi, ja luurankosummon niillä pelaa. Black knightit ja graveguardit ovat nekin lurkkeja, eli ihan pystyvä posse pitäisi saada läjään.

Khemrillä tosin aivan kaikki on luurankoa, paitsi muutamat konstruktit ja sankarit, eli jos fluffikäsitys antaa vähän periksi (eli muumio onkin vaikka harvinaisen paha ja sitkeä luuranko jne.), niistä saisi monipuolisemman possen.
Swarmp

Kiitos Lassek:ille. Itse päätin kääntyä VC:n puolelle. Kun kerran niiltä löytyy niin monia eri Skeleton porukoita. :D

Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Onhan siellä VC:llä bout 3-4 erilaista luurankoyksikköä, kun taas khemreillä itse luokittelisin koko armeijan luurangoiksi (aivan jokainen yksikkö) ellei priestejä lasketa joilla sitä nahkaa on vähän luiden päällä.

Itse valitsisin khemrit, mutta toisaalta siitä tulisi samallainen armeija kuin kaikilla muillakin TK pelaajilla on.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Weedy_rat kirjoitti:Onhan siellä VC:llä bout 3-4 erilaista luurankoyksikköä, kun taas khemreillä itse luokittelisin koko armeijan luurangoiksi (aivan jokainen yksikkö) ellei priestejä lasketa joilla sitä nahkaa on vähän luiden päällä.

Itse valitsisin khemrit, mutta toisaalta siitä tulisi samallainen armeija kuin kaikilla muillakin TK pelaajilla on.
Siksipä VC on monipuolisempi..
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

En ymmärrä? Kreivit saavat lurkkeina jalkaväkeä, raskasta jalkaväkeä, raskasta ratsuväkeä ja raskasta magiaa. Khemrit tämän lisäksi ainakin sotakoneita, monstereita, kevyttä ratsuväkeä ja jousimiehiä.
Swarmp

No itse suunittelin tekeväni Ristiretki armeijan. Suunitelmissa oli aluksi tehdä TK:n armybookin perusteella näitä, ja ottaisin VC:n puolelta figut, mutta arvot olisivat TK:n. :D

Toimisikohan sellainen. :S

Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

toimii ja hyvin, figujen ei tarvi olla juuri niitä GW:n ryöstöhintaisia möykkyjä mitkä esittävät juuri tiettyjä yksikköjä.
No pain no gain.
Swarmp

Itse keksin että teen Skeleton sotilaita Bretonian men at arms figuista. Laitan vaan kädet ja pään luurankosotilaalta, ja voin leikata päästä puolet pois ja laittaaa puoliskoon, men at arms:in kypäriä. :D

Onkos kukaan tehnyt tälläisiä konfeja, ois kiva nähdä minkälaisia niistä tuli. :P

Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Swarmp kirjoitti:Itse keksin että teen Skeleton sotilaita Bretonian men at arms figuista. Laitan vaan kädet ja pään luurankosotilaalta, ja voin leikata päästä puolet pois ja laittaaa puoliskoon, men at arms:in kypäriä. :D

Onkos kukaan tehnyt tälläisiä konfeja, ois kiva nähdä minkälaisia niistä tuli. :P
WD:ssä oli Paul Rudge tehnyt tommoisia konffeja, hienoja olivat ja hemmetin tyylikkäitä...
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Swarmp

Hiisi vieköön, harmi kun itselläni ei ole sitä lehteä. :|

Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Minun mielestä moinen armeija voisi olla han mukavan näköinen!Voisi tietysti hieman maksaa hankkia men-at-armseja, skeletoneja saadakseen yhden regimentin, mutta kyllä ne luultavasti ovat sen väärtejä.

Tulee vaihtelua maalaukseenkin kun pitää maalata luuta että metallia!

Onnea yritykseen :)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Swarmp kirjoitti:Itse keksin että teen Skeleton sotilaita Bretonian men at arms figuista. Laitan vaan kädet ja pään luurankosotilaalta, ja voin leikata päästä puolet pois ja laittaaa puoliskoon, men at arms:in kypäriä. :D

Netissä on tullut törmättyä aika moneen Sylvania -armeijaan enkä muista että kovinkaan moni olisi toteuttanut lurkkeja jollain muulla tavalla kuin men-at-armseihin yhdistelemällä.

Esimerkki
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Swarmp

:o
Aargh, liian hienoja. :D
Kiitos julleville. Yritys kannattaa jos saa aikaan tollaisisa. :)

Edit: Muuten ideoita pitäisi saada aikaiseksi et mistä mä teen Ristiretki teeman liityen Shariotin, bone giantin, ja tomb scorpionin.
Juu no päädyin sittenkin siihen TK:hon. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”