"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voisiko joku tarkentaa taikojen sääntöjä

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Rocos

Voisiko joku tarkentaa taikojen sääntöjä

Viesti Kirjoittaja Rocos »

Olisi sellainen kysymys että jos on 1asteen velho voiko se tehda vain yhden spellin ja voiko saada spellejä lisää jos niitä voi heitää vaan yhden.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Sääntökirjasta löytyypi vastaus tähänkin kysymykseen.
Rocos

se on vähän sekava siinä on vähän risti riitoja....
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Rocos kirjoitti:se on vähän sekava siinä on vähän risti riitoja....
Itse olen kyllä käsittänyt ihan hyvin ilman kokeneempien pelaajien apuja. Mutta voinhan sen tässä selittää. Eli 1 Lvl maagilla ei ole kuin 1 taika (Taikaesineet saattaa muuttaa asiaa) Ja se generoi yhden power dicen. Lisää taikoja saa vain jollain taikaesineellä tai yksinkertaisesti korottamalla sen lvl 2:selle.
Rocos

ok ymmärsimme siis oikein
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Niin, ja siis se yksi ykköstason velho voi heittää sen osaamansa taian joka vuoro, mutta vain kerran vuorossa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

No mä heitän kans kysymyks taioist tähän. Eli delffeillä kun on se sorceress ja jos se käyttää dark magicii, ni onko sillä joku juttu että käytti se mitä hyvänsä taikaa, se saa tehdä sen tain tilalla chillwindin?
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
opootti
Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)

Viesti Kirjoittaja opootti »

ajappat kirjoitti:No mä heitän kans kysymyks taioist tähän. Eli delffeillä kun on se sorceress ja jos se käyttää dark magicii, ni onko sillä joku juttu että käytti se mitä hyvänsä taikaa, se saa tehdä sen tain tilalla chillwindin?
Ei ole. Sekoitat sen tuohon normaaliin loistujen valitsemis käytäntöön. Siitä löytyy tarkemmin tietoa sääntökirjan s.111 Selecting Spells osion viimeisestä kappaleesta.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Jani

Viesti Kirjoittaja Jani »

Niin elikkä kun velholle heitetään loitsuja niin saat lopuksi vaihtaa (ei pakko) minkä tahansa loitsun taulukon ensimmäiseen loitsuun, elikkä tässä tapauksessa Chillwindiin (jos sitä sinulla ei ole).

Esimerkki:

Level 2 Sorceressille heitetään nopalla loitsuiksi 3 ja 5 (Word of Pain ja Dominion). Jos pelaaja haluaa, hän voi vaihtaa toisen näistä ykkösloitsuun, eli Chillwindiin.
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Jaa jaa. Tuo selvens asiaa
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”