en ollu varma mihin tämän laittaa mutta kysyisin ammatti lisko pelaajilta
mulla on hyllyssä
Slan
Saurus veteran
Skink priest
19 saurus warriorii
2x 10 skink ryhmää
12 temple guardii
3 kroksii
1 salamander
5 lentoliskoo
1 stega
tämä on ollu mulla n.7 vuotta sit 2k lista pieni mutta tehokas ja nyt on näköjään tullu se uus kirja niin saisiko näistä vielä hyvän 2k listan vai meneekö pisteet reippaasti alle sen 2k ?
Vanhoista liskoista army
Kyllähän noista saa ihan OK 2K listan ja pisteeet kun laskin/yritin laskea niin ne menee johonkin 2,3K.
Tuo näyttää aika lailla samanlaiselta armeijalta mitä olen nytten toteuttamassa mutta mulla on vieläkin vähemmän modeleita:)
Jos vielä hankkisit parikymmentä skinnkiä niin saisit aika hyvän 2K listan!
Tuo näyttää aika lailla samanlaiselta armeijalta mitä olen nytten toteuttamassa mutta mulla on vieläkin vähemmän modeleita:)
Jos vielä hankkisit parikymmentä skinnkiä niin saisit aika hyvän 2K listan!
2
Vieläkö skinkeille saa muuten short bowit kuten 5.laitoksen mukana tulleilla figuilla on, vai onko niille nykyään mahdollista ostaa vaan puhallusputkia?
Ja toinenkin kysymys tuli mieleen, vieläkö uudessa armykirjassa on säännöt slannin kantotuolille vai lenteleekö se aina betonimöhkäleellään?
Ja toinenkin kysymys tuli mieleen, vieläkö uudessa armykirjassa on säännöt slannin kantotuolille vai lenteleekö se aina betonimöhkäleellään?
"If you don´t have an army, sell your soul and buy one!"
Uudessa kirjassa se vain lentelee sillä cd-levyllään, mutta en näkisi tätä syynä olla käyttämättä sitä vanhaa, joka ei näytä niin pahasti Jabba the Hutilta, kuin tämä uusi.Fimir kirjoitti:Vieläkö skinkeille saa muuten short bowit kuten 5.laitoksen mukana tulleilla figuilla on, vai onko niille nykyään mahdollista ostaa vaan puhallusputkia?
Ja nykyään skinkeille ei saa lyhyitä jousia, vain puhallusputket ja heittokeihäät. Eipä sillä, vaikka wysiwygin ehdoton kannattaja olenkin olen aina antanut vastujan käyttää näitä vanhempia. Klassikkofiguja ovat, joten menkööt.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.