"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eka stuffaukseni (wardancer).

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
esko
Viesti:

Eka stuffaukseni (wardancer).

Viesti Kirjoittaja esko »

Juu jalat ovat pelkkää stuffia ja alustassa oleva stuffi kasa on Puun runkoa ja spite. Selän viitan kuoppa on stuffattu umpeen ja miekoissa on ns. kuraa. Pää on hiottu niin että ukko katsoo vähän ylös päin ja Jalkojen välissä olevan rievun & jalan ympärille kietoutuu köynnös (näkyy huonosti kuvissa).

Ottakaa huomioon että oli täysin eka kertanii gs:sän kanssa.

Kuva

Kuva

Toinen jalka näyttää kuvassa paksummalta kuin oikeasti on? Ja maalit ovat lähössä joten älkää niihin puuttuko.
Welcome to the jungle.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Ööö ei millää pahalla mutta mitä järkee tos o? Jätkä o niiku hypänny pääedellä puun pätkää ja jäänny lagaa sihe, MITÄ VIKKEEE?`en tajuu.

Mut joo onhan toi iha hyvi onnistuneet noi jalat ja sit sellanen juttu että toi riepu ei vaa voi olla tollases kulmassa. antaisin varmaa tosta konvauksesta jonku 4.5 (0-10 asteikolla) mut toi asento o pikkuse liia outo mun makuu mut omapaha on nappis.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea... Ihan jees ekaksi stuffaukseksi. Vähän ''pullea'' fiilis tulee jaloista.

Edit: E, Saavat olla lihaksikkaat... Mutta kun ne näyttävät nyt pulleilta
Viimeksi muokannut JakeZuku, Su 01.04.2007 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Joo-Ontsu

Viesti Kirjoittaja Joo-Ontsu »

Ihan hyvän näköinen stuffaushan tuo on, jos ekaa kertaa kokeilit. Niinkuin orgedude jo sanoi, asennosa ei ole mitään järkeä, ja kaapu on luonnottomassa asennossa. Suosittelisin laittamaan sen ihan jaloilleen seisomaan, tai edes lentotikulla ilmaan. Ei varmaan edes hullu hyppäisi miekat edellä päin puunrunkoa :D
Njoo, hyvä stuffaus silti
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

hyvin rakenettu parempi olis että maalaisit vähän paremin
esko
Viesti:

Lari42 kirjoitti:hyvin rakenettu parempi olis että maalaisit vähän paremin
Sanoinhan että maalit lähtevät ja että älkää niitä kommentoiko. Ja ogre-dude Nimi wardancer saattaisi valaista jotain. ne pomppii hyppii heiluu... Toi on vähän niinkuin seiväs hyppääjä joka heittää volttia pitäen samalla miekallaan tukea maasta.

P.S. Tossa on vähän niitä niiden asentoja. J voihan ne jalat olla aina lihaksikkaat.
Welcome to the jungle.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

No kuten jo todettu ihan jees ekaksi, mutta noita mittasuhteita voisit vähän katsoa. Koska tuon häipän vasen jalka on 2 kertaa pidempi kuin muu vartalo ;). Ja voisi se hieman sirompikin olla, kun kerran haltia kyseessä.
Ogre_dude

JakeZuku kirjoitti:Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea...

Juu oon nähny ne, mutku niillä on sellaset pitkät hauvat joilla ne "ponnistaa" maasta vauhtii. Ja ne näyttää siltä että ne hyppii.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Ogre_dude kirjoitti:
JakeZuku kirjoitti:Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea...

Juu oon nähny ne, mutku niillä on sellaset pitkät hauvat joilla ne "ponnistaa" maasta vauhtii. Ja ne näyttää siltä että ne hyppii.
Ai kaikilla...(en tunne asiaa sen tarkemmin, mielestäni olen nähnyt ainakin yhden kahdella miekalla aseistautuneena)?Oletko miettinyt että ehkä GeeWeen akuutti keppifetissi johtuu siittä että jos tehtäisiin maasta sojottava miekka se olisi perhanan heikko kannatin täppimetalliselle figulle..?

Ja itse stuffaus:

Yllättävän hyvä ensimmäiseksi, melko lihaksikkaat jalat kyllä, mutta makunsa kullakin ;)
esko
Viesti:

Anaheim kirjoitti:
Ogre_dude kirjoitti:

Ai kaikilla...(en tunne asiaa sen tarkemmin, mielestäni olen nähnyt ainakin yhden kahdella miekalla aseistautuneena)?Oletko miettinyt että ehkä GeeWeen akuutti keppifetissi johtuu siittä että jos tehtäisiin maasta sojottava miekka se olisi perhanan heikko kannatin täppimetalliselle figulle..?

Ja itse stuffaus:

Yllättävän hyvä ensimmäiseksi, melko lihaksikkaat jalat kyllä, mutta makunsa kullakin ;)
Joo onne liian paksut mutta ensi kerralla paremmat.

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13

Enemmän niitä 2 miekalla kuin keigäillä ja kepeillä löytyy. ;)
Welcome to the jungle.
Ogre_dude

esko kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:
Ogre_dude kirjoitti:

Ja itse stuffaus:

Joo onne liian paksut mutta ensi kerralla paremmat.

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13

Enemmän niitä 2 miekalla kuin keigäillä ja kepeillä löytyy. ;)
No okei niillä on 2 miekkaa, mutta ne ei seiso niiten varassa tai itse asiassa 1 miekan varassa. Mutta eiköhän nyt se tullu jo kaikille selväksi, että toi jätkä on elämäänsä kyllästyny ja haluu katkoo niskansa. Ite laittaisin sen vaa omille jaloilleen niiku tuolla sanottii.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Itse sanoisin, että asento on lähes täydellinen. Ei tätä harrastusta kannata liian tosissaan ottaa. Jos kyseessä olisi ihminen niin hieman ihmetyttäisi, mutta tuo on todella hauska. Voi vaikka kuvitella tuon ottavan lisäkorkeutta volttiinsa tuon maahan tökätyn miekan avulla. Tai sitten tuo vain tasapainottelee tuolla miekalla ja toisella huitoo vihollisia, kyseessä on kuitenkin haltia, joten voiko sitä varmasti sanoa ettei tuo onnistuisi.

Muutenkin tuo saattaa vaikka tuossa matkalla laulaa tuon puun sopivaan muotoon turvallisen laskeutumisen takaamiseksi, josta taas hyppää uudelleen jonkin epäonnisen vihollisen riesaksi.

Pientä pulleutta tuossa Stuffauksessa tosiaan on, mutta eipä tuo paljoa omasta mielestäni haittaa kokonaisuutta. Yksityiskohtienkin määrä on juuri sopiva, sitten kun taidot kasvaa kannattaa niitäkin tietenkin lisätä.

Voisiko olla, että tuo on alunperin suunniteltu seisomaan jaloillaan ja nojaamaan jyrkästi eteenpäin? Tällainen tuli vain mieleen noiden jalkojen asennosta ja tuosta kaapu jutusta.
esko
Viesti:

Vesihiisi kirjoitti:Itse sanoisin, että asento on lähes täydellinen. Ei tätä harrastusta kannata liian tosissaan ottaa. Jos kyseessä olisi ihminen niin hieman ihmetyttäisi, mutta tuo on todella hauska. Voi vaikka kuvitella tuon ottavan lisäkorkeutta volttiinsa tuon maahan tökätyn miekan avulla. Tai sitten tuo vain tasapainottelee tuolla miekalla ja toisella huitoo vihollisia, kyseessä on kuitenkin haltia, joten voiko sitä varmasti sanoa ettei tuo onnistuisi.

Muutenkin tuo saattaa vaikka tuossa matkalla laulaa tuon puun sopivaan muotoon turvallisen laskeutumisen takaamiseksi, josta taas hyppää uudelleen jonkin epäonnisen vihollisen riesaksi.

Pientä pulleutta tuossa Stuffauksessa tosiaan on, mutta eipä tuo paljoa omasta mielestäni haittaa kokonaisuutta. Yksityiskohtienkin määrä on juuri sopiva, sitten kun taidot kasvaa kannattaa niitäkin tietenkin lisätä.

Voisiko olla, että tuo on alunperin suunniteltu seisomaan jaloillaan ja nojaamaan jyrkästi eteenpäin? Tällainen tuli vain mieleen noiden jalkojen asennosta ja tuosta kaapu jutusta.
Kiitos. Ja onhan se. Alun perin se oli noble jousen kanssa ja sen toinen jalka oli Tuon puun päällä. Mutta kuitenkaan en siitä pitänyt joten vaihdoin koko ylä-ruumiin, muutin asennon ja tökkäsin alustaan lisää "massaa". Nyt siellä basessa on vielä hieman lisää gs:sää, ja jonkun puhvelin(ko?) pääkallo tukemassa/ antamassa lisää painoa.

Heräsi tossa äsken vielä tuska että saattaapi poju olla hian vaikea maalata tossa asennossa ;) . Ja vielä se että osaisiko joku neuvoa miten maalejen avulla sitä jalkaa saisi optisesti huijjattua ohuemmaksi?
Welcome to the jungle.
Konstaa

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Joo aika samoilla linjoilla oon vesihiiden kanssa, liian pulleat jalat.
Mutta kyl kai tommonen asento haltialta onnistuis.
Protector of nerds.
esko
Viesti:

Nytkun olen jonkin verran maalannut niin muodot näkyvät paremmin.

Iho on huono joten laitan siihen vielä toisen kerroksen (ainakin).
Welcome to the jungle.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Ihan hienohan tuo on, ja kyllä on melko luonnollisessa asennossa, wardacer kun on. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”