Voisiko joku tarkentaa taikojen sääntöjä
Voisiko joku tarkentaa taikojen sääntöjä
Olisi sellainen kysymys että jos on 1asteen velho voiko se tehda vain yhden spellin ja voiko saada spellejä lisää jos niitä voi heitää vaan yhden.
Itse olen kyllä käsittänyt ihan hyvin ilman kokeneempien pelaajien apuja. Mutta voinhan sen tässä selittää. Eli 1 Lvl maagilla ei ole kuin 1 taika (Taikaesineet saattaa muuttaa asiaa) Ja se generoi yhden power dicen. Lisää taikoja saa vain jollain taikaesineellä tai yksinkertaisesti korottamalla sen lvl 2:selle.Rocos kirjoitti:se on vähän sekava siinä on vähän risti riitoja....
- The Captain
- Valvoja
No mä heitän kans kysymyks taioist tähän. Eli delffeillä kun on se sorceress ja jos se käyttää dark magicii, ni onko sillä joku juttu että käytti se mitä hyvänsä taikaa, se saa tehdä sen tain tilalla chillwindin?
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Ei ole. Sekoitat sen tuohon normaaliin loistujen valitsemis käytäntöön. Siitä löytyy tarkemmin tietoa sääntökirjan s.111 Selecting Spells osion viimeisestä kappaleesta.ajappat kirjoitti:No mä heitän kans kysymyks taioist tähän. Eli delffeillä kun on se sorceress ja jos se käyttää dark magicii, ni onko sillä joku juttu että käytti se mitä hyvänsä taikaa, se saa tehdä sen tain tilalla chillwindin?
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Niin elikkä kun velholle heitetään loitsuja niin saat lopuksi vaihtaa (ei pakko) minkä tahansa loitsun taulukon ensimmäiseen loitsuun, elikkä tässä tapauksessa Chillwindiin (jos sitä sinulla ei ole).
Esimerkki:
Level 2 Sorceressille heitetään nopalla loitsuiksi 3 ja 5 (Word of Pain ja Dominion). Jos pelaaja haluaa, hän voi vaihtaa toisen näistä ykkösloitsuun, eli Chillwindiin.
Esimerkki:
Level 2 Sorceressille heitetään nopalla loitsuiksi 3 ja 5 (Word of Pain ja Dominion). Jos pelaaja haluaa, hän voi vaihtaa toisen näistä ykkösloitsuun, eli Chillwindiin.