maastoa halvalla?
- Crusher Zogoth
maastoa halvalla?
niin mikä olisi teidän mielestä halvin maasto rakentaa? mulla on aika rajallinen budjetti ja alkaa jo vähän tympiä tyhjällä kentällä pelaaminen. joten mitä maastoa saisi halvalla ja helposti tehtyä?
"Simon! Omae no doriru wa ten ni mukkate horu doriru da! Nigeru tame janee!"
-Lord Kamina
-Lord Kamina
Kuinka pienissä osissa sitä finnfoamia myydään? Ajattelin vain että kannattaako sitä ostaa jos se on sellainen valtava massa paketti.Antti_94 kirjoitti:Käytä finnfoamia. Sitä saa lähes kaikista starkki ja k-rauta kaupoista. Pahviakin voi käyttää jos osaat tehdä siitä rakennuksia.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
- Half-breed
Aika isoina palasina tuota K-raudassa myydään. Itse sain tuollaisen n. 2m x 50cm palasen 1" paksuista n.6€, eli halvalla saat kamaa maailman tappiin asti.Vrasku kirjoitti:Kuinka pienissä osissa sitä finnfoamia myydään? Ajattelin vain että kannattaako sitä ostaa jos se on sellainen valtava massa paketti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- figunarkki
Sininen styroksi on finnfoamia. Jos lähistöllä on rakennustyömaita niin sieltä kannattaa kysellä jämäpaloja. Antavat usein ilmaiseksi ylimääräsiä paloja joista kuitenkin saa figuilijalle vaikka 10 kukkulaa.Serkunson kirjoitti:Sinisellä styroksilla olen minä ainakin jonkun aikaa pärjännyt mutta mitä maalaamiseen tulee... Styroksi sulaa sprei maalatessa...
Hienoja kiviä saat kun etsit jostain kaarnaa ja maalaat sen ja, jos ei pohjaan löydy sopivaa levyä vuit käyttää figupakettien pahvia paremman puutteessa. Suosittelen
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue