Kääpiöitä 2K
Kääpiöitä 2K
Eli tällainen ampumapainotteinen käpsäarmeija olisi tarjolla:
Dwarf Lord ~ 301p
- Shieldbearers
- Great weapon
- MRo Kragg the Grimm, 2x Ro Fury
- Ro Resistance, Ro Stone
- MRo Challenge
Menee hammerer unittiin ja sieltä käsin 6 S 6 iskuu ownaa ja kun on T5, 1+ save ja re-roll epäonnistuneet woundit, niin siinä on kova pala purtavaksi.
Runesmith ~ 120p
- MRo Balance
Kiusii vastustajaa magic vuorolla.
Master Engineer ~ 70p
Grudge Throweriin.
Master Engineer ~ 70p
Tykkiin.
10 Thunderers ~ 155p
- Shield
Ampuu lähelle tulevia vastustajia ja lujaa.
10 Quarrellers ~ 125p
- Shield
- Musikantti
Ampuu kauempana olevia vastustajia melkein yhtä lujaa.
20 Warriors ~ 205p
- Shield
- Full Command
Ottaa charget ja kestää ne, yleensä.
20 Hammerers ~ 340p
- Shield
- Full Command
- Ro Battle, Ro Stoicism
Todellinen eliitt joukko, joka ei ihan heti kaadu, varsinkaan, kun lordi on siellä.
Bolt Thrower ~ 60p
- Engineer
Ampuu blokkeja.
Bolt Thrower ~ 60p
- Engineer
Ampuu blokkeja.
Cannon ~ 125p
- Ro Forging
Ampuu mitä nyt eteen sattuu.
Grudge Thrower ~ 130p
- Ro Accuracy, Ro Penetrating
Master Engineerillä höystettynä tarkka, tehokas ja vaarallinen sotakone
Organ gun ~ 120p
Tuhoaa kaiken mikä tielle tulee…
Organ gun ~ 120p
Ks. edellinen…
Yhteensä: 2001p
Dispell Dice: 5+1 varastetaan
Eli sellanen... sen pitäisi aika paljon tehä ampumisvuorolla ja kun vastustaja pääsee charge etäisyydelle niin hammererit ja pomo vetää parhaa vastustaja unitin tuhoon... sen jälkeen viellä S&S ja warrutkin iskee lujaa (tai siis suojaa ja voittaa combatin...)
Elikkäs kommenttia tulemaan!
Dwarf Lord ~ 301p
- Shieldbearers
- Great weapon
- MRo Kragg the Grimm, 2x Ro Fury
- Ro Resistance, Ro Stone
- MRo Challenge
Menee hammerer unittiin ja sieltä käsin 6 S 6 iskuu ownaa ja kun on T5, 1+ save ja re-roll epäonnistuneet woundit, niin siinä on kova pala purtavaksi.
Runesmith ~ 120p
- MRo Balance
Kiusii vastustajaa magic vuorolla.
Master Engineer ~ 70p
Grudge Throweriin.
Master Engineer ~ 70p
Tykkiin.
10 Thunderers ~ 155p
- Shield
Ampuu lähelle tulevia vastustajia ja lujaa.
10 Quarrellers ~ 125p
- Shield
- Musikantti
Ampuu kauempana olevia vastustajia melkein yhtä lujaa.
20 Warriors ~ 205p
- Shield
- Full Command
Ottaa charget ja kestää ne, yleensä.
20 Hammerers ~ 340p
- Shield
- Full Command
- Ro Battle, Ro Stoicism
Todellinen eliitt joukko, joka ei ihan heti kaadu, varsinkaan, kun lordi on siellä.
Bolt Thrower ~ 60p
- Engineer
Ampuu blokkeja.
Bolt Thrower ~ 60p
- Engineer
Ampuu blokkeja.
Cannon ~ 125p
- Ro Forging
Ampuu mitä nyt eteen sattuu.
Grudge Thrower ~ 130p
- Ro Accuracy, Ro Penetrating
Master Engineerillä höystettynä tarkka, tehokas ja vaarallinen sotakone
Organ gun ~ 120p
Tuhoaa kaiken mikä tielle tulee…
Organ gun ~ 120p
Ks. edellinen…
Yhteensä: 2001p
Dispell Dice: 5+1 varastetaan
Eli sellanen... sen pitäisi aika paljon tehä ampumisvuorolla ja kun vastustaja pääsee charge etäisyydelle niin hammererit ja pomo vetää parhaa vastustaja unitin tuhoon... sen jälkeen viellä S&S ja warrutkin iskee lujaa (tai siis suojaa ja voittaa combatin...)
Elikkäs kommenttia tulemaan!
Viimeksi muokannut amis, Su 25.03.2007 13:00. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
- Maitomarakatti
siis mitä tähhäh? mikä yks vähemmän, tarkentaisitko, justhan valitsit vaihtoehdon "paljon iskui vähä strenaa"White Dwarf37 kirjoitti:Ota 6str 6 iskuu, sillä aika monella unitillä (perus uniteillä) on toughness 4 tai huonompi jolloin woundaa 2+
Ei toi yks isku vähemmän mielestäni paljoa haittaa
ei muuten, mut mua häiritsi kun en ymmärtänyt jotain... sellanen mä oon...
-Sami
Loordi on melko kallis, mutta ei omaa wardia, killing blow ounaa aika pahasti, MRo Spite sille. Runesmithiltä armori pois, myös balance on aika kökkö, kun sillä hinnalla saisi 2scrollia, elikkäs tälle ottaisin 3spell breakingiä. Pultikseen bs5 70pst, melko kallista, tavan insinööri ajaa asian halvemmalla.
10 kokoisille ampujablokeille liput ovat aika riskejä, koska harvemmin mitään kestävät ja antavat näin lisäpongoja vastustajalle.
Spessu ja Rare ovat hyviä.
Elikkäs, jos poistetaan noita loordin lyöntiriimuja ja tilalle spite, ja poistetaan toinen masteri, sekä liput, saadan hieman vielä siivoamalla bsb mukaan, joka vakauttaa blokkejasi erittäin paljon.
10 kokoisille ampujablokeille liput ovat aika riskejä, koska harvemmin mitään kestävät ja antavat näin lisäpongoja vastustajalle.
Spessu ja Rare ovat hyviä.
Elikkäs, jos poistetaan noita loordin lyöntiriimuja ja tilalle spite, ja poistetaan toinen masteri, sekä liput, saadan hieman vielä siivoamalla bsb mukaan, joka vakauttaa blokkejasi erittäin paljon.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
- Teonanacatl
Kilvenkantajat tekevät loordin immuuniksi Killing Blowille.Nitrone kirjoitti:Loordi on melko kallis, mutta ei omaa wardia, killing blow ounaa aika pahasti.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
joo no toi pulttis on omasta mielestäni hyvä olla bs5 sillä kun rykäsen mettässä istuvaa yksittäistä heroa, niin osun paljon mielummin 4+, kuin 5+ ja se on muutenkin varmempaa jos ampuu blokkeja, kun osuu 2+:lla, jos se osuu aina nii kyllä ne pojot todella nopeasti takas maksetaan...Nitrone kirjoitti:Runesmithiltä armori pois, myös balance on aika kökkö, kun sillä hinnalla saisi 2scrollia, elikkäs tälle ottaisin 3spell breakingiä. Pultikseen bs5 70pst, melko kallista, tavan insinööri ajaa asian halvemmalla.
tuo lippu juttu on kyllä totta... voisi poistaa ne liput...
tuosta smithistä itse pidän siinä mielessä kun vastustajalla on vaikka 2 lvl 2 maagia niin se tarkoittaa että sen powerit laskee 5:teen ja omani ovat 6, eli perjaatteessa se tuo kaksi dispell dicea lisää, armourin voin kyll vaihtaa spell breakingiin...
-Sami
huomenna nähdään miten tää armeija toimaa kun pelaan Azogia vastaan. hänelle on tietenkin se etu että tietääkseni hän ei ole omaa armeijaansa vielä lyönyt lukkoon joten voi tähän nyt jotain counteria koittaa väsätä... mutta eihän se näin täydellistä armeijaa vastaan onnistu... varsinkaan lizzuilla 
jos pelistä tulee jännittävä/kiinostava/hauska/erikoinen niin se voi päätyä taisteluraportit osioon
jos pelistä tulee jännittävä/kiinostava/hauska/erikoinen niin se voi päätyä taisteluraportit osioon
-Sami
Minulla pulttereiden penetrating on ainakin maksanut pisteensä melko usein takaisin. Jäävät vähän alastomiksi ilman mitään, mutta makuasia.Aco kirjoitti:Quarreleilta lippu, GW:t ja yksi mies pois. Ei niillä ole tarkoitus lähiksessä pärjätä.Molemmilta pulttereilta ottaisin yhden roPenetratingin pois.
-A
Infra terram pumiliones cuprum edent!
No tossa eilen tuli kaverin kanssa pelattua tällä listalla ja penetrating pulttiksilla olisi auttanut yhtä paljon kuin kasa kärpäsen paskaa figujeni päällä...Accu kirjoitti:Minulla pulttereiden penetrating on ainakin maksanut pisteensä melko usein takaisin. Jäävät vähän alastomiksi ilman mitään, mutta makuasia.Aco kirjoitti:Quarreleilta lippu, GW:t ja yksi mies pois. Ei niillä ole tarkoitus lähiksessä pärjätä.Molemmilta pulttereilta ottaisin yhden roPenetratingin pois.
-A
Voitin muute massacrella
-Sami
Tokihan se riippuu listasta mikä on vastassa, itse taas en grudge throwereista erityisemmin perusta vaikka ne ovatkin hyviä oikein käytettynäamis kirjoitti:No tossa eilen tuli kaverin kanssa pelattua tällä listalla ja penetrating pulttiksilla olisi auttanut yhtä paljon kuin kasa kärpäsen paskaa figujeni päällä...
Voitin muute massacrella
Listasi on kyllä (ainakin nykyisessä asussaan) erinomainen. Tykkään erityisesti siksi että se ei ole se perus anvil-gunline joka on minun makuuni vähän tylsä.
-A
Joo, kiitosAccu kirjoitti:Listasi on kyllä (ainakin nykyisessä asussaan) erinomainen. Tykkään erityisesti siksi että se ei ole se perus anvil-gunline joka on minun makuuni vähän tylsä.
-A
Ei se vain riittänyt kaverille, siis ettei tämä ole anvil-gunline armeija... koko pelin ajan niskaan sateli:
"petskules mitä sää noilla tuolla kykit" "Ja taas sitä ammutaan" "ei tollasii gunlinei voi sietää!"
Et silleen
-Sami
Hehe. Sun pitää sit peluuttaa joskus sitä ihan perinteistä gunlinea sitä vastaan niin pitäisi tuonkin listan kelvata sille sen jälkeenamis kirjoitti:Ei se vain riittänyt kaverille, siis ettei tämä ole anvil-gunline armeija... koko pelin ajan niskaan sateli:
"petskules mitä sää noilla tuolla kykit" "Ja taas sitä ammutaan" "ei tollasii gunlinei voi sietää!"
Et silleen
Millä armeijalla se muuten pelasi?
Niin ja (tämä nyt sivuaa vähän aihetta) mitä mieltä olet lord+shieldbearerien peluuttamisesta ironbreaker -yksikössä? Itse en pidä hammererien figuista vaikka ne ovatkin hyviä lordin kanssa.
Kokeilisin itse mut lordini ei ole vielä onnistunut löytämään itselleen shieldbearereita (lue: olen peluuttanut jalkautunutta lordia)
-A