Vanhoista liskoista army

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Crystania

Vanhoista liskoista army

Viesti Kirjoittaja Crystania »

en ollu varma mihin tämän laittaa mutta kysyisin ammatti lisko pelaajilta

mulla on hyllyssä

Slan

Saurus veteran

Skink priest

19 saurus warriorii

2x 10 skink ryhmää

12 temple guardii

3 kroksii

1 salamander

5 lentoliskoo

1 stega

tämä on ollu mulla n.7 vuotta sit 2k lista pieni mutta tehokas ja nyt on näköjään tullu se uus kirja niin saisiko näistä vielä hyvän 2k listan vai meneekö pisteet reippaasti alle sen 2k ?
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Kyllähän noista saa ihan OK 2K listan ja pisteeet kun laskin/yritin laskea niin ne menee johonkin 2,3K.

Tuo näyttää aika lailla samanlaiselta armeijalta mitä olen nytten toteuttamassa mutta mulla on vieläkin vähemmän modeleita:)

Jos vielä hankkisit parikymmentä skinnkiä niin saisit aika hyvän 2K listan!
2
Fimir

Viesti Kirjoittaja Fimir »

Vieläkö skinkeille saa muuten short bowit kuten 5.laitoksen mukana tulleilla figuilla on, vai onko niille nykyään mahdollista ostaa vaan puhallusputkia?

Ja toinenkin kysymys tuli mieleen, vieläkö uudessa armykirjassa on säännöt slannin kantotuolille vai lenteleekö se aina betonimöhkäleellään?
"If you don´t have an army, sell your soul and buy one!"
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Fimir kirjoitti:Vieläkö skinkeille saa muuten short bowit kuten 5.laitoksen mukana tulleilla figuilla on, vai onko niille nykyään mahdollista ostaa vaan puhallusputkia?

Ja toinenkin kysymys tuli mieleen, vieläkö uudessa armykirjassa on säännöt slannin kantotuolille vai lenteleekö se aina betonimöhkäleellään?
Uudessa kirjassa se vain lentelee sillä cd-levyllään, mutta en näkisi tätä syynä olla käyttämättä sitä vanhaa, joka ei näytä niin pahasti Jabba the Hutilta, kuin tämä uusi.

Ja nykyään skinkeille ei saa lyhyitä jousia, vain puhallusputket ja heittokeihäät. Eipä sillä, vaikka wysiwygin ehdoton kannattaja olenkin olen aina antanut vastujan käyttää näitä vanhempia. Klassikkofiguja ovat, joten menkööt.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Skinkit saavat Southlands listassa option Shortboweihin, eli voit käyttää niitä siellä.
Tosin tuskin hirveän hyvä vaihtoehto ilmaisen Blowpipen tilalle.

Ostat boxin Saurus Warrioreja ja Saurus sankarin niin saat oivan 2k listan jolla oon itse pelannut n. 4vuotta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”