"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Väri teema Dark Elffeille???

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Dark Elf69

Väri teema Dark Elffeille???

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Niin en ole oikein varma minkä tyylinen minun armeijani pitäisi olla mutta tässä alkuun chainmailia varmaan miekkojen teriin ja exeissä pitää olla tietysti kultaa ja panssarit jokin tosi tumma sävy tai kirkas. Warrut on ihan utobiaa itse ajattelin laittaa niihin punaisen teeman. rbt hopealla ja puu osat mustalla sävyllä ja pieni vivahdus kaikissa ukoissa veren punaista joten siä olen suunnitellut teeman pääväriksi joten jos voisitte vähän auttaa kun minähän en tiedä tästä. Esim seuraavaksi ostan cold one knighteja ja niiden väri on vaikea valita (tarkoitan nyt niitä cold oneja en niitä ratsastajia) joten ilmaiskaa mielipiteitänne.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Tummanvihreä voisi olla aika perustoimiva ratkaisu.
ps. yritäppäs kirjottaa vähän selvemmin, ei oikein pystyny lukemaan tota.
Nonus

Viesti Kirjoittaja Nonus »

Punaisen maalaamiseen esim. kaapuihin kannattaa käyttää blood rediä sekoitettuna chaos blackiin. Näin tulee tumma luonnollinen synkkä ym. gothic punainen kaapu. Ei siis kannata lähteä maalaamaan red core, scab red, blood red -paletilla.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
lifetaker

Viesti Kirjoittaja lifetaker »

Mun mielestä paras väriteema on musta punanen ,jossa silaus vireää.
We are most civiled race in the world. We have more exquisite way to kill than any other
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Tummanturkoosit Cold onet olisivat poikaa. Sitten ne ratsastajat vielä mustapunaisiksi. Nätti yksikkö tulisi.
Folk metal? Check out Tarvas!
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Itse tekisin erittäin tumman violetteja. Coldonet tulisi olla tummanturkooseja. Liput mustiksi.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
lifetaker

Viesti Kirjoittaja lifetaker »

Musta vihreä teema olisi kiva.
We are most civiled race in the world. We have more exquisite way to kill than any other
Khordon

Viesti Kirjoittaja Khordon »

Tänään kaverin kanssa maalatessani huomasin, että Dark Elfeillä toimii todella hyvin hieman d.a.greenillä sotkettu punainen ja tumman violetti, korostukset varovasti blood redillä ja liche purplella. Ihonkin voisi tehdä monella tavalla; normaali ihonväri, sinertävä tai musta iho.
Douglas Walker
"Pokémon; It sounds like something that Jamaican shouts out when he wants to play cards"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”