Sampolan miniatyyrikerho
-
Voimatassu
-
Tsirpuntze
Olisin varmaan tulossa katsomaan paikan "meininkiä" ensi perjantaina, jos saan kaverin houkuteltua mukaan
Jeah. Itse en varmaankaan lähde sinne nolaan itteeni milään maalaamattomilla WIP empirellä. 400pts Alpha legioonaa sais kohta up `n runnig niin sinne sit. (legioona tällä hetkellä jäissä)
Jeah. Itse en varmaankaan lähde sinne nolaan itteeni milään maalaamattomilla WIP empirellä. 400pts Alpha legioonaa sais kohta up `n runnig niin sinne sit. (legioona tällä hetkellä jäissä)
Viimeksi muokannut Tsirpuntze, La 21.04.2007 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Wahtisaari
-
DrPullasorsa
Mukaan vaan kaikki! Jos et kehtaa pelata maalaamattomilla figuilla niin tule vaikka vain maalaamaan...
Itsellänikin ovat vielä aikalailla vaiheessa omat Daemonhunterini (400p.)
Viimeksi muokannut DrPullasorsa, Pe 23.03.2007 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näitä sattuu...
Ainakin kasvi (Ilari, se jätkä joka maalasi niitä tyranideja ja minä (se jätkä joka pelasi sillä FB kaaosarmeijallaWahtisaari kirjoitti:Sinne vaan paljon porukkaa... Siellä on ihan hauskaakin!niin ja ketä muita siellä oli muka lukiosta kun minä ja Himulus ollaan kanssa lukiossa (siis minä olen, Himulus kympillä)?
Sitten parin viikonpäästä pari kaveria, joista ainakin toinen on lukion ekalla, tulee vilkaisemaan meininkiä. (pelaavat FBtä kummatkin eli voin järkätä jonkinlaista "paritusta"
Mutta pyhitetään tämä aihe mahdolliselle infolle tulevista kerroista ja kyselypalsatana niille jotka vieläkin ihmettelevät jotain kerhoon liittytyvää. Jos peliseuraa etsitte niin onhan meillä tämä.
Sääli sinänsä kun peliporukoissa ei ole liikettä yhtään
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Viime perjantaina kun kävin siellä pelailemassa taisin unohtaa mittanauhan matkasta lähtiessä. Sattuikohan joku korjaamaan talteen? Laittakaa vaikka yv:tä jos löysitte. Tavallinen sininen rullamitta siis kyseessä. Olis kiva takaisin saada se, onhan sillä vähintäänkin tunnearvoa, ja käyttöarvoa myös
.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Easterling
-
Voimatassu
Nyt kun on paikan tunnelmat käyty katsomassa, niin voisi kysyä josko olisi ensi kerralle peliseuraa fabaan? Pelailen O&G:llä ja peli voisi olla 500-1000pts. Maalata kun en jaksa koko iltaa.
Mieten on?
(Valitettavasti Peliporukoihin en pääse, sinne kun ei nyt pääse rekisteröitymään)
(Vastus taisi jo löytyä)
Mieten on?
(Valitettavasti Peliporukoihin en pääse, sinne kun ei nyt pääse rekisteröitymään)
(Vastus taisi jo löytyä)
"Sää kuulut mun kaaosfederaatioon!"
Tollaista olen kuullut parina viime kertana siellä käydessä, ja tällä kertaa voisin vaikka siihen liittyäkiin 400p Emperor's Childrenillä
. Ellei nyt haittaa että pari figua on maalaamatta (kaikkia daemonennejä ei millään ehdi maalata perjantaiksi)?
Tollaista olen kuullut parina viime kertana siellä käydessä, ja tällä kertaa voisin vaikka siihen liittyäkiin 400p Emperor's Childrenillä
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
PARI MAALAAMATONTA FIGUA! EI KUULE KÄY! SIIS MITÄ SÄÄ KUVITTELET? ET TÄÄLLÄ JOLLAIN MAALAAMATTOMILLA KIVILLÄ PELATAAN? EI KUULE ONNISTU! (no okei, ihan sama onko maalattua.)Kurimus kirjoitti:"Sää kuulut mun kaaosfederaatioon!"
Tollaista olen kuullut parina viime kertana siellä käydessä, ja tällä kertaa voisin vaikka siihen liittyäkiin 400p Emperor's Childrenillä. Ellei nyt haittaa että pari figua on maalaamatta (kaikkia daemonennejä ei millään ehdi maalata perjantaiksi)?
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
unohdit måste hymiönleevizer kirjoitti:PARI MAALAAMATONTA FIGUA! EI KUULE KÄY! SIIS MITÄ SÄÄ KUVITTELET? ET TÄÄLLÄ JOLLAIN MAALAAMATTOMILLA KIVILLÄ PELATAAN? EI KUULE ONNISTU! (no okei, ihan sama onko maalattua.)Kurimus kirjoitti:"Sää kuulut mun kaaosfederaatioon!"
Tollaista olen kuullut parina viime kertana siellä käydessä, ja tällä kertaa voisin vaikka siihen liittyäkiin 400p Emperor's Childrenillä. Ellei nyt haittaa että pari figua on maalaamatta (kaikkia daemonennejä ei millään ehdi maalata perjantaiksi)?
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
No tällä viikolla ne Daemonetet on sentään daemonetteja eikä hormagauntteja niin kehtaa sentään ehdottaa peliin liittymistä
. Ja puolet on sentään jo maaleissa, katsoo nyt jos neljännenkin vielä saisi aikaan :O
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Voimatassu
-
Voimatassu
Me oltais vissiin ton yhen kaverin kanssa tulos joku päivä sinne ihan haisteleen ilmaa ja meininkiä. Kunhan saadaan ittemme liikkeelle(perjantait on aina vaikeita). Armeijat ei ole läheskään edes proxytus-kunnossa joten pelaan ei pystytä, mut se sit aikanaan.
Niin ja mites kesä? Tuolla koululla tuskin pääsee sillon pelaileen niin mikä on suunnitelma tälle ajalle? kooma?
Niin ja mites kesä? Tuolla koululla tuskin pääsee sillon pelaileen niin mikä on suunnitelma tälle ajalle? kooma?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Tänä perjantaina kerhoa ei pidetä koska koulu on lomana suljettu O.O suuri yllätys. kesäksi koitamme saada TAKK:sta tiloja. kerron lisää myöhemmin. Syyslukukauden alkaessa taas sampolaan.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
Wahtisaari
Asia ok, pelataan silloin parin viikon päästä sitten.Wahtisaari kirjoitti:No perhana! En pääsekkään ens perjantaina kun olen menossa hesaan. Eli kun olin luvannut sen 1,5k pelin Eldareita vastaan, pitää perua se.Kahden viikon päästä kyllä kävisi se matsi...
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."