"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liisää kuvia mun kalleriian

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
anavriN

Liisää kuvia mun kalleriian

Viesti Kirjoittaja anavriN »

http://www.pbase.com/urukki/urukki_gallery
Tuolla on uusia kuvia mm. Lurzista

http://www.pbase.com/urukki/converts
Kuvia konvertatusta marinesta ja Elrondista

Kuvat saattavat olla huono laatuisia... pahoittelen :oops:
Muuten kumpis noista on parempi?
Lurzin kilpi jossa ON valkoinen käsi vai kilpi jossa ei sitä ole?
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

tuolla marinella on hyvä ilme :)

maalaa se käsi siihen kilpeen drybrushaamalla, että tulee suttunen. eihän se siinä leffassakaan ollu kovin siististi siihen maalattu
c0mmy

........

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

mun mielestä kannattais laittaa se valkoinen käsi pelkästään siihen naamaan .. sitäpaitsi voi olla aikas vaikeeta drybrushata käden muotoa tohon kilpeen .. Mutta tee miten haluat
anavriN

Joo, oikeestaan itekki hämmästyin ku sille tuli tommonen ilme :)
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

vois noi baset tehä valmiiks
anavriN

joo pitäs ostaa sitä ruohoa (mitä onkaan) mut ei just nyt oo rahaa :?
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

isildur kirjoitti:joo pitäs ostaa sitä ruohoa (mitä onkaan) mut ei just nyt oo rahaa :?
Hiekkaa saa hiekkalaatikolta. Sillä pääsee ainakin alkuun. Sitten lopuksi voi laittaa hiukan static grassia (jos siis puhuimme modellaustarvikkeistä emmekä siitä poltettavasta ruohosta) kun on taas varaa.
Pelkkä static grass ei kuitenkaan näytä hyvältä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
anavriN

*kurkkaa pihalla olevaa hiekkalaatikkoa* Ai ai jäässä on...
meil on kotonakin jotain hiekkaa mut se on piru vie siilattua :?
anavriN

Tossa on muuten käytetty Catatchan Jungle figterin päätä. Sillä kuuluis olla huivi mut se on maalattu päälle näyttää siistiltä :)
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Jos nyt saan sanoa niin noi figut oli aika rumia varsinkin Lurtz,Aragorn,Legolas,Gamling ja ne gobot muta etenkin Gimli se oli todella ruma oon nähnyt ainakin kakskyt kuus kertaa paremmin maalattuna vaikka ne ei oo ees Games-workshopin tyyppien maalaamia, mutta en sano että ne on rumimpia figuja joita oon koskaan nähnyt mutta ei noi kyllä hemaise...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

LAndE kirjoitti:Jos nyt saan sanoa niin noi figut oli aika rumia varsinkin Lurtz,Aragorn,Legolas,Gamling ja ne gobot muta etenkin Gimli se oli todella ruma oon nähnyt ainakin kakskyt kuus kertaa paremmin maalattuna vaikka ne ei oo ees Games-workshopin tyyppien maalaamia, mutta en sano että ne on rumimpia figuja joita oon koskaan nähnyt mutta ei noi kyllä hemaise...
Olitpas reilu maalaajaa kohtaan... hienoa... varmasti saa inspistä maalaamaan lisää...
"If it bleeds, we can kill it."
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Älä muuta sano, ajattele jos, huom JOS se olis vaikka joku tosi innokas 13v lotrin kerääjä joka harjoittelee joka päivä ukkojen maalaamista viis tuntii. Sitten se ajattelee että laittaa ekat kyhäelmät nettiin, jotta vois saada neuvoja/vinkejä. Se ite saattaa luulla olevansa tosi hyvä. Mutta sitten tulee joku joka haukkuu ihan lyttyyn ja kaikki hyvät fiilikset menee pois ja pojasta ei tuukkaan maailman parasta maalaajaa. Kiitti vaan kun haukuit niin totaalisetsi isilduria. Mä oon maalannu jo puol vuotta ja maalaan vieläkin ihan yhtä hyvin. Tsemppiä vaan. Jos näkisitte mun ukot niin voisitte haukkua pois. Toisinkin ne vaan teidän harmiks esille.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Tolla marinella on kyllä jännä ilme :wink:
Kannattaa vielä paikkamaalata lotri ukoista kohdat jossa toinen maali on tunkeutunut toisen reviirille.
"If it bleeds, we can kill it."
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Lande harkitseppa tarkemmin jatkossa miten tuot mielipiteesi julki. Tuommoinen haukkuminen ei auta ketään kehittymään maalarina, ja jos se ei ollut tavoitteesi niin olisi ehkä kannattanut pitää kommentit ihan itselläsi.

Kostruktiivinen kritiikki on se mitä haetaan; eli jos kerrotaan figun hyviä/huonoja puolia niin kerrotaan myös perustelut mielipiteille ja etenkin jos ottaa huonoja puolia parannusehdoitukset ovat aina paikallaan. Vaikka olisit nykyään kuinka huippumaalaria niin ei kukaan ole latvasta puuhun noussut.

Isildur ikävää että perustelemattomat kommentit osuivat juuri sinulle, on niitä muillekin (maalarin tasosta riippumatta) aiemmin täällä lennellyt mutta äkkiä ovat ihmiset oppineet antamaan fiksuja kommentteja (tai lopettaneet postauksen galleriaan masentamasta typeryyksillä ihmisiä jotka yrittävät kehittyä).
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

LAndE kirjoitti:Jos nyt saan sanoa niin noi figut oli aika rumia varsinkin Lurtz,Aragorn,Legolas,Gamling ja ne gobot muta etenkin Gimli se oli todella ruma oon nähnyt ainakin kakskyt kuus kertaa paremmin maalattuna vaikka ne ei oo ees Games-workshopin tyyppien maalaamia, mutta en sano että ne on rumimpia figuja joita oon koskaan nähnyt mutta ei noi kyllä hemaise...
Tämmöisiä viestejä ei galleriassa sallita. Poistaisin tämän, mutta kun on jo kerennyt aiheuttamaan keskustelua, niin ei voi enää. Toisen figuista ei todellakaan ole pakko pitää. Ja jos tänne postailee figuja, on silloin myös sitoutunut ottamaan kommentteja vastaan. MUTTA haukkuminen ilman perusteita on ehdottoman hyvien tapojen vastaista. Tämän kaltaisesta viestistä saa hyväksyttävän, kunhan vain lisää sivulauseen, joka alkaa sanalla "koska".
anavriN

Mä oon just alkanu lotrii keräämään ja oon 13 :wink: . Osuit aika lähelle Brother Arnos. Vaik en mä nyt ihan viittä tuntii maalaa mut mun maalaamiks noi on aika hyvii etenki ne Lotr hyvis figut... lurz on kyllä omasta mielestäki huono,samoin gobot mut ei se mitää :)
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Ninnu kirjoitti:Kostruktiivinen kritiikki
Hei ei kaikki voi älytä näin hienoja sanoja ;)

No, mutta sitten topicin mukaseen asiaan. Ei noissa jätkissä ihan järkyttäviä vikoja ollut :) Niistä sais itseasiassa aika todella hyvännäkösiä ku pistäis panssareihin vähän washia. Sen verran ku kuvista sain selvää, nii maalit oli maalattu ihan tasasesti figuun. Eli maalausjälen eteen on nähty jo jonkin verran vaivaa. Olipa joskus aika ku minä maalasin huonommin. Pienellä washauksella noista sais jo todella hyvännäkösiä...

Pieni vinkki tohon konffaukseen vielä. Siinä marinen konffatussa liinassa näkyy sormenjälet, joten ne kannattaa tasottaa jollain pehmeäreunaisella työkalulla. Työkalua ku välillä dippailee veteen, nii sillä saa tasotettua aika helposti noi sormenjälet pois.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

bonesripper kirjoitti:
Ninnu kirjoitti:Kostruktiivinen kritiikki
Hei ei kaikki voi älytä näin hienoja sanoja ;)
Ei niin, siksipä selitin sen samassa lauseessa... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

ainoa mikä pisti silleen silmään on gobbojen väritys...
pistä siihen maaliin hieman ruskeaa yms. väriä saadaksesi väristä likasemman, sillä se niille sopii.....
Tai no sen lurtzin valkoinen käsi väritys hieman yliampuva...
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
anavriN

joo lurzin naama on korjattu :D
ne gobot näyttää normaalisti tummemmilta ku kuvissa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”