"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tietääks joku???

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
pomppiva-possu

Tietääks joku???

Viesti Kirjoittaja pomppiva-possu »

Voisko joku tietävä kertoo onks DarkElffien kirjas Cult of Slaanesin sään töi
esim. Devoteesien ja muitten sääntöi vai tarviiks ostaa eriksee Chaoksen kirja?
^^
` ´
(••)
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
pomppiva-possu

Siis tarviiks ton kirja vai ei???

Viesti Kirjoittaja pomppiva-possu »

Mä en ny iha ältsänny tarviiks to kirja et voi taistella Cult of Slaanesin säännöil Delffeil?
:/
^^
` ´
(••)
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Kelaat sitä sivua alas päin niin löytyy linkkin "download cult of slaanesh army list". Tarvitset tietysti delffien armybookin ja kaaoksen kirjan, jotta voit pelata kyseisellä kultilla ja jos haluat käyttää kaikki siinä mainittuja yksiköitä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

QQ3 kirjoitti:Kelaat sitä sivua alas päin niin löytyy linkkin "download cult of slaanesh army list". Tarvitset tietysti delffien armybookin ja kaaoksen kirjan, jotta voit pelata kyseisellä kultilla ja jos haluat käyttää kaikki siinä mainittuja yksiköitä. Korjatkaa jos olen väärässä.
No ei se kaamoksen kirja pakollinen ole, mutta hyvä olla mukana, sillä hankala CoS:illa on pelata, jos ei tiedä kaikkia sääntöjä, mutta kyllä CoS:ista saa ihan hyvän porukan ilman kaamokseen tukeutumista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Half-breed kirjoitti:
QQ3 kirjoitti:Kelaat sitä sivua alas päin niin löytyy linkkin "download cult of slaanesh army list". Tarvitset tietysti delffien armybookin ja kaaoksen kirjan, jotta voit pelata kyseisellä kultilla ja jos haluat käyttää kaikki siinä mainittuja yksiköitä. Korjatkaa jos olen väärässä.
No ei se kaamoksen kirja pakollinen ole, mutta hyvä olla mukana, sillä hankala CoS:illa on pelata, jos ei tiedä kaikkia sääntöjä, mutta kyllä CoS:ista saa ihan hyvän porukan ilman kaamokseen tukeutumista.
Juu. Pakollinenhan se on vain jos haluaa kaikki listassa olevia yksiköitä käyttää
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”