Karvaisia kääpiöitä kiiltävissä haarniskoissansa
Karvaisia kääpiöitä kiiltävissä haarniskoissansa
Otsikko kertookin jo paljon, arvioikaa
Sankarit:
Gimli 90
Murin&Drar 150
Soturit:
1 Kääpiö soturi lipulla 38
11 Kääpiö soturia kilvillä 99
3 Kääpiö soturia kahden käden kirveillä 24
11 Kääpiö soturia jousin 99
10 Khazadin vartiaa 110
yhteensä: 39 partasuuta, 9 mahtia, 12 jousta+extra shot ja yksi heittokirves sekä 610 pistettä
Listan ei ole tarkoitus olla supertehokas vaan lähinnä hauska pelata, kun kääpiösankarit kisailevat tapoista ja muut pitävät vain hauskaa. Mitä mieltä teemasta? Rokotettaisitteko hirveästi ja nyrpistäisittekö nenäänne kohdatessanne tämän listan? Kommenttia vaan tulemaan!
Sankarit:
Gimli 90
Murin&Drar 150
Soturit:
1 Kääpiö soturi lipulla 38
11 Kääpiö soturia kilvillä 99
3 Kääpiö soturia kahden käden kirveillä 24
11 Kääpiö soturia jousin 99
10 Khazadin vartiaa 110
yhteensä: 39 partasuuta, 9 mahtia, 12 jousta+extra shot ja yksi heittokirves sekä 610 pistettä
Listan ei ole tarkoitus olla supertehokas vaan lähinnä hauska pelata, kun kääpiösankarit kisailevat tapoista ja muut pitävät vain hauskaa. Mitä mieltä teemasta? Rokotettaisitteko hirveästi ja nyrpistäisittekö nenäänne kohdatessanne tämän listan? Kommenttia vaan tulemaan!
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
koomaSonkku
Ei tuohon muuta kuin AUTS.
Juuri tuollaisilta pahikseni ottavat potkun munille. Paljon hyvä def massaa ja 11 str 3 jousta ei ole ollenkaan paha asia. Jos tuon kerran ei ole tarkoitus olla huipputehokas, olet epäonnistunut.
Yksi kilpiheebo ja 2h-kääpiöt banneriin vaihto voisi olla parannus ku et pahemmin keihäitä saa tukemaan. Ei tuosta teemasta muuta kuin että taistelivatko Gimli, Murin ja Drar samoissa porukoissa? En TSH:ta ole lukenut ja leffahan ei asiasta mitään kerro.
Elrondin fight paremmaksi!
Purrrr.
Purrrr.
-
Chaotic Dwarf
Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman:
Kyseessä on Gimlin perustama `Kimaltelevien luolien kääpiösiirtokunta´jonne Murin & Drar ovat tulleet matkoillansa.
Kyseessä on Gimlin perustama `Kimaltelevien luolien kääpiösiirtokunta´jonne Murin & Drar ovat tulleet matkoillansa.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-
Simpsons Friikki
Pahoittelen, jos listani on häiritsevästi omasi näköinen, mutta en ole sitä käynyt sinulta kopioimassa. Kääpiöistä ei vaan vielä saa kovin erilaisia listoja kyhättyä, sankarivalikoima vaihtelee lähinnä, mutta muuten on sitten warruista 1/3 jousia, 1/3 kilpisankareita ja 1/3 Khazadeja sekä pari kaksikäsikirves -hemmoa...Captain of Dwarfs kirjoitti:Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman:
-
Chaotic Dwarf
En tarkoittanutkaan että olisit kopioinut sitä. Varsinkaan kun en ole sitä vielä tänne edes näytille laittanut.Elrohir kirjoitti:Pahoittelen, jos listani on häiritsevästi omasi näköinen, mutta en ole sitä käynyt sinulta kopioimassa. Kääpiöistä ei vaan vielä saa kovin erilaisia listoja kyhättyä, sankarivalikoima vaihtelee lähinnä, mutta muuten on sitten warruista 1/3 jousia, 1/3 kilpisankareita ja 1/3 Khazadeja sekä pari kaksikäsikirves -hemmoa...Captain of Dwarfs kirjoitti:Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman:
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
Joo, huomasinkin viestin kirjoittamisen jälkeen, ettei sinulta ollut tullut tänne minkäänlaista listaa vähään aikaan. Älä sinä sitten kopioi minulta, kun en minäkään sinultaCaptain of Dwarfs kirjoitti:En tarkoittanutkaan että olisit kopioinut sitä. Varsinkaan kun en ole sitä vielä tänne edes näytille laittanut.Elrohir kirjoitti:Pahoittelen, jos listani on häiritsevästi omasi näköinen, mutta en ole sitä käynyt sinulta kopioimassa. Kääpiöistä ei vaan vielä saa kovin erilaisia listoja kyhättyä, sankarivalikoima vaihtelee lähinnä, mutta muuten on sitten warruista 1/3 jousia, 1/3 kilpisankareita ja 1/3 Khazadeja sekä pari kaksikäsikirves -hemmoa...Captain of Dwarfs kirjoitti:Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman: