Warlocks yksiköissä?
Warlocks yksiköissä?
Kun Farseerille saa Warlock squadin, niin saako ilman farseeria yksikköihin Warlockeja? Olen ehkä hankkimassa Wraithguardia ja haluaisin tietää, kun seeriä ei listaan tule. Eli saako pitää yksiköissä vai ei?
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
- Eltharrion
Jep, warlockeja saa yksikköön ainaki omasta mielestä myös ilman HQ slotin kulutusta, ne on siis melkein sama tapaus kuin exarchit.
Mutta sitten herää kysymys jota ollaan tutun kanssa mietitty jonkin aikaa: Saakos warlockeja omana squadinaan ILMAN farseeriä? Ollaan tästä väitelty jo jonkin aikaa uuden kirjan mukana tulleiden sääntömuutosten takia...
Mutta sitten herää kysymys jota ollaan tutun kanssa mietitty jonkin aikaa: Saakos warlockeja omana squadinaan ILMAN farseeriä? Ollaan tästä väitelty jo jonkin aikaa uuden kirjan mukana tulleiden sääntömuutosten takia...
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
- Prince Ansom
- Half-breed
Kuten daider sanoi: "Warlock unitin saa vain Farseerin kanssa."Rampe kirjoitti:Mutta kaihan niitä voi pitää omanakis squadina?
Se on sitten voi voi, jos et kaikkia pysty käyttämään, mutta ainahan voit myydä turhat figusi pois.Rampe kirjoitti:Muuten noi mun 5 Warlokkii on ihan turhia, kun voi laittaa vain Wraithguardeihin ja Guardianeihin.
[Pilkunviilaus]Lisäksi kyseisessä boksissa ei tule 5 Warlockia, vaan 3 Warlockia ja 2 Farseeria.[/Pilkunviilaus]
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Warmaster
- Air Defence
Yhdelle farseerille saa kaveriksi n määrän lockeja. Toiseksi HQ valinnaksi voi ottaa farseerin ilman kansliaa ja liittää tämän ensimmäisen faarseeherin porukkaan. Joten tässä mielessä saa. Vie kyllä molemmat HQ paikat.Z7-852 kirjoitti:Saako nykyään (kuten wanhassa codexissa) kahta farseeria samaan kansliaan?
Tiedän että tämä on sääntöjen kalastelua, joka on vastoin Sotavasaran sääntöjä, koska en omista kyseistä codexia, mutta vain mielenkiinnosta kysyn.[/size ]
Wraithguardeille alle waveserpentti, ei sillä haamutykillä muuten tahdo rangelle päästä. Tällöinkin olisi hyvä jos farseer on saanut nakattua näihin guiden, jotta varmasti saavat mahdollisimman paljon tuhoa aikaan.
Eikö sulla oo codexii/onko sulla vanha codex, Vai etkö osaa lukea codexia? Codexissa sanotaan että may be accompanied by 3-10 (jos oikein muistan) warlocks.Rampe kirjoitti:Ei oo tietoo. Ja kyllähän minä sille ne kolme saan jos en hommaa ollenkaan wraithguardeja, vai kannattaako niitä olla eldar armyssä pisteitä syömässä lyhytrangeisilla aseilla.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby