"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konfronet: R-storetilaus+sotataidon jämätavarat

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Silveri

Konfronet: R-storetilaus+sotataidon jämätavarat

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Eli koska konfronet on toistaiseksi alhaalla ja tilatut tavarat ovat saapuneet, ilmoittakaa YV:llä yhteystietonne, mitä suurin piirtein olette tilanneet (lähinnä nickintarkistussyistä - nick-tavaralistat mulla kuitenkin löytyy) sekä miten haluaisitte toimituksen.

Valitettavasti konfronetin myötä meni myös sikäläinen YV-laatikkoni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Onko mahdollista lähiaikoina uuteen tilaukseen?

Ostoa löytyisi ainakin 40e:n verran.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Komppaan Nilarakhia. Leirin takia en ollut tietoinen edellisestä tilauksesta ennen kuin oli liian myöhä ja tavaraa olisi saatava.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Jep, nyt alkaapi olemaan ton julkaisulistan kaikki himolistalle asti yltäneet napit r-storessa tilattavina... Joku 40e niistä kait kertyy.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pitänee katsoa tilannetta uudelleen ensi kuun puolella. Tässä kuussa ei kuitenkaan uutta tilausta tehdä. Myöskään nouto ei käytännössä tule onnistumaan paitsi ehkä hätäseen Oberonin kohdalla, koska muutan huomenna Lahteen.

Jos ette ole bitsejä tilaamassa, niin suosittelen LÄMPIMÄSTI ottamaan yhteyttä sotataidon Juhaan, koska postikuluissa ette voita mitään, jos tilaatte kauttani, ja ne enkunkieliset uutuudet kuitenkin tulevat kohtuullisissa ajoin myös Suomen puolelle.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Silveri kirjoitti: Jos ette ole bitsejä tilaamassa, niin suosittelen LÄMPIMÄSTI ottamaan yhteyttä sotataidon Juhaan, koska postikuluissa ette voita mitään, jos tilaatte kauttani, ja ne enkunkieliset uutuudet kuitenkin tulevat kohtuullisissa ajoin myös Suomen puolelle.
Ookkei.

Itse tosiaan olisin tilaamassa ranskan uutuuksia, jotka tulisivat oikeasti sotataitoon vasta kesällä, johon itse en ainakaan jaksa odottaa. Molochit on vaan niin kivoja.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”