eli mitä tarkoittaa "phase out"? olen lukenut codexista, mutta ein tiedä olenko oikeassa.
minun käsityksen mukaan se menee näin:
esim. minulla on 100 warrioria ja niistä kuolee 76.
sitten tulee phase out ja häviän matsin,niinkö?
kiitos!
Phase out
Re: Phase out
Siis... Jos armeijassasi on 100 modellia jolla lukee tiedoissa Necron niin sitten, kun sinulla on enää 25% modelleista tai vähemmän (tässä tapauksessa siis 25 modellia) jäljellä "well be backien" jälkeenkin, necronit häviävät automaattisesti. Eli esimerkkisi oli muuten oikein mutta 75 ei 76 modellia riittää.Barnabas kirjoitti:eli mitä tarkoittaa "phase out"? olen lukenut codexista, mutta ein tiedä olenko oikeassa.
minun käsityksen mukaan se menee näin:
esim. minulla on 100 warrioria ja niistä kuolee 76.
sitten tulee phase out ja häviän matsin,niinkö?
kiitos!
Et sitten parempaa keksinyt...
-
Necron Loiri
Tarkennanpa Mixaa hieman.
EDIT: Kohta kaksi korjattu.
- Laske armeijasi modelit joilla on Necron-erikoissääntö.
- Jaa tämä luku neljällä pyöristäen alaspäin. Saatu luku on Phase Out limit.
- Kun vuorosi alussa "We'll Be Back!" (WBB) -heitot on heitetty, laske omat Necron-modelisi eli modelit joilla on Necron-erikoissääntö. Jos tulokseksi saat korkeintaan Phase Out limittisi verran, joka ikinen modelisi poistetaan pöydältä ja häviät taistelun automaattisesti.
EDIT: Kohta kaksi korjattu.
Viimeksi muokannut Necron Loiri, Pe 06.04.2007 04:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phase Out kuitenki tapahtuu jos on vain 25% Necron sääntöä omaavaa modellia on vain hengissä. Ja 25% on sama kuin yksi neljäsosaa, ei yksi kahdesosaa.Necron Lord kirjoitti:[*]Jaa tämä luku kahdella pyöristäen alaspäin. Saatu luku on Phase Out limit.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
-
Necron Loiri