"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vinkkejä Dwarf Slayereiden maalaukseen.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Ite oon maalannu kaikkien slayereiden parrat ja irokeesit blazing orangella.Slayer lordin tukkaan tein raidat jotka toimivat hienosti!Mutta jos rohkeuuta riittää niin mustalla ja valkoset raidat keskelle!Upemmat slayerit mielestäni noi!
:D
Yazkamaniac

Viesti Kirjoittaja Yazkamaniac »

Ratovaari kirjoitti:
Peikkovasara kirjoitti:Ajaa. Kaikki nappulani olen ihan mastonin mattamustalla pohjustanut. Hyvää jälkeä tulee, kunhan ei liian läheltä suihki. Huomioida kannattaa että sen maalin irroittaminen myöhemmin on lähes mahdotonta.
Ei ole, jarrunesteellä lähtee ainakin ihan hyvin irti.
Tämä keskustelu maalien irrottamisesta menee ehkä hieman topicin ohi ja tästä aiheesta löytyy varmasti muualtakin, mutta kannampa oman korteni kekoon. ;)

Itse olen saanut erittäin hyviä tuloksia, kun olen käyttänyt maalien irrottamiseen kynsilakanpoistoainetta.

:D
-Nopeaa
-Tehokasta

:(
- Liikaa hengitettynä pää voi mennä sekasi (suosittelen käyttämään hengityssuojainta ja hyvin ilmastoitua tilaa)
- Vaikeaa käsitellä (allekirjoittanut vahvistaa aineen syövyttävän kumiset tiskihanskat. ei kannata myöskään käsitellä jos on haavoja sormissa/käsissä, se kirvelee kuin tuhat klamydiaa)
- Kuulemani mukaan syövyttää muovia!!! (en ole tohtinut kokeilla muille kuin metallisille napeille. en tiedä syöpyykö metallisetkin jos niitä uitaa tarpeeksi pitkään...)
- Haihtuu melko nopeasti
- Mahdollista saada vain vähän kerrallaan pienissä pulloissa

Melko paljon huonoja puolia verrattuna hyviin puoliin, mutta itse ainakin poistan kaikista metallisista napeista maalit näin.

En suosittele ottamaan riskiä muovisten nappien maalien poistosta kynsilakanpoistoaineella. Ei myöskään kannattane laitaa ainetta muoviseen astiaan. Voi olla nimittäin "liian hapokasta". -Olli Hokkanen- :D
Sometimes you're the statue,
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-
Asdfghj

Viesti Kirjoittaja Asdfghj »

- Kuulemani mukaan syövyttää muovia!!!

Oikeassa olet...kokemusta lyötyy ;)
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”