Vinkkejä Dwarf Slayereiden maalaukseen.
- Yazkamaniac
Tämä keskustelu maalien irrottamisesta menee ehkä hieman topicin ohi ja tästä aiheesta löytyy varmasti muualtakin, mutta kannampa oman korteni kekoon.Ratovaari kirjoitti:Ei ole, jarrunesteellä lähtee ainakin ihan hyvin irti.Peikkovasara kirjoitti:Ajaa. Kaikki nappulani olen ihan mastonin mattamustalla pohjustanut. Hyvää jälkeä tulee, kunhan ei liian läheltä suihki. Huomioida kannattaa että sen maalin irroittaminen myöhemmin on lähes mahdotonta.
Itse olen saanut erittäin hyviä tuloksia, kun olen käyttänyt maalien irrottamiseen kynsilakanpoistoainetta.
-Nopeaa
-Tehokasta
- Liikaa hengitettynä pää voi mennä sekasi (suosittelen käyttämään hengityssuojainta ja hyvin ilmastoitua tilaa)
- Vaikeaa käsitellä (allekirjoittanut vahvistaa aineen syövyttävän kumiset tiskihanskat. ei kannata myöskään käsitellä jos on haavoja sormissa/käsissä, se kirvelee kuin tuhat klamydiaa)
- Kuulemani mukaan syövyttää muovia!!! (en ole tohtinut kokeilla muille kuin metallisille napeille. en tiedä syöpyykö metallisetkin jos niitä uitaa tarpeeksi pitkään...)
- Haihtuu melko nopeasti
- Mahdollista saada vain vähän kerrallaan pienissä pulloissa
Melko paljon huonoja puolia verrattuna hyviin puoliin, mutta itse ainakin poistan kaikista metallisista napeista maalit näin.
En suosittele ottamaan riskiä muovisten nappien maalien poistosta kynsilakanpoistoaineella. Ei myöskään kannattane laitaa ainetta muoviseen astiaan. Voi olla nimittäin "liian hapokasta". -Olli Hokkanen-
Sometimes you're the statue,
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-