Warmachine ja Hordes kampanja (ilmoittautumisia kerätään yhä
BOG olisi tarkoitus pitää pieni kokous (eli siis yhteinen ryypyilta) katsotaan miten sitten on innostusta/kiinostuta.Murhe kirjoitti:Tuskaa, Keizzahia tai Skullia? Mitenkäs Pada ja muu eteläinen poppoo?
Mutta pois suljettu ajatus ei ainakaan omalta kohdalta ole.
Edit: eikö tuo olisi hyvä hoitaa tuolla PP omalla Wintter League tyylillä? kuitenkin kyse Netin kautta pelattavalla kamppanijalla.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
-
Der Dexter
Olisihan se nyt ihan tervetullutta sitoa noita irrallisiakin pelejä johonkin suurempaan kokonaisuuteen, jos niitä tulisi pelailtua.
Etelä-suomi luonnollisesti mukana. Emmeköhän nyt kollektiivisesti saa edes muutaman pelin pelatua.
Olisiko pelejä pelattua hyvä ilmota myös pelin koko ja ehkä skenaariokin, niin jos joku sitten jaksaa niin voi miettiä miten jokin voitto vaikuttaa enemmän kuin MM:n voitto, tai jotain...
Olisiko myös telotuilla castereilla/lokeilla väliä? lähinnä painottamassa voiton arvoa, jos sen teki...
Etelä-suomi luonnollisesti mukana. Emmeköhän nyt kollektiivisesti saa edes muutaman pelin pelatua.
Olisiko pelejä pelattua hyvä ilmota myös pelin koko ja ehkä skenaariokin, niin jos joku sitten jaksaa niin voi miettiä miten jokin voitto vaikuttaa enemmän kuin MM:n voitto, tai jotain...
Olisiko myös telotuilla castereilla/lokeilla väliä? lähinnä painottamassa voiton arvoa, jos sen teki...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Itse nyt toistaseksi koitan vain avittaa tässä järkkäämisessä. mutta jos tampereen poppoo haluaa osaa ottaa, niin miepä olen mukana kanssa. Sori, on ollu kiirettä vähän, mutta teen sen kartan tässä nyt mahd. pian.
edit: itseasiassa aloitin juuri, kun tuli töissä luppoaikaa. Murhe jos tulisi irciin tossa iltapäivällä/illalla, niin voisi tästä vähän vielä jauhaa ennenkun vejän tän intiantussilla lopulliseksi.
edit: itseasiassa aloitin juuri, kun tuli töissä luppoaikaa. Murhe jos tulisi irciin tossa iltapäivällä/illalla, niin voisi tästä vähän vielä jauhaa ennenkun vejän tän intiantussilla lopulliseksi.
Tampereen poppoo? Onko Tampereella vai joku aktiivinen porukka josta en ole tietoinen vai mitä? Minua ainakin pelaaminen kiinnostaisi kampanjassa tai ei.Ravenous kirjoitti:Itse nyt toistaseksi koitan vain avittaa tässä järkkäämisessä. mutta jos tampereen poppoo haluaa osaa ottaa, niin miepä olen mukana kanssa.
moi
on meitä täällä pari, vaikka ei nyt niinkään aktiivisia.Samuli.H kirjoitti:Tampereen poppoo? Onko Tampereella vai joku aktiivinen porukka josta en ole tietoinen vai mitä? Minua ainakin pelaaminen kiinnostaisi kampanjassa tai ei.Ravenous kirjoitti:Itse nyt toistaseksi koitan vain avittaa tässä järkkäämisessä. mutta jos tampereen poppoo haluaa osaa ottaa, niin miepä olen mukana kanssa.
mutta lähinnä teihiin muihin viittasin.
Näillä näkymin rintamia ollaan jakamassa Varkaudelle ja Jyväskylälle. Chuckie tilaili Romaniemelle paikkaa, jota ei evätä. Urcaen's Gatelle (tai muuten eteläisille) olisin yhä paikkaa tarjoamassa. Ravenous mahtuisi hyvin mukaan, jos saa Tampereelta pelaajia houkuteltua.
Kuka olisi vielä jäämässä ulos?
Toinen kysymys on sitten se, että kuka osallistuu milläkin faktiolla?
Itse aion pelata Vladimiriallani, joka komentaa yhtä Khadorin sotalaivoista. Todennäköisiä vastustajia onkin sitten Cryx, Cygnar ja Menoth. Skorne ei ole missään muotoa tietenkään pois suljettu.
Kuka olisi vielä jäämässä ulos?
Toinen kysymys on sitten se, että kuka osallistuu milläkin faktiolla?
Itse aion pelata Vladimiriallani, joka komentaa yhtä Khadorin sotalaivoista. Todennäköisiä vastustajia onkin sitten Cryx, Cygnar ja Menoth. Skorne ei ole missään muotoa tietenkään pois suljettu.
Urcaen's Gate tarjoaa tilat ja porukka saa valita siten haluaako ottaa osaa iloiseen. Jos kiinnostuneita on, niin herra Mikael Kreoss (tulloo pomppimaan tietty pistemäärän mukaan mokusta epicciin) lähtee Menofixretkelle Mastersonin suvun avustuksella.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Der Dexter
enköhän lähetä setä orsuksen tuollaiselle kevyelle picnikille, keräilemään ja poukkoilemaan naapurien keskuuteen, ihan solidaarisuuden nimissä...
hauska tappaa vanha tuttu, ja niin edelleen...
toisaalta voisin myös ympyrän poikaa ulkoiluttaa, jos nyt nuo napit joskus saapuvat...
hauska tappaa vanha tuttu, ja niin edelleen...
toisaalta voisin myös ympyrän poikaa ulkoiluttaa, jos nyt nuo napit joskus saapuvat...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mikäli täältä suunnalta nyt löytynee nyt siten muiltakin kiinnostusta, niin mie olen mukana Ykskiven vanhan kärttyisen ukon kanssa (Eli siis Nemo's sub on valmiina palvelukseen gaynarin riveissä ilkeitä raakalaisia vastaan)
(Ja mikäli tupla-casterit sallitaan, niin toisena napataan vaihtelun vuoksi tuo Teh Spice Chick, Feora.)
Yrska
(Ja mikäli tupla-casterit sallitaan, niin toisena napataan vaihtelun vuoksi tuo Teh Spice Chick, Feora.)
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.