Eli koska konfronet on toistaiseksi alhaalla ja tilatut tavarat ovat saapuneet, ilmoittakaa YV:llä yhteystietonne, mitä suurin piirtein olette tilanneet (lähinnä nickintarkistussyistä - nick-tavaralistat mulla kuitenkin löytyy) sekä miten haluaisitte toimituksen.
Valitettavasti konfronetin myötä meni myös sikäläinen YV-laatikkoni.
Konfronet: R-storetilaus+sotataidon jämätavarat
Konfronet: R-storetilaus+sotataidon jämätavarat
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Half-breed
Pitänee katsoa tilannetta uudelleen ensi kuun puolella. Tässä kuussa ei kuitenkaan uutta tilausta tehdä. Myöskään nouto ei käytännössä tule onnistumaan paitsi ehkä hätäseen Oberonin kohdalla, koska muutan huomenna Lahteen.
Jos ette ole bitsejä tilaamassa, niin suosittelen LÄMPIMÄSTI ottamaan yhteyttä sotataidon Juhaan, koska postikuluissa ette voita mitään, jos tilaatte kauttani, ja ne enkunkieliset uutuudet kuitenkin tulevat kohtuullisissa ajoin myös Suomen puolelle.
Jos ette ole bitsejä tilaamassa, niin suosittelen LÄMPIMÄSTI ottamaan yhteyttä sotataidon Juhaan, koska postikuluissa ette voita mitään, jos tilaatte kauttani, ja ne enkunkieliset uutuudet kuitenkin tulevat kohtuullisissa ajoin myös Suomen puolelle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Ookkei.Silveri kirjoitti: Jos ette ole bitsejä tilaamassa, niin suosittelen LÄMPIMÄSTI ottamaan yhteyttä sotataidon Juhaan, koska postikuluissa ette voita mitään, jos tilaatte kauttani, ja ne enkunkieliset uutuudet kuitenkin tulevat kohtuullisissa ajoin myös Suomen puolelle.
Itse tosiaan olisin tilaamassa ranskan uutuuksia, jotka tulisivat oikeasti sotataitoon vasta kesällä, johon itse en ainakaan jaksa odottaa. Molochit on vaan niin kivoja.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe