Planeetoita, Regimenttejä ja Chaptereita

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
exe ds

Planeetoita, Regimenttejä ja Chaptereita

Viesti Kirjoittaja exe ds »

Ajattelin kertoa muutamista planeetoista jotka olen keksinyt 40k'hon. Näillä siis on omanlaiset ympäristöt, joillain on oma mariini chapteri ja monilla näistä asuu ihmisiä => siellä on IG armeijoita.

-Terasade-

Hyvin sateinen paikka, joka paikka pitää suojata, maisemaan ja yleisilmeeseen kuuluu paljon putkia, rännejä, viemäri luukkuja sekä sadetakkisia jätkiä.
Jotain:
-Terasade Rain Drop troopers-
Nämä ovat tyypit jotka ovat suojelemassa planeettaa ulkopuolisilta.
doctriinit:
- Drop Troops
- Close order Drill
- Light infantry
- Die-Hards
- special weapon squads
värit:
- Keltainen ja tumman sininen (ei yhtäaikaa samassa figussa)
Ase suositukset:
SW: Plasmagun (oma patterni, säiliön näkyvä osa aseen alapuolella)
HW: Lascannon

Ei mariini chapteria

-Recumen-

Todella kuuma paikka, maasto koostuu kuumasta punaisesta hiekasta. Yleis ilmeeseen kuuluu kunnon suojaus joka tyypillä ja paljon palamattomia kankaita ripustettu ilmastointien päälle.
Jotain:
-Recumen flame throwers-
Tyypit jotka ovat suojelemassa tätä palloa, käyttävät planeetan ilmapiiriä aseissansa hyväksi joten liekinheittimet ja hellhoundit ovat yleisiä.
doctriinit:
- Carapace armour
- Grenadiers
- Storm Trooper squads
- Die-Hards
-
värit:
oranssi ja musta, linssit sinisiä.
Ase suositukset:
SW: Flamer
HW: Mortar

mariini chapteri jonka kerron myöhemmin.
Viimeksi muokannut exe ds, Pe 25.05.2007 14:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The Captain
Valvoja

Re: Planeetoita, Regimenttejä ja Chaptereita

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mitenkähän tämä liittyy tarinoihin ja novelleihin? Siirrän 40K: Armeijoihin ja yksiköihin, jossa kaikki muukin itse kehitetty tauhka tätä nykyä on.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

tota joo... alempi IG rykmetti nyt sattuu olemaan laiton. Carapacea ja Light Infantryähän ei saa yhdistetty= jokotai
Tuosta...
The Captain
Valvoja

Henkinen Johtaja kirjoitti:tota joo... alempi IG rykmetti nyt sattuu olemaan laiton. Carapacea ja Light Infantryähän ei saa yhdistetty= jokotai
Voihan se ottaa carapacet vain rough ridereille. Tosin listaan ei saa rough ridereita, joten doktriini on melko redundantti.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

The Captain kirjoitti:Mitenkähän tämä liittyy tarinoihin ja novelleihin? Siirrän 40K: Armeijoihin ja yksiköihin, jossa kaikki muukin itse kehitetty tauhka tätä nykyä on.
Fluffia?
The Captain
Valvoja

Anaheim kirjoitti: Fluffia?
Missä?
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

The Captain kirjoitti:
Missä?
Tulossa?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

The Captain kirjoitti:
Missä?
Ajattelin kertoa muutamista planeetoista jotka olen keksinyt 40k'hon. Näillä siis on omanlaiset ympäristöt, joillain on oma mariini chapteri ja monilla näistä asuu ihmisiä
ainakin jonkintasoinen alku?Ok, vähän B-luokkaista on, mutta oletan että tuosta se lähtee. tosin en älynnyt että miksi noita doctriineja piti luetella 0.o
exe ds

Näitä on tultu suunniteltua (IG regimenttejä, planeettoja, SM chaptereita ja näille fluffia), joten ajattelin että kerronpa niistä teilleikkin, satuin vain muistamaan jutun koulussa joten en muistanut neljäsosaakaan asioista...laitan lisää sitten kun saan codexin ja vihon tänne koneelle raahattua (tylsää hommaa sellainen raahaaminen).

Niinpä tosiaan oli laiton, yritin ulkomuistista laittaa doctriinit esille, päivitän sitten myöhemmin.
The Captain kirjoitti:Mitenkähän tämä liittyy tarinoihin ja novelleihin? Siirrän 40K: Armeijoihin ja yksiköihin, jossa kaikki muukin itse kehitetty tauhka tätä nykyä on.
Entäpä avaruus piraatti codexi? Miksi se laitettiin yleisiin keskusteluihin?
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
exe ds

iikka kirjoitti:Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
Hyvä idea.

Offtopic: uusi foorumi on ärsyttävän epäselvä.
The Captain
Valvoja

iikka kirjoitti:Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
Minä olen jo modejen puolella ehdottanut, että nämä itse tehdyt kyhäelmät voisi siirtää suoraan roskikseen. Ehdotus on jo saanut kannatustakin. Katsotaan nyt, olemmeko kilttejä ja teemme näille oman hiekkalaatikon, jonka voisi vain näppärästi ignoroida.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

The Captain kirjoitti:
Minä olen jo modejen puolella ehdottanut, että nämä itse tehdyt kyhäelmät voisi siirtää suoraan roskikseen. Ehdotus on jo saanut kannatustakin.
Tuota, miksi? Ymmärrän kyllä jos on pierupyssy, joka ampuu myrkkykaasua ja raskas versio paskaa, mutta jos on jokin kyhäelmä, johon on ihan oikeasti investoinut aikaa ja ajattelua, niin kyllä itse ainakin luen sellaisia mielellään. Jos on mielenkiintoinen ja ajatuksella luotu tekele, niin tuntuu jotenkin julmalta nakata Warpiin ihan vain koska se on oma kyhäelmä. Vai onko Games "Teemme nykyään peleistämme kokoperheen tuotoksia, jotta saisimme rahat myös pikkukakaroiden vanhemmilta" Workshop ehdoton ja ainoa auktoriteetti tällä alalla?
Suurempana ongelmana minä näen eSiTeiN1xihq -käyttäjät, jotka ensitöikseen nostavat ikivanhoja viestejä "Necronit on parhaita!!!" -tyylisillä kommenteilla.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Ai miksi? Suurin osa näistä viritelmistä on niin korneja, että vaikka kuinka olisivat mukavia kaveripeleissä, ei niitä tänne tarvitse änkeä... Kannatan erillistä aluetta.
Darkmage7280 kirjoitti: Suurempana ongelmana minä näen eSiTeiN1xihq -käyttäjät, jotka ensitöikseen nostavat ikivanhoja viestejä "Necronit on parhaita!!!" -tyylisillä kommenteilla.
Tämän lisäksi nämä ''eSiTeiN1xihq -käyttäjät'', jotka tekevät juuri näitä omia viritelmiä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
exe ds

JakeZuku kirjoitti:Ai miksi? Suurin osa näistä viritelmistä on niin korneja, että vaikka kuinka olisivat mukavia kaveripeleissä, ei niitä tänne tarvitse änkeä... Kannatan erillistä aluetta.
Darkmage7280 kirjoitti: Suurempana ongelmana minä näen eSiTeiN1xihq -käyttäjät, jotka ensitöikseen nostavat ikivanhoja viestejä "Necronit on parhaita!!!" -tyylisillä kommenteilla.
Tämän lisäksi nämä ''eSiTeiN1xihq -käyttäjät'', jotka tekevät juuri näitä omia viritelmiä.
Haista sinä epäinnovatiivinen apina kuule nurglen pieru!
Darkmage7280

Darkmage7280 kirjoitti:Tuota, miksi? Ymmärrän kyllä jos on pierupyssy, joka ampuu myrkkykaasua ja raskas versio paskaa, mutta jos on jokin kyhäelmä, johon on ihan oikeasti investoinut aikaa ja ajattelua, niin kyllä itse ainakin luen sellaisia mielellään.
Kuten sanoin, en vastusta erillistä aluetta, tulkoon valkeus, kannatan erillistä aluetta, mutta tuo Kapun kommentti kokonaan trashauksista säpsäytti.
Kuten sanoin, ymmärrän kyllä jos on pierupyssy tmsp. Mutta mielestäni ollaan harhateillä, jos lähtökohtana on että keskustelua saa käydä vain turnauskelpoisista aiheista. Uskokaa pois, minä en taatusti halua Sotusta noobihelvettiä, minulla on jo valmiiksi hermot kireänä märkäkorvien kanssa jotka eivät lue sääntöjä, mutta keskustelun rajoittaminen pelkästään sillä periaatteella että ei ole virallinen GW:n tuotos, tuntuu turhan Judge Dredd -maiselta. Mutta totta, totta, hankala on tietty ruveta arvioimaan mikä oma viritelmä saa Ei-Turha-Lisä -leiman, ja mikä ei.

EDIT: Hienoa, Exe, tosi hienoa. Tuohan asiaa auttaakin ihan kummasti. Jos modejen suututtamiseen tarvittiin enää lisää, siinä se tuli.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
exe ds

Darkmage7280 kirjoitti: EDIT: Hienoa, Exe, tosi hienoa. Tuohan asiaa auttaakin ihan kummasti. Jos modejen suututtamiseen tarvittiin enää lisää, siinä se tuli.
Ei se kuitenkaan vaikuta kuin korkeintaan minuun.

Mutta after ool, tämä on pelkkä keskustelu foorumi, pää asia on että ihmiset löytävät etsimänsä ja tarvittaessa on hauskaa.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

exe ds kirjoitti: Haista sinä epäinnovatiivinen apina kuule nurglen pieru!
Älä ymmärrä väärin, vaikka minä inhoankin noita itsekyhäelmiä (poikkeuksena FarNorth) kannattaisin niille omaa aluetta. Enkä viestilläni viitannut mitenkään tähän sinun juttuusi, sinähän kirjoitat tässä vaan fluffia ja doctriinejä. En vastusta hyviä ideoita mitenkään, kunhan ne vain toteutetaan hyvin.
Että haistappas sinä pentu Khornen kainaloa! ;)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Darkmage7280

Jospa saataisiin keskustelu takaisin asiallisille linjoille? Khornen kainalo ja Nurglen pieru ovat kyllä sinänsä kiehtovia, mutta jätetäänpä ne Warpin asukkien huoleksi ja jatketaan eteenpäin...
exe ds

Darkmage7280 kirjoitti:Jospa saataisiin keskustelu takaisin asiallisille linjoille? Khornen kainalo ja Nurglen pieru ovat kyllä sinänsä kiehtovia, mutta jätetäänpä ne Warpin asukkien huoleksi ja jatketaan eteenpäin...
Niin huomasin pienen erehdyksen, eihän meillä kummallakaan ole mitään pääsyä warppiin ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”