Voisko joku tietävä kertoo onks DarkElffien kirjas Cult of Slaanesin sään töi
esim. Devoteesien ja muitten sääntöi vai tarviiks ostaa eriksee Chaoksen kirja?
Tietääks joku???
-
pomppiva-possu
Tietääks joku???
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
Storm of Chaos Armies
http://stormofchaos.ne.games-workshop.c ... efault.htm
http://stormofchaos.ne.games-workshop.c ... efault.htm
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
pomppiva-possu
Siis tarviiks ton kirja vai ei???
Mä en ny iha ältsänny tarviiks to kirja et voi taistella Cult of Slaanesin säännöil Delffeil?
:/
:/
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
- Half-breed
No ei se kaamoksen kirja pakollinen ole, mutta hyvä olla mukana, sillä hankala CoS:illa on pelata, jos ei tiedä kaikkia sääntöjä, mutta kyllä CoS:ista saa ihan hyvän porukan ilman kaamokseen tukeutumista.QQ3 kirjoitti:Kelaat sitä sivua alas päin niin löytyy linkkin "download cult of slaanesh army list". Tarvitset tietysti delffien armybookin ja kaaoksen kirjan, jotta voit pelata kyseisellä kultilla ja jos haluat käyttää kaikki siinä mainittuja yksiköitä. Korjatkaa jos olen väärässä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Juu. Pakollinenhan se on vain jos haluaa kaikki listassa olevia yksiköitä käyttääHalf-breed kirjoitti:No ei se kaamoksen kirja pakollinen ole, mutta hyvä olla mukana, sillä hankala CoS:illa on pelata, jos ei tiedä kaikkia sääntöjä, mutta kyllä CoS:ista saa ihan hyvän porukan ilman kaamokseen tukeutumista.QQ3 kirjoitti:Kelaat sitä sivua alas päin niin löytyy linkkin "download cult of slaanesh army list". Tarvitset tietysti delffien armybookin ja kaaoksen kirjan, jotta voit pelata kyseisellä kultilla ja jos haluat käyttää kaikki siinä mainittuja yksiköitä. Korjatkaa jos olen väärässä.