"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kääpiöitä 2K

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
amis

Kääpiöitä 2K

Viesti Kirjoittaja amis »

Eli tällainen ampumapainotteinen käpsäarmeija olisi tarjolla:

Dwarf Lord ~ 301p
- Shieldbearers
- Great weapon
- MRo Kragg the Grimm, 2x Ro Fury
- Ro Resistance, Ro Stone
- MRo Challenge
Menee hammerer unittiin ja sieltä käsin 6 S 6 iskuu ownaa ja kun on T5, 1+ save ja re-roll epäonnistuneet woundit, niin siinä on kova pala purtavaksi.

Runesmith ~ 120p
- MRo Balance
Kiusii vastustajaa magic vuorolla.

Master Engineer ~ 70p
Grudge Throweriin.

Master Engineer ~ 70p
Tykkiin.

10 Thunderers ~ 155p
- Shield
Ampuu lähelle tulevia vastustajia ja lujaa.

10 Quarrellers ~ 125p
- Shield
- Musikantti
Ampuu kauempana olevia vastustajia melkein yhtä lujaa.

20 Warriors ~ 205p
- Shield
- Full Command
Ottaa charget ja kestää ne, yleensä.

20 Hammerers ~ 340p
- Shield
- Full Command
- Ro Battle, Ro Stoicism
Todellinen eliitt joukko, joka ei ihan heti kaadu, varsinkaan, kun lordi on siellä.

Bolt Thrower ~ 60p
- Engineer
Ampuu blokkeja.

Bolt Thrower ~ 60p
- Engineer
Ampuu blokkeja.

Cannon ~ 125p
- Ro Forging
Ampuu mitä nyt eteen sattuu.

Grudge Thrower ~ 130p
- Ro Accuracy, Ro Penetrating
Master Engineerillä höystettynä tarkka, tehokas ja vaarallinen sotakone

Organ gun ~ 120p
Tuhoaa kaiken mikä tielle tulee…

Organ gun ~ 120p
Ks. edellinen…

Yhteensä: 2001p
Dispell Dice: 5+1 varastetaan

Eli sellanen... sen pitäisi aika paljon tehä ampumisvuorolla ja kun vastustaja pääsee charge etäisyydelle niin hammererit ja pomo vetää parhaa vastustaja unitin tuhoon... sen jälkeen viellä S&S ja warrutkin iskee lujaa (tai siis suojaa ja voittaa combatin...)

Elikkäs kommenttia tulemaan!
Viimeksi muokannut amis, Su 25.03.2007 13:00. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Harasova

jaa

Viesti Kirjoittaja Harasova »

Herollas on muuten 4 s8 iskua nyt.....
WoW = addictoiva perkele
amis

oho! joo... eli mitäs pitäs yhistellä ottaakko:

4 str 8 iskuu
vai
5 str 7 iskuu
vai
6 str 6 iskuu

no taidan tuon 6x6 ottaa...
-Sami

Azog

Viesti Kirjoittaja Azog »

Itse suosittelisin 5 str 7 attackia
Maitomarakatti

Viesti Kirjoittaja Maitomarakatti »

Ota 6str 6 iskuu, sillä aika monella unitillä (perus uniteillä) on toughness 4 tai huonompi jolloin woundaa 2+

Ei toi yks isku vähemmän mielestäni paljoa haittaa :)
Kääpiöt ei juokse...
amis

White Dwarf37 kirjoitti:Ota 6str 6 iskuu, sillä aika monella unitillä (perus uniteillä) on toughness 4 tai huonompi jolloin woundaa 2+

Ei toi yks isku vähemmän mielestäni paljoa haittaa :)
siis mitä tähhäh? mikä yks vähemmän, tarkentaisitko, justhan valitsit vaihtoehdon "paljon iskui vähä strenaa"

ei muuten, mut mua häiritsi kun en ymmärtänyt jotain... sellanen mä oon... :D
-Sami

Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Loordi on melko kallis, mutta ei omaa wardia, killing blow ounaa aika pahasti, MRo Spite sille. Runesmithiltä armori pois, myös balance on aika kökkö, kun sillä hinnalla saisi 2scrollia, elikkäs tälle ottaisin 3spell breakingiä. Pultikseen bs5 70pst, melko kallista, tavan insinööri ajaa asian halvemmalla.

10 kokoisille ampujablokeille liput ovat aika riskejä, koska harvemmin mitään kestävät ja antavat näin lisäpongoja vastustajalle.

Spessu ja Rare ovat hyviä.

Elikkäs, jos poistetaan noita loordin lyöntiriimuja ja tilalle spite, ja poistetaan toinen masteri, sekä liput, saadan hieman vielä siivoamalla bsb mukaan, joka vakauttaa blokkejasi erittäin paljon.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Nitrone kirjoitti:Loordi on melko kallis, mutta ei omaa wardia, killing blow ounaa aika pahasti.
Kilvenkantajat tekevät loordin immuuniksi Killing Blowille.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Slugger kirjoitti:
Nitrone kirjoitti:Loordi on melko kallis, mutta ei omaa wardia, killing blow ounaa aika pahasti.
Kilvenkantajat tekevät loordin immuuniksi Killing Blowille.

Aaah, mai pääd.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
amis

Nitrone kirjoitti:Runesmithiltä armori pois, myös balance on aika kökkö, kun sillä hinnalla saisi 2scrollia, elikkäs tälle ottaisin 3spell breakingiä. Pultikseen bs5 70pst, melko kallista, tavan insinööri ajaa asian halvemmalla.

10 kokoisille ampujablokeille liput ovat aika riskejä, koska harvemmin mitään kestävät ja antavat näin lisäpongoja vastustajalle.
joo no toi pulttis on omasta mielestäni hyvä olla bs5 sillä kun rykäsen mettässä istuvaa yksittäistä heroa, niin osun paljon mielummin 4+, kuin 5+ ja se on muutenkin varmempaa jos ampuu blokkeja, kun osuu 2+:lla, jos se osuu aina nii kyllä ne pojot todella nopeasti takas maksetaan...

tuo lippu juttu on kyllä totta... voisi poistaa ne liput...

tuosta smithistä itse pidän siinä mielessä kun vastustajalla on vaikka 2 lvl 2 maagia niin se tarkoittaa että sen powerit laskee 5:teen ja omani ovat 6, eli perjaatteessa se tuo kaksi dispell dicea lisää, armourin voin kyll vaihtaa spell breakingiin...
-Sami

amis

elikkäs tuli hieman muutoksia... tuo quareller yksikkö sai jäädä lipulla ja musikantilla, sillä Gw:eitten avulla niiden pitäisi pärjätä closiksessa
-Sami

amis

huomenna nähdään miten tää armeija toimaa kun pelaan Azogia vastaan. hänelle on tietenkin se etu että tietääkseni hän ei ole omaa armeijaansa vielä lyönyt lukkoon joten voi tähän nyt jotain counteria koittaa väsätä... mutta eihän se näin täydellistä armeijaa vastaan onnistu... varsinkaan lizzuilla :D

jos pelistä tulee jännittävä/kiinostava/hauska/erikoinen niin se voi päätyä taisteluraportit osioon
-Sami

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Quarreleilta lippu, GW:t ja yksi mies pois. Ei niillä ole tarkoitus lähiksessä pärjätä.

Molemmilta pulttereilta ottaisin yhden roPenetratingin pois.

Säästyneillä pisteillä minereita tai katapultti, niitä tämä lista minusta kaipaa.
amis

nyt on armeijaa muunneltu ja grudge lisätty... sen pitäisi hyvin toimia kun löytyy mahdollisuus artillery ja scatter dicen re-rolliin, ja kun strena on 5(10) ilman seivei niin siinä on kova kone...
-Sami

Accu

Viesti Kirjoittaja Accu »

Aco kirjoitti:Quarreleilta lippu, GW:t ja yksi mies pois. Ei niillä ole tarkoitus lähiksessä pärjätä.Molemmilta pulttereilta ottaisin yhden roPenetratingin pois.
Minulla pulttereiden penetrating on ainakin maksanut pisteensä melko usein takaisin. Jäävät vähän alastomiksi ilman mitään, mutta makuasia.

-A
Infra terram pumiliones cuprum edent!
amis

Accu kirjoitti:
Aco kirjoitti:Quarreleilta lippu, GW:t ja yksi mies pois. Ei niillä ole tarkoitus lähiksessä pärjätä.Molemmilta pulttereilta ottaisin yhden roPenetratingin pois.
Minulla pulttereiden penetrating on ainakin maksanut pisteensä melko usein takaisin. Jäävät vähän alastomiksi ilman mitään, mutta makuasia.

-A
No tossa eilen tuli kaverin kanssa pelattua tällä listalla ja penetrating pulttiksilla olisi auttanut yhtä paljon kuin kasa kärpäsen paskaa figujeni päällä... :D

Voitin muute massacrella :D
-Sami

Accu

amis kirjoitti:No tossa eilen tuli kaverin kanssa pelattua tällä listalla ja penetrating pulttiksilla olisi auttanut yhtä paljon kuin kasa kärpäsen paskaa figujeni päällä... :D

Voitin muute massacrella :D
Tokihan se riippuu listasta mikä on vastassa, itse taas en grudge throwereista erityisemmin perusta vaikka ne ovatkin hyviä oikein käytettynä :)

Listasi on kyllä (ainakin nykyisessä asussaan) erinomainen. Tykkään erityisesti siksi että se ei ole se perus anvil-gunline joka on minun makuuni vähän tylsä.

-A
amis

Accu kirjoitti:Listasi on kyllä (ainakin nykyisessä asussaan) erinomainen. Tykkään erityisesti siksi että se ei ole se perus anvil-gunline joka on minun makuuni vähän tylsä.

-A
Joo, kiitos :D

Ei se vain riittänyt kaverille, siis ettei tämä ole anvil-gunline armeija... koko pelin ajan niskaan sateli:
"petskules mitä sää noilla tuolla kykit" "Ja taas sitä ammutaan" "ei tollasii gunlinei voi sietää!"
Et silleen :D
-Sami

Accu

amis kirjoitti:Ei se vain riittänyt kaverille, siis ettei tämä ole anvil-gunline armeija... koko pelin ajan niskaan sateli:
"petskules mitä sää noilla tuolla kykit" "Ja taas sitä ammutaan" "ei tollasii gunlinei voi sietää!"
Et silleen :D
Hehe. Sun pitää sit peluuttaa joskus sitä ihan perinteistä gunlinea sitä vastaan niin pitäisi tuonkin listan kelvata sille sen jälkeen ;)

Millä armeijalla se muuten pelasi?

Niin ja (tämä nyt sivuaa vähän aihetta) mitä mieltä olet lord+shieldbearerien peluuttamisesta ironbreaker -yksikössä? Itse en pidä hammererien figuista vaikka ne ovatkin hyviä lordin kanssa.

Kokeilisin itse mut lordini ei ole vielä onnistunut löytämään itselleen shieldbearereita (lue: olen peluuttanut jalkautunutta lordia) :)

-A
amis

no siis, hammererithän ovat aina parempia loordin kanssa, mutta kyllä sille kelpaa mikä tahansa unitti joka iskee lujaa tai voittaa muuten vaan combatin...

vastassa oli lizardeja...
-Sami

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”