"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

maastoa halvalla?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Crusher Zogoth

maastoa halvalla?

Viesti Kirjoittaja Crusher Zogoth »

niin mikä olisi teidän mielestä halvin maasto rakentaa? mulla on aika rajallinen budjetti ja alkaa jo vähän tympiä tyhjällä kentällä pelaaminen. joten mitä maastoa saisi halvalla ja helposti tehtyä?
"Simon! Omae no doriru wa ten ni mukkate horu doriru da! Nigeru tame janee!"

-Lord Kamina
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Käytä finnfoamia. Sitä saa lähes kaikista starkki ja k-rauta kaupoista. Pahviakin voi käyttää jos osaat tehdä siitä rakennuksia.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Antti_94 kirjoitti:Käytä finnfoamia. Sitä saa lähes kaikista starkki ja k-rauta kaupoista. Pahviakin voi käyttää jos osaat tehdä siitä rakennuksia.
Kuinka pienissä osissa sitä finnfoamia myydään? Ajattelin vain että kannattaako sitä ostaa jos se on sellainen valtava massa paketti.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

yleensä se on 1 tuuma (2,5 senttiä). Ainakin mulla oli yhen tuuman paksunen
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Vrasku kirjoitti:Kuinka pienissä osissa sitä finnfoamia myydään? Ajattelin vain että kannattaako sitä ostaa jos se on sellainen valtava massa paketti.
Aika isoina palasina tuota K-raudassa myydään. Itse sain tuollaisen n. 2m x 50cm palasen 1" paksuista n.6€, eli halvalla saat kamaa maailman tappiin asti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Niko_94

Viesti Kirjoittaja Niko_94 »

oon ite tehny finnfoamista ja laittanut vähän asetooni päälle niin siitä sulaa vuoren mallinen Ps:tee eka vuoren muotonen siitä palasta.

pahvistakin on hyvä tehdä mutta ensimmäiset mörskät eli talot menee pilalle älä hermostu jos teet pahvista.
Tau Empire on paras
Serkunson

Viesti Kirjoittaja Serkunson »

Sinisellä styroksilla olen minä ainakin jonkun aikaa pärjännyt mutta mitä maalaamiseen tulee... Styroksi sulaa sprei maalatessa...
Elämä on lyhyt, elä se täysillä!!!
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Serkunson kirjoitti:Sinisellä styroksilla olen minä ainakin jonkun aikaa pärjännyt mutta mitä maalaamiseen tulee... Styroksi sulaa sprei maalatessa...
Sininen styroksi on finnfoamia. Jos lähistöllä on rakennustyömaita niin sieltä kannattaa kysellä jämäpaloja. Antavat usein ilmaiseksi ylimääräsiä paloja joista kuitenkin saa figuilijalle vaikka 10 kukkulaa.
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

Hienoja kiviä saat kun etsit jostain kaarnaa ja maalaat sen ja, jos ei pohjaan löydy sopivaa levyä vuit käyttää figupakettien pahvia paremman puutteessa. Suosittelen
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”