Ottakaa huomioon että oli täysin eka kertanii gs:sän kanssa.

Toinen jalka näyttää kuvassa paksummalta kuin oikeasti on? Ja maalit ovat lähössä joten älkää niihin puuttuko.

Sanoinhan että maalit lähtevät ja että älkää niitä kommentoiko. Ja ogre-dude Nimi wardancer saattaisi valaista jotain. ne pomppii hyppii heiluu... Toi on vähän niinkuin seiväs hyppääjä joka heittää volttia pitäen samalla miekallaan tukea maasta.Lari42 kirjoitti:hyvin rakenettu parempi olis että maalaisit vähän paremin
JakeZuku kirjoitti:Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea...
Ai kaikilla...(en tunne asiaa sen tarkemmin, mielestäni olen nähnyt ainakin yhden kahdella miekalla aseistautuneena)?Oletko miettinyt että ehkä GeeWeen akuutti keppifetissi johtuu siittä että jos tehtäisiin maasta sojottava miekka se olisi perhanan heikko kannatin täppimetalliselle figulle..?Ogre_dude kirjoitti:JakeZuku kirjoitti:Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea...
Juu oon nähny ne, mutku niillä on sellaset pitkät hauvat joilla ne "ponnistaa" maasta vauhtii. Ja ne näyttää siltä että ne hyppii.
Joo onne liian paksut mutta ensi kerralla paremmat.Anaheim kirjoitti:Ai kaikilla...(en tunne asiaa sen tarkemmin, mielestäni olen nähnyt ainakin yhden kahdella miekalla aseistautuneena)?Oletko miettinyt että ehkä GeeWeen akuutti keppifetissi johtuu siittä että jos tehtäisiin maasta sojottava miekka se olisi perhanan heikko kannatin täppimetalliselle figulle..?Ogre_dude kirjoitti:JakeZuku kirjoitti:Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea...
Juu oon nähny ne, mutku niillä on sellaset pitkät hauvat joilla ne "ponnistaa" maasta vauhtii. Ja ne näyttää siltä että ne hyppii.
Ja itse stuffaus:
Yllättävän hyvä ensimmäiseksi, melko lihaksikkaat jalat kyllä, mutta makunsa kullakin
No okei niillä on 2 miekkaa, mutta ne ei seiso niiten varassa tai itse asiassa 1 miekan varassa. Mutta eiköhän nyt se tullu jo kaikille selväksi, että toi jätkä on elämäänsä kyllästyny ja haluu katkoo niskansa. Ite laittaisin sen vaa omille jaloilleen niiku tuolla sanottii.esko kirjoitti:Joo onne liian paksut mutta ensi kerralla paremmat.Anaheim kirjoitti:Ai kaikilla...(en tunne asiaa sen tarkemmin, mielestäni olen nähnyt ainakin yhden kahdella miekalla aseistautuneena)?Oletko miettinyt että ehkä GeeWeen akuutti keppifetissi johtuu siittä että jos tehtäisiin maasta sojottava miekka se olisi perhanan heikko kannatin täppimetalliselle figulle..?Ogre_dude kirjoitti:JakeZuku kirjoitti:Ogre, Oletko nähnyt GW:n directistä tilattavia WarDancereita? Esko on varmaan hakenut samanlaista dynaamista posea...
Ja itse stuffaus:
Yllättävän hyvä ensimmäiseksi, melko lihaksikkaat jalat kyllä, mutta makunsa kullakin
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Enemmän niitä 2 miekalla kuin keigäillä ja kepeillä löytyy.
Kiitos. Ja onhan se. Alun perin se oli noble jousen kanssa ja sen toinen jalka oli Tuon puun päällä. Mutta kuitenkaan en siitä pitänyt joten vaihdoin koko ylä-ruumiin, muutin asennon ja tökkäsin alustaan lisää "massaa". Nyt siellä basessa on vielä hieman lisää gs:sää, ja jonkun puhvelin(ko?) pääkallo tukemassa/ antamassa lisää painoa.Vesihiisi kirjoitti:Itse sanoisin, että asento on lähes täydellinen. Ei tätä harrastusta kannata liian tosissaan ottaa. Jos kyseessä olisi ihminen niin hieman ihmetyttäisi, mutta tuo on todella hauska. Voi vaikka kuvitella tuon ottavan lisäkorkeutta volttiinsa tuon maahan tökätyn miekan avulla. Tai sitten tuo vain tasapainottelee tuolla miekalla ja toisella huitoo vihollisia, kyseessä on kuitenkin haltia, joten voiko sitä varmasti sanoa ettei tuo onnistuisi.
Muutenkin tuo saattaa vaikka tuossa matkalla laulaa tuon puun sopivaan muotoon turvallisen laskeutumisen takaamiseksi, josta taas hyppää uudelleen jonkin epäonnisen vihollisen riesaksi.
Pientä pulleutta tuossa Stuffauksessa tosiaan on, mutta eipä tuo paljoa omasta mielestäni haittaa kokonaisuutta. Yksityiskohtienkin määrä on juuri sopiva, sitten kun taidot kasvaa kannattaa niitäkin tietenkin lisätä.
Voisiko olla, että tuo on alunperin suunniteltu seisomaan jaloillaan ja nojaamaan jyrkästi eteenpäin? Tällainen tuli vain mieleen noiden jalkojen asennosta ja tuosta kaapu jutusta.