Pelipaikkaa Savonlinnassa?
Pelipaikkaa Savonlinnassa?
Niin että onko Rantasalmella tai Savonlinnassa pelipaikkoja, kun kiinnostaisi pelikaveri ja pelipaikka?
-
Khamul The Easterling
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Täällä mittään ole.
Mutta kaipa seurakuntakeskukselta voisi jonkinlaista tilaa voida käydä varaamaan, onhan siellä tietääkseni muutenkin vaikka minkälaisia nuorten aktivisteettikerhosteluita. Suosittelen myös kyselemään esimerkiksi ala-asteilta jonkinlaisia tiloja.
Tuo keskustan divari käsittää sen myyntihuoneen lisäksi pienen tunkkaisen takahuoneen haisevalla vessa höystettynä. Ei siellä mahdu pelaamaan.
Mutta kaipa seurakuntakeskukselta voisi jonkinlaista tilaa voida käydä varaamaan, onhan siellä tietääkseni muutenkin vaikka minkälaisia nuorten aktivisteettikerhosteluita. Suosittelen myös kyselemään esimerkiksi ala-asteilta jonkinlaisia tiloja.
Tuo keskustan divari käsittää sen myyntihuoneen lisäksi pienen tunkkaisen takahuoneen haisevalla vessa höystettynä. Ei siellä mahdu pelaamaan.
Itse taas asun aika paljon kesäisin Rantsulla, koska meidän kesämökki on siellä. Tiedät kai Poronsalmen lomakylän. Siit noin ½kilsaa Varkautee päin ja on Hietalahdentie meiän mökki on siellä.Hangover kirjoitti:Itse asun viikot Mikkelissä ja viikonloput kotona Rantsulla, niin ois kiva pelailla Wh40k. Rantsulla on ainakin yks 1500 IG ja tulossa jossain vaiheessa necron armeija. Peli pöytää rupean kasailemaan kesällä niin silloin voi tulla pelailemaan vaikka meidän kotiin, mutta vasta kesällä.
Niin tiedät kai lähistöllä olevan Hietalahden, josta l'ähtee toinen nimeltä Purulahti, ja se mun mökki on siellä purulahessa.Hangover kirjoitti:Kyllä tiedän paikan, olen ollut siellä kesätyössä kolme kesää(jos näät kaverin joka raahaa trimmeriä ja ruohonleikkuria se olen minä).
En ole kuin kaksi kertaa käynyt Lomakylässä.