Moria Goblins 600pts, eikä ole menossa fanatikkiin

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Klonkku

Moria Goblins 600pts, eikä ole menossa fanatikkiin

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Täällä näyttää olevan paljon fanatikkiin suunniteltuja armeijoita, mutta tämä minun armeijani on rakenneltu vain ihan illan ratoksi. Kokeilin samalla Microsoft Excelillä tekemääni army builderia, jolla on muuten törkeän nopeaa rakennella armeija. Ainoa mistä pitää itse huolehtia on se, ettei jousia ole liikaa, mutta goboillahan tuo ei ole ongelma.
Tässähän tämä:

Durbûrz 60pts

3 Goblin Captain with shield 120pts

Goblin Shaman 45pts

15 Goblin with shield 75pts

5 Goblin with spear 25pts

10 Goblin with spear and bow 60pts

Cave Troll 80pts

2 Bat Swarm 70pts

8 Wild Warg 64pts

599pts, 46 figua, 10 mahtia

No siinähän se. En millään saanut listaa tänne kasassa samalla lailla kuin se näkyy wordissa, joten siinä sen Army Builderin nopeus... Mutta kommenttia?
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Ihan kiva, hiukka erilainen kuin aikaisemmat, swarmeilla voisi saada jotain aikaankin kun vie lähikseen gobbojen kanssa ja wargit tuo liikettä. Hyvä lista sinäänsä.
Eaglewarrior

Viesti Kirjoittaja Eaglewarrior »

Olisin itse ottanut vaikka kaksi shamaania ja kaksi kapua ja olisin yrittänyt saada ainakin rummut (pisteitä olisi saanut vaikka ottamalla bat swarmit pois)
=)(=
samuhai

Viesti Kirjoittaja samuhai »

Miten mahdoit sen army builderin kasata. (Rupesi kiinnostamaan)

Itse listasta: goblineiksi mukavasti mahtia, mutta voisit yrittää saada massan täyteen viiteenkymmeneen.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Mukava lista, joka on vedetty aika max tehoille ja ei tuota parempaa gobbolistaa oikein voi saada. Nuo bat swarmit saattavat jäädä aika turhiksi, koska listassasi ei ole kovie fight arvoja ja vaikka joidenkin vastustajien fight meneekin puoleen niin se on gobboille vielä liian kova vastus. Suosittelen miettimään swarmien poistoa, voisit ottaa mukaan vielä kapteenin tai kaksi ja saada vielä massat täyteen.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Klonkku

Kiitos kommenteista kaikille. Noista Bat Swarmeista sen verran, että ovat mukana kokeilumielessä. Lähinnä ajattelin, että ne hilluvat Trollin kanssa, jolloin möhkö hakkaa kovatkin haltiaherot fight valuensa puolesta. Sitten samaan könttiin gobbokapu strena nelosensa kanssa, Wargit yrittävät isojen jalustojensa kanssa eristää heron ja sitten uhri mäiskitään kuoliaaksi.:)

Ja samuhaille: se ei ole mitenkään vaikeaa, lisää vain funktion siihen ruutuun, mihin kokonaispistemäärän on tarkoitus tulla. Minä tutustuin hommaan yhdessä illassa, joten eiköhän se sinultakin onnistu.:)
Eaglewarrior

Viesti Kirjoittaja Eaglewarrior »

Kyllä se "möhkö" hakkaa vaikka Aragornin eikä vain kovia haltsuja vai onko toi sitten haltioita vastaan suunniteltu lista? Entä jos vastassa onkin Gondori tai rohani?
=)(=
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Ei se homma miksikään muutu.
samuhai

Viesti Kirjoittaja samuhai »

Klonkku kirjoitti:se ei ole mitenkään vaikeaa, lisää vain funktion siihen ruutuun, mihin kokonaispistemäärän on tarkoitus tulla. Minä tutustuin hommaan yhdessä illassa, joten eiköhän se sinultakin onnistu.:)

Öh, ei onnistu. (oon 13 wee)

Eli voisitko valaista vähän?

:'(
Hobitti

Viesti Kirjoittaja Hobitti »

Mun Morian armeija on tämmönen:

12goblinia jousella 60pistettä

11goblinia keihäällä 55pistettä

11goblinia miekalla ja kilvellä 55pistettä

Luolapeikko vasaralla 85pistettä

Luolapeikko keihäällä 81pistettä

Durburts 60pistettä

Balrog 400pistettä

yhteensä 796pistettä
Viimeksi muokannut Hobitti, Ti 29.01.2008 20:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Hobitille: armeija on hyvä, mutta olisit voinut tehdä oman topicin. kahesta röllistä plussaa ;)
Recnamorcen

Viesti Kirjoittaja Recnamorcen »

jos noi batit o mukana kokeilu mieles ni kokeile vaan ja tuut luultavast samaan tulokseen ku mää, ne ei oo hyvii. niitten ison koon (ei pääse ukkojen taa suojaan eikä oikeen minnekkään) ja huonon defun takii ne jää jousiin äkkii ja goblineitten fight on silti huono vaikka vastustajan puolittuu
Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
mut hei se on vaan mun mielipide eikä mul oo hirveest kokemust rummuist
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Yleensä perus jampoilla on faitti 3 joten kun se pyöristetään alaspäin niin perus jamppojen faitti on huonompi kuin gobbojen.
Klonkku

Kuura kirjoitti:Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
Rummut ovat kyllä ihan hyvät jos niitä jaksaa ja osaa suojata. Itse asiassa todella hyvät ja maksavat itsensä aina takaisin, jos saat pidettyä ne suojassa.
mut hei se on vaan mun mielipide eikä mul oo hirveest kokemust rummuist
Kuten ei tunnu olevan äidinkielestäkään. En väitä, etten itse olisi kirjoittanut samaan tyyliin aluksi, mutta kannattaa opetella kirjoittamaan kunnolla heti alkuunsa. Muiden on mukavampi lukea ja sinut otetaan vakavammin. Äläkä ota itseesi, ota ystävän neuvona. :)
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Klonkku kirjoitti:
Kuura kirjoitti:Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
Rummut ovat kyllä ihan hyvät jos niitä jaksaa ja osaa suojata. Itse asiassa todella hyvät ja maksavat itsensä aina takaisin, jos saat pidettyä ne suojassa.
Tuokin riippuu siitä mitä vastaan pelaa, Rohanin kanssa voi tulla ongelma, kun taas kääpiötä vastaan todennäköisesti melko turvallinen valinta kun kantamaa kuitenkin riittää.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

miQ kirjoitti:Yleensä perus jampoilla on faitti 3 joten kun se pyöristetään alaspäin niin perus jamppojen faitti on huonompi kuin gobbojen.
Mutta linjataisteluun mentäessä on hankala tunkea samaan taisteluun sekä lepakoita, että gobboja, jos vastustaja taistelee omat soturin base-to-base välillä toisistansa. Lepakoita kannattaa käyttää eliittiä ja sankareita vastaan, muuten ne ovat mielestäni aika hyödyttömiä, jos joitakin perustirithejä alkaa poimimaan.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”