"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelipaikkaa Savonlinnassa?

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Buhrdur

Pelipaikkaa Savonlinnassa?

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Niin että onko Rantasalmella tai Savonlinnassa pelipaikkoja, kun kiinnostaisi pelikaveri ja pelipaikka?
Khamul The Easterling

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling »

Tuu pelaamaan LOTRI:a Punkaharjulle :D

Edit: kaipa divariin vois jonkun kehitellä, saatais vähän enemmän harrastajia sinnepäin kai..
Hangover
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hangover »

Itse asun viikot Mikkelissä ja viikonloput kotona Rantsulla, niin ois kiva pelailla Wh40k. Rantsulla on ainakin yks 1500 IG ja tulossa jossain vaiheessa necron armeija. Peli pöytää rupean kasailemaan kesällä niin silloin voi tulla pelailemaan vaikka meidän kotiin, mutta vasta kesällä.
Duke

Viesti Kirjoittaja Duke »

Hangover, jos sopii, niin voisin tulla kesällä ottamaan mittaa Blood Angeleilla tai Necroneilla, riippuu kumman saan valmiiksi tai kumpaa jaksan tehdä.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.

- vompovompatti
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Täällä mittään ole.

Mutta kaipa seurakuntakeskukselta voisi jonkinlaista tilaa voida käydä varaamaan, onhan siellä tietääkseni muutenkin vaikka minkälaisia nuorten aktivisteettikerhosteluita. Suosittelen myös kyselemään esimerkiksi ala-asteilta jonkinlaisia tiloja.

Tuo keskustan divari käsittää sen myyntihuoneen lisäksi pienen tunkkaisen takahuoneen haisevalla vessa höystettynä. Ei siellä mahdu pelaamaan.
Hangover
Peliporukkavalvoja

Duke kirjoitti:Hangover, jos sopii, niin voisin tulla kesällä ottamaan mittaa Blood Angeleilla tai Necroneilla, riippuu kumman saan valmiiksi tai kumpaa jaksan tehdä.
Kyllä se mulle sopii.
Buhrdur

Hangover kirjoitti:Itse asun viikot Mikkelissä ja viikonloput kotona Rantsulla, niin ois kiva pelailla Wh40k. Rantsulla on ainakin yks 1500 IG ja tulossa jossain vaiheessa necron armeija. Peli pöytää rupean kasailemaan kesällä niin silloin voi tulla pelailemaan vaikka meidän kotiin, mutta vasta kesällä.
Itse taas asun aika paljon kesäisin Rantsulla, koska meidän kesämökki on siellä. Tiedät kai Poronsalmen lomakylän. Siit noin ½kilsaa Varkautee päin ja on Hietalahdentie meiän mökki on siellä. :D On ainakin yks hyvä syy haluta mökille kesällä ;)
Hangover
Peliporukkavalvoja

Kyllä tiedän paikan, olen ollut siellä kesätyössä kolme kesää(jos näät kaverin joka raahaa trimmeriä ja ruohonleikkuria se olen minä).
Buhrdur

Hangover kirjoitti:Kyllä tiedän paikan, olen ollut siellä kesätyössä kolme kesää(jos näät kaverin joka raahaa trimmeriä ja ruohonleikkuria se olen minä).
Niin tiedät kai lähistöllä olevan Hietalahden, josta l'ähtee toinen nimeltä Purulahti, ja se mun mökki on siellä purulahessa.
En ole kuin kaksi kertaa käynyt Lomakylässä.
Buhrdur

Muuten Hangover onko Rantsulla kauppaa jossa myytäisiin viguja?
Hangover
Peliporukkavalvoja

hemuli1995 kirjoitti:Muuten Hangover onko Rantsulla kauppaa jossa myytäisiin viguja?
Ei ole.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”