"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Masiina-/laumaturnee Kuopiossa. 28.4. Säännöt s.2

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Teräratas kirjoitti:Vähiin me siis käymme, mutta kyllä tuollakin porukalla todistettavasti aika mukavia pelejä on saatu aikaan. Kehitettäköön siis tarinamestarien voimien sopiva fluffikehys kaamealle teurastukselle.
Postasin tuonne Turnaukset-osioonkin, mutta näillä näkymin olen paikalla vasta n. klo 13. Lieneekö mahdottomasti haittaa, jos venytetään "turnauksen" aikataulua mieluummin kohti loppua, vai oliko jollakulla kiire jo lauantaina pois? Olen minä aiempiinkin Kuopion-turnauksiin tuolla aamujunalla kulkenut, mutta näin iän alkaessa karttua ei aamuviideltä herääminen ole yhtään sen helpompaa kuin ennenkään...

Jos savolaiskoalition aikataulu vaatii, niin kyllähän minä sinne kymmeneksikin kerkeän, mutta saatte sitten tasoitusta, kun olen joko koomassa tai kofeiineissa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

The Captain kirjoitti:Postasin tuonne Turnaukset-osioonkin, mutta näillä näkymin olen paikalla vasta n. klo 13. Lieneekö mahdottomasti haittaa, jos venytetään "turnauksen" aikataulua mieluummin kohti loppua, vai oliko jollakulla kiire jo lauantaina pois? Olen minä aiempiinkin Kuopion-turnauksiin tuolla aamujunalla kulkenut, mutta näin iän alkaessa karttua ei aamuviideltä herääminen ole yhtään sen helpompaa kuin ennenkään...

Jos savolaiskoalition aikataulu vaatii, niin kyllähän minä sinne kymmeneksikin kerkeän, mutta saatte sitten tasoitusta, kun olen joko koomassa tai kofeiineissa...
Vastasin tuonne Turnaukset -osioonkin, mutta samahan se on pistää vastaus tähänkin. Eli mikäpä jotta ei, sinähän se kaukaisimmasta kolkasta taidat olla saapumassa. Me vähän lämmittelemme ensin, jotta sitten pärjäämme sinulle kun ei kerran huumaaminen ole toivottu strategia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Splendid. Näemme siis alkuiltapäivästä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”