Väri teema Dark Elffeille???
- Dark Elf69
Väri teema Dark Elffeille???
Niin en ole oikein varma minkä tyylinen minun armeijani pitäisi olla mutta tässä alkuun chainmailia varmaan miekkojen teriin ja exeissä pitää olla tietysti kultaa ja panssarit jokin tosi tumma sävy tai kirkas. Warrut on ihan utobiaa itse ajattelin laittaa niihin punaisen teeman. rbt hopealla ja puu osat mustalla sävyllä ja pieni vivahdus kaikissa ukoissa veren punaista joten siä olen suunnitellut teeman pääväriksi joten jos voisitte vähän auttaa kun minähän en tiedä tästä. Esim seuraavaksi ostan cold one knighteja ja niiden väri on vaikea valita (tarkoitan nyt niitä cold oneja en niitä ratsastajia) joten ilmaiskaa mielipiteitänne.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Punaisen maalaamiseen esim. kaapuihin kannattaa käyttää blood rediä sekoitettuna chaos blackiin. Näin tulee tumma luonnollinen synkkä ym. gothic punainen kaapu. Ei siis kannata lähteä maalaamaan red core, scab red, blood red -paletilla.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
- MetalliMursu
Tummanturkoosit Cold onet olisivat poikaa. Sitten ne ratsastajat vielä mustapunaisiksi. Nätti yksikkö tulisi.
Folk metal? Check out Tarvas!
Tänään kaverin kanssa maalatessani huomasin, että Dark Elfeillä toimii todella hyvin hieman d.a.greenillä sotkettu punainen ja tumman violetti, korostukset varovasti blood redillä ja liche purplella. Ihonkin voisi tehdä monella tavalla; normaali ihonväri, sinertävä tai musta iho.
Douglas Walker
"Pokémon; It sounds like something that Jamaican shouts out when he wants to play cards"
"Pokémon; It sounds like something that Jamaican shouts out when he wants to play cards"