Liisää kuvia mun kalleriian
Liisää kuvia mun kalleriian
http://www.pbase.com/urukki/urukki_gallery
Tuolla on uusia kuvia mm. Lurzista
http://www.pbase.com/urukki/converts
Kuvia konvertatusta marinesta ja Elrondista
Kuvat saattavat olla huono laatuisia... pahoittelen :oops:
Muuten kumpis noista on parempi?
Lurzin kilpi jossa ON valkoinen käsi vai kilpi jossa ei sitä ole?
Tuolla on uusia kuvia mm. Lurzista
http://www.pbase.com/urukki/converts
Kuvia konvertatusta marinesta ja Elrondista
Kuvat saattavat olla huono laatuisia... pahoittelen :oops:
Muuten kumpis noista on parempi?
Lurzin kilpi jossa ON valkoinen käsi vai kilpi jossa ei sitä ole?
Hiekkaa saa hiekkalaatikolta. Sillä pääsee ainakin alkuun. Sitten lopuksi voi laittaa hiukan static grassia (jos siis puhuimme modellaustarvikkeistä emmekä siitä poltettavasta ruohosta) kun on taas varaa.isildur kirjoitti:joo pitäs ostaa sitä ruohoa (mitä onkaan) mut ei just nyt oo rahaa :?
Pelkkä static grass ei kuitenkaan näytä hyvältä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Jos nyt saan sanoa niin noi figut oli aika rumia varsinkin Lurtz,Aragorn,Legolas,Gamling ja ne gobot muta etenkin Gimli se oli todella ruma oon nähnyt ainakin kakskyt kuus kertaa paremmin maalattuna vaikka ne ei oo ees Games-workshopin tyyppien maalaamia, mutta en sano että ne on rumimpia figuja joita oon koskaan nähnyt mutta ei noi kyllä hemaise...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
TranssiApina
Olitpas reilu maalaajaa kohtaan... hienoa... varmasti saa inspistä maalaamaan lisää...LAndE kirjoitti:Jos nyt saan sanoa niin noi figut oli aika rumia varsinkin Lurtz,Aragorn,Legolas,Gamling ja ne gobot muta etenkin Gimli se oli todella ruma oon nähnyt ainakin kakskyt kuus kertaa paremmin maalattuna vaikka ne ei oo ees Games-workshopin tyyppien maalaamia, mutta en sano että ne on rumimpia figuja joita oon koskaan nähnyt mutta ei noi kyllä hemaise...
"If it bleeds, we can kill it."
Älä muuta sano, ajattele jos, huom JOS se olis vaikka joku tosi innokas 13v lotrin kerääjä joka harjoittelee joka päivä ukkojen maalaamista viis tuntii. Sitten se ajattelee että laittaa ekat kyhäelmät nettiin, jotta vois saada neuvoja/vinkejä. Se ite saattaa luulla olevansa tosi hyvä. Mutta sitten tulee joku joka haukkuu ihan lyttyyn ja kaikki hyvät fiilikset menee pois ja pojasta ei tuukkaan maailman parasta maalaajaa. Kiitti vaan kun haukuit niin totaalisetsi isilduria. Mä oon maalannu jo puol vuotta ja maalaan vieläkin ihan yhtä hyvin. Tsemppiä vaan. Jos näkisitte mun ukot niin voisitte haukkua pois. Toisinkin ne vaan teidän harmiks esille.
-
TranssiApina
Lande harkitseppa tarkemmin jatkossa miten tuot mielipiteesi julki. Tuommoinen haukkuminen ei auta ketään kehittymään maalarina, ja jos se ei ollut tavoitteesi niin olisi ehkä kannattanut pitää kommentit ihan itselläsi.
Kostruktiivinen kritiikki on se mitä haetaan; eli jos kerrotaan figun hyviä/huonoja puolia niin kerrotaan myös perustelut mielipiteille ja etenkin jos ottaa huonoja puolia parannusehdoitukset ovat aina paikallaan. Vaikka olisit nykyään kuinka huippumaalaria niin ei kukaan ole latvasta puuhun noussut.
Isildur ikävää että perustelemattomat kommentit osuivat juuri sinulle, on niitä muillekin (maalarin tasosta riippumatta) aiemmin täällä lennellyt mutta äkkiä ovat ihmiset oppineet antamaan fiksuja kommentteja (tai lopettaneet postauksen galleriaan masentamasta typeryyksillä ihmisiä jotka yrittävät kehittyä).
Kostruktiivinen kritiikki on se mitä haetaan; eli jos kerrotaan figun hyviä/huonoja puolia niin kerrotaan myös perustelut mielipiteille ja etenkin jos ottaa huonoja puolia parannusehdoitukset ovat aina paikallaan. Vaikka olisit nykyään kuinka huippumaalaria niin ei kukaan ole latvasta puuhun noussut.
Isildur ikävää että perustelemattomat kommentit osuivat juuri sinulle, on niitä muillekin (maalarin tasosta riippumatta) aiemmin täällä lennellyt mutta äkkiä ovat ihmiset oppineet antamaan fiksuja kommentteja (tai lopettaneet postauksen galleriaan masentamasta typeryyksillä ihmisiä jotka yrittävät kehittyä).
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Tämmöisiä viestejä ei galleriassa sallita. Poistaisin tämän, mutta kun on jo kerennyt aiheuttamaan keskustelua, niin ei voi enää. Toisen figuista ei todellakaan ole pakko pitää. Ja jos tänne postailee figuja, on silloin myös sitoutunut ottamaan kommentteja vastaan. MUTTA haukkuminen ilman perusteita on ehdottoman hyvien tapojen vastaista. Tämän kaltaisesta viestistä saa hyväksyttävän, kunhan vain lisää sivulauseen, joka alkaa sanalla "koska".LAndE kirjoitti:Jos nyt saan sanoa niin noi figut oli aika rumia varsinkin Lurtz,Aragorn,Legolas,Gamling ja ne gobot muta etenkin Gimli se oli todella ruma oon nähnyt ainakin kakskyt kuus kertaa paremmin maalattuna vaikka ne ei oo ees Games-workshopin tyyppien maalaamia, mutta en sano että ne on rumimpia figuja joita oon koskaan nähnyt mutta ei noi kyllä hemaise...
-
bonesripper
Hei ei kaikki voi älytä näin hienoja sanojaNinnu kirjoitti:Kostruktiivinen kritiikki
No, mutta sitten topicin mukaseen asiaan. Ei noissa jätkissä ihan järkyttäviä vikoja ollut
Pieni vinkki tohon konffaukseen vielä. Siinä marinen konffatussa liinassa näkyy sormenjälet, joten ne kannattaa tasottaa jollain pehmeäreunaisella työkalulla. Työkalua ku välillä dippailee veteen, nii sillä saa tasotettua aika helposti noi sormenjälet pois.