Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kun Farseerille saa Warlock squadin, niin saako ilman farseeria yksikköihin Warlockeja? Olen ehkä hankkimassa Wraithguardia ja haluaisin tietää, kun seeriä ei listaan tule. Eli saako pitää yksiköissä vai ei?
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Jep, warlockeja saa yksikköön ainaki omasta mielestä myös ilman HQ slotin kulutusta, ne on siis melkein sama tapaus kuin exarchit.
Mutta sitten herää kysymys jota ollaan tutun kanssa mietitty jonkin aikaa: Saakos warlockeja omana squadinaan ILMAN farseeriä? Ollaan tästä väitelty jo jonkin aikaa uuden kirjan mukana tulleiden sääntömuutosten takia...
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
No sitten seuraava ropleema, mitä **ttua mä teen 2 farseerillä??
No ompahan ainakin Hq valinnanvaraa ku on avatar, autarch ja 2 farseeriä ja saatan vielä konvata phoenix lordin.
Kun maalaat vähän eri tavalla kun farseerin niin voit käyttää toista figua ihan normaalina warlockina. Tai jos et halua farseeria ollenkaan niin voit käyttää kaikkia warlockeina.
Ei oo tietoo. Ja kyllähän minä sille ne kolme saan jos en hommaa ollenkaan wraithguardeja, vai kannattaako niitä olla eldar armyssä pisteitä syömässä lyhytrangeisilla aseilla.
Z7-852 kirjoitti:Saako nykyään (kuten wanhassa codexissa) kahta farseeria samaan kansliaan?
Tiedän että tämä on sääntöjen kalastelua, joka on vastoin Sotavasaran sääntöjä, koska en omista kyseistä codexia, mutta vain mielenkiinnosta kysyn.[/size ]
Yhdelle farseerille saa kaveriksi n määrän lockeja. Toiseksi HQ valinnaksi voi ottaa farseerin ilman kansliaa ja liittää tämän ensimmäisen faarseeherin porukkaan. Joten tässä mielessä saa. Vie kyllä molemmat HQ paikat.
Wraithguardeille alle waveserpentti, ei sillä haamutykillä muuten tahdo rangelle päästä. Tällöinkin olisi hyvä jos farseer on saanut nakattua näihin guiden, jotta varmasti saavat mahdollisimman paljon tuhoa aikaan.
Rampe kirjoitti:Ei oo tietoo. Ja kyllähän minä sille ne kolme saan jos en hommaa ollenkaan wraithguardeja, vai kannattaako niitä olla eldar armyssä pisteitä syömässä lyhytrangeisilla aseilla.
Eikö sulla oo codexii/onko sulla vanha codex, Vai etkö osaa lukea codexia? Codexissa sanotaan että may be accompanied by 3-10 (jos oikein muistan) warlocks.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby