"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Karvaisia kääpiöitä kiiltävissä haarniskoissansa

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Elrohir

Karvaisia kääpiöitä kiiltävissä haarniskoissansa

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Otsikko kertookin jo paljon, arvioikaa

Sankarit:

Gimli 90
Murin&Drar 150

Soturit:

1 Kääpiö soturi lipulla 38
11 Kääpiö soturia kilvillä 99
3 Kääpiö soturia kahden käden kirveillä 24
11 Kääpiö soturia jousin 99
10 Khazadin vartiaa 110

yhteensä: 39 partasuuta, 9 mahtia, 12 jousta+extra shot ja yksi heittokirves sekä 610 pistettä

Listan ei ole tarkoitus olla supertehokas vaan lähinnä hauska pelata, kun kääpiösankarit kisailevat tapoista ja muut pitävät vain hauskaa. Mitä mieltä teemasta? Rokotettaisitteko hirveästi ja nyrpistäisittekö nenäänne kohdatessanne tämän listan? Kommenttia vaan tulemaan!
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
koomaSonkku

Viesti Kirjoittaja koomaSonkku »

Ei tuohon muuta kuin AUTS. :D Juuri tuollaisilta pahikseni ottavat potkun munille. Paljon hyvä def massaa ja 11 str 3 jousta ei ole ollenkaan paha asia. Jos tuon kerran ei ole tarkoitus olla huipputehokas, olet epäonnistunut. ;) Yksi kilpiheebo ja 2h-kääpiöt banneriin vaihto voisi olla parannus ku et pahemmin keihäitä saa tukemaan. Ei tuosta teemasta muuta kuin että taistelivatko Gimli, Murin ja Drar samoissa porukoissa? En TSH:ta ole lukenut ja leffahan ei asiasta mitään kerro.
Elrondin fight paremmaksi!

Purrrr.
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman:
Kyseessä on Gimlin perustama `Kimaltelevien luolien kääpiösiirtokunta´jonne Murin & Drar ovat tulleet matkoillansa.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Simpsons Friikki

Viesti Kirjoittaja Simpsons Friikki »

kova lista ei muuta voi sanoa, massaa mukavasti, mahtia riittää muillekkin ja bannerin autaa etulinjaa.
Elrohir

Captain of Dwarfs kirjoitti:Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman:
Kyseessä on Gimlin perustama `Kimaltelevien luolien kääpiösiirtokunta´jonne Murin & Drar ovat tulleet matkoillansa.
Pahoittelen, jos listani on häiritsevästi omasi näköinen, mutta en ole sitä käynyt sinulta kopioimassa. Kääpiöistä ei vaan vielä saa kovin erilaisia listoja kyhättyä, sankarivalikoima vaihtelee lähinnä, mutta muuten on sitten warruista 1/3 jousia, 1/3 kilpisankareita ja 1/3 Khazadeja sekä pari kaksikäsikirves -hemmoa...
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Elrohir kirjoitti:
Captain of Dwarfs kirjoitti:Näyttää lähes identtiseltä verrattuna omaan kääpiö armeijaani. Melko perus kääpiö- lista, mutta sankarit ovat kivoja. Itse olen kehitellyt omille joukoilleni tälläisen teeman:
Pahoittelen, jos listani on häiritsevästi omasi näköinen, mutta en ole sitä käynyt sinulta kopioimassa. Kääpiöistä ei vaan vielä saa kovin erilaisia listoja kyhättyä, sankarivalikoima vaihtelee lähinnä, mutta muuten on sitten warruista 1/3 jousia, 1/3 kilpisankareita ja 1/3 Khazadeja sekä pari kaksikäsikirves -hemmoa...
En tarkoittanutkaan että olisit kopioinut sitä. Varsinkaan kun en ole sitä vielä tänne edes näytille laittanut.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Elrohir

Captain of Dwarfs kirjoitti:
Elrohir kirjoitti:
En tarkoittanutkaan että olisit kopioinut sitä. Varsinkaan kun en ole sitä vielä tänne edes näytille laittanut.
Joo, huomasinkin viestin kirjoittamisen jälkeen, ettei sinulta ollut tullut tänne minkäänlaista listaa vähään aikaan. Älä sinä sitten kopioi minulta, kun en minäkään sinulta ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”