Moria Goblins 600pts, eikä ole menossa fanatikkiin
Moria Goblins 600pts, eikä ole menossa fanatikkiin
Täällä näyttää olevan paljon fanatikkiin suunniteltuja armeijoita, mutta tämä minun armeijani on rakenneltu vain ihan illan ratoksi. Kokeilin samalla Microsoft Excelillä tekemääni army builderia, jolla on muuten törkeän nopeaa rakennella armeija. Ainoa mistä pitää itse huolehtia on se, ettei jousia ole liikaa, mutta goboillahan tuo ei ole ongelma.
Tässähän tämä:
Durbûrz 60pts
3 Goblin Captain with shield 120pts
Goblin Shaman 45pts
15 Goblin with shield 75pts
5 Goblin with spear 25pts
10 Goblin with spear and bow 60pts
Cave Troll 80pts
2 Bat Swarm 70pts
8 Wild Warg 64pts
599pts, 46 figua, 10 mahtia
No siinähän se. En millään saanut listaa tänne kasassa samalla lailla kuin se näkyy wordissa, joten siinä sen Army Builderin nopeus... Mutta kommenttia?
Tässähän tämä:
Durbûrz 60pts
3 Goblin Captain with shield 120pts
Goblin Shaman 45pts
15 Goblin with shield 75pts
5 Goblin with spear 25pts
10 Goblin with spear and bow 60pts
Cave Troll 80pts
2 Bat Swarm 70pts
8 Wild Warg 64pts
599pts, 46 figua, 10 mahtia
No siinähän se. En millään saanut listaa tänne kasassa samalla lailla kuin se näkyy wordissa, joten siinä sen Army Builderin nopeus... Mutta kommenttia?
- Eöl the Dark Elf
-
Eaglewarrior
Mukava lista, joka on vedetty aika max tehoille ja ei tuota parempaa gobbolistaa oikein voi saada. Nuo bat swarmit saattavat jäädä aika turhiksi, koska listassasi ei ole kovie fight arvoja ja vaikka joidenkin vastustajien fight meneekin puoleen niin se on gobboille vielä liian kova vastus. Suosittelen miettimään swarmien poistoa, voisit ottaa mukaan vielä kapteenin tai kaksi ja saada vielä massat täyteen.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Kiitos kommenteista kaikille. Noista Bat Swarmeista sen verran, että ovat mukana kokeilumielessä. Lähinnä ajattelin, että ne hilluvat Trollin kanssa, jolloin möhkö hakkaa kovatkin haltiaherot fight valuensa puolesta. Sitten samaan könttiin gobbokapu strena nelosensa kanssa, Wargit yrittävät isojen jalustojensa kanssa eristää heron ja sitten uhri mäiskitään kuoliaaksi.
Ja samuhaille: se ei ole mitenkään vaikeaa, lisää vain funktion siihen ruutuun, mihin kokonaispistemäärän on tarkoitus tulla. Minä tutustuin hommaan yhdessä illassa, joten eiköhän se sinultakin onnistu.
Ja samuhaille: se ei ole mitenkään vaikeaa, lisää vain funktion siihen ruutuun, mihin kokonaispistemäärän on tarkoitus tulla. Minä tutustuin hommaan yhdessä illassa, joten eiköhän se sinultakin onnistu.
-
Eaglewarrior
Mun Morian armeija on tämmönen:
12goblinia jousella 60pistettä
11goblinia keihäällä 55pistettä
11goblinia miekalla ja kilvellä 55pistettä
Luolapeikko vasaralla 85pistettä
Luolapeikko keihäällä 81pistettä
Durburts 60pistettä
Balrog 400pistettä
yhteensä 796pistettä
12goblinia jousella 60pistettä
11goblinia keihäällä 55pistettä
11goblinia miekalla ja kilvellä 55pistettä
Luolapeikko vasaralla 85pistettä
Luolapeikko keihäällä 81pistettä
Durburts 60pistettä
Balrog 400pistettä
yhteensä 796pistettä
Viimeksi muokannut Hobitti, Ti 29.01.2008 20:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Recnamorcen
jos noi batit o mukana kokeilu mieles ni kokeile vaan ja tuut luultavast samaan tulokseen ku mää, ne ei oo hyvii. niitten ison koon (ei pääse ukkojen taa suojaan eikä oikeen minnekkään) ja huonon defun takii ne jää jousiin äkkii ja goblineitten fight on silti huono vaikka vastustajan puolittuu
Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
mut hei se on vaan mun mielipide eikä mul oo hirveest kokemust rummuist
Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
mut hei se on vaan mun mielipide eikä mul oo hirveest kokemust rummuist
Rummut ovat kyllä ihan hyvät jos niitä jaksaa ja osaa suojata. Itse asiassa todella hyvät ja maksavat itsensä aina takaisin, jos saat pidettyä ne suojassa.Kuura kirjoitti:Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
Kuten ei tunnu olevan äidinkielestäkään. En väitä, etten itse olisi kirjoittanut samaan tyyliin aluksi, mutta kannattaa opetella kirjoittamaan kunnolla heti alkuunsa. Muiden on mukavampi lukea ja sinut otetaan vakavammin. Äläkä ota itseesi, ota ystävän neuvona.mut hei se on vaan mun mielipide eikä mul oo hirveest kokemust rummuist
- Eöl the Dark Elf
Tuokin riippuu siitä mitä vastaan pelaa, Rohanin kanssa voi tulla ongelma, kun taas kääpiötä vastaan todennäköisesti melko turvallinen valinta kun kantamaa kuitenkin riittää.Klonkku kirjoitti:Rummut ovat kyllä ihan hyvät jos niitä jaksaa ja osaa suojata. Itse asiassa todella hyvät ja maksavat itsensä aina takaisin, jos saat pidettyä ne suojassa.Kuura kirjoitti:Eaglewarriorille: rummut o hirveen vaikee saada asemiin ja alotettuu rummutus ja vastustajan on helppo saada se loppumaan ja tuhota rumpu ja se o hyvinkallis verrattuna sen etuihin ja haittoihin
Mutta linjataisteluun mentäessä on hankala tunkea samaan taisteluun sekä lepakoita, että gobboja, jos vastustaja taistelee omat soturin base-to-base välillä toisistansa. Lepakoita kannattaa käyttää eliittiä ja sankareita vastaan, muuten ne ovat mielestäni aika hyödyttömiä, jos joitakin perustirithejä alkaa poimimaan.miQ kirjoitti:Yleensä perus jampoilla on faitti 3 joten kun se pyöristetään alaspäin niin perus jamppojen faitti on huonompi kuin gobbojen.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin