Planeetoita, Regimenttejä ja Chaptereita
Planeetoita, Regimenttejä ja Chaptereita
Ajattelin kertoa muutamista planeetoista jotka olen keksinyt 40k'hon. Näillä siis on omanlaiset ympäristöt, joillain on oma mariini chapteri ja monilla näistä asuu ihmisiä => siellä on IG armeijoita.
-Terasade-
Hyvin sateinen paikka, joka paikka pitää suojata, maisemaan ja yleisilmeeseen kuuluu paljon putkia, rännejä, viemäri luukkuja sekä sadetakkisia jätkiä.
Jotain:
-Terasade Rain Drop troopers-
Nämä ovat tyypit jotka ovat suojelemassa planeettaa ulkopuolisilta.
doctriinit:
- Drop Troops
- Close order Drill
- Light infantry
- Die-Hards
- special weapon squads
värit:
- Keltainen ja tumman sininen (ei yhtäaikaa samassa figussa)
Ase suositukset:
SW: Plasmagun (oma patterni, säiliön näkyvä osa aseen alapuolella)
HW: Lascannon
Ei mariini chapteria
-Recumen-
Todella kuuma paikka, maasto koostuu kuumasta punaisesta hiekasta. Yleis ilmeeseen kuuluu kunnon suojaus joka tyypillä ja paljon palamattomia kankaita ripustettu ilmastointien päälle.
Jotain:
-Recumen flame throwers-
Tyypit jotka ovat suojelemassa tätä palloa, käyttävät planeetan ilmapiiriä aseissansa hyväksi joten liekinheittimet ja hellhoundit ovat yleisiä.
doctriinit:
- Carapace armour
- Grenadiers
- Storm Trooper squads
- Die-Hards
-
värit:
oranssi ja musta, linssit sinisiä.
Ase suositukset:
SW: Flamer
HW: Mortar
mariini chapteri jonka kerron myöhemmin.
-Terasade-
Hyvin sateinen paikka, joka paikka pitää suojata, maisemaan ja yleisilmeeseen kuuluu paljon putkia, rännejä, viemäri luukkuja sekä sadetakkisia jätkiä.
Jotain:
-Terasade Rain Drop troopers-
Nämä ovat tyypit jotka ovat suojelemassa planeettaa ulkopuolisilta.
doctriinit:
- Drop Troops
- Close order Drill
- Light infantry
- Die-Hards
- special weapon squads
värit:
- Keltainen ja tumman sininen (ei yhtäaikaa samassa figussa)
Ase suositukset:
SW: Plasmagun (oma patterni, säiliön näkyvä osa aseen alapuolella)
HW: Lascannon
Ei mariini chapteria
-Recumen-
Todella kuuma paikka, maasto koostuu kuumasta punaisesta hiekasta. Yleis ilmeeseen kuuluu kunnon suojaus joka tyypillä ja paljon palamattomia kankaita ripustettu ilmastointien päälle.
Jotain:
-Recumen flame throwers-
Tyypit jotka ovat suojelemassa tätä palloa, käyttävät planeetan ilmapiiriä aseissansa hyväksi joten liekinheittimet ja hellhoundit ovat yleisiä.
doctriinit:
- Carapace armour
- Grenadiers
- Storm Trooper squads
- Die-Hards
-
värit:
oranssi ja musta, linssit sinisiä.
Ase suositukset:
SW: Flamer
HW: Mortar
mariini chapteri jonka kerron myöhemmin.
Viimeksi muokannut exe ds, Pe 25.05.2007 14:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Re: Planeetoita, Regimenttejä ja Chaptereita
Mitenkähän tämä liittyy tarinoihin ja novelleihin? Siirrän 40K: Armeijoihin ja yksiköihin, jossa kaikki muukin itse kehitetty tauhka tätä nykyä on.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Henkinen Johtaja
- The Captain
- Valvoja
Voihan se ottaa carapacet vain rough ridereille. Tosin listaan ei saa rough ridereita, joten doktriini on melko redundantti.Henkinen Johtaja kirjoitti:tota joo... alempi IG rykmetti nyt sattuu olemaan laiton. Carapacea ja Light Infantryähän ei saa yhdistetty= jokotai
Fluffia?The Captain kirjoitti:Mitenkähän tämä liittyy tarinoihin ja novelleihin? Siirrän 40K: Armeijoihin ja yksiköihin, jossa kaikki muukin itse kehitetty tauhka tätä nykyä on.
- The Captain
- Valvoja
Missä?Anaheim kirjoitti: Fluffia?
Tulossa?The Captain kirjoitti:Missä?Anaheim kirjoitti: Fluffia?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
The Captain kirjoitti:Missä?Anaheim kirjoitti: Fluffia?
ainakin jonkintasoinen alku?Ok, vähän B-luokkaista on, mutta oletan että tuosta se lähtee. tosin en älynnyt että miksi noita doctriineja piti luetella 0.oAjattelin kertoa muutamista planeetoista jotka olen keksinyt 40k'hon. Näillä siis on omanlaiset ympäristöt, joillain on oma mariini chapteri ja monilla näistä asuu ihmisiä
Näitä on tultu suunniteltua (IG regimenttejä, planeettoja, SM chaptereita ja näille fluffia), joten ajattelin että kerronpa niistä teilleikkin, satuin vain muistamaan jutun koulussa joten en muistanut neljäsosaakaan asioista...laitan lisää sitten kun saan codexin ja vihon tänne koneelle raahattua (tylsää hommaa sellainen raahaaminen).
Niinpä tosiaan oli laiton, yritin ulkomuistista laittaa doctriinit esille, päivitän sitten myöhemmin.
Niinpä tosiaan oli laiton, yritin ulkomuistista laittaa doctriinit esille, päivitän sitten myöhemmin.
Entäpä avaruus piraatti codexi? Miksi se laitettiin yleisiin keskusteluihin?The Captain kirjoitti:Mitenkähän tämä liittyy tarinoihin ja novelleihin? Siirrän 40K: Armeijoihin ja yksiköihin, jossa kaikki muukin itse kehitetty tauhka tätä nykyä on.
- Air Defence
Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
Hyvä idea.iikka kirjoitti:Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
Offtopic: uusi foorumi on ärsyttävän epäselvä.
- The Captain
- Valvoja
Minä olen jo modejen puolella ehdottanut, että nämä itse tehdyt kyhäelmät voisi siirtää suoraan roskikseen. Ehdotus on jo saanut kannatustakin. Katsotaan nyt, olemmeko kilttejä ja teemme näille oman hiekkalaatikon, jonka voisi vain näppärästi ignoroida.iikka kirjoitti:Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
-
Darkmage7280
Tuota, miksi? Ymmärrän kyllä jos on pierupyssy, joka ampuu myrkkykaasua ja raskas versio paskaa, mutta jos on jokin kyhäelmä, johon on ihan oikeasti investoinut aikaa ja ajattelua, niin kyllä itse ainakin luen sellaisia mielellään. Jos on mielenkiintoinen ja ajatuksella luotu tekele, niin tuntuu jotenkin julmalta nakata Warpiin ihan vain koska se on oma kyhäelmä. Vai onko Games "Teemme nykyään peleistämme kokoperheen tuotoksia, jotta saisimme rahat myös pikkukakaroiden vanhemmilta" Workshop ehdoton ja ainoa auktoriteetti tällä alalla?The Captain kirjoitti:Minä olen jo modejen puolella ehdottanut, että nämä itse tehdyt kyhäelmät voisi siirtää suoraan roskikseen. Ehdotus on jo saanut kannatustakin.iikka kirjoitti:Oisiko mitään mahkuja saada uuteen uljaaseen Sotavasaraan omaa nurkkaa näille itsekyhäelmille? Sen voisi sitten vaikka nopeasti ohittaa, jos ei ole kommentointituulella.
Suurempana ongelmana minä näen eSiTeiN1xihq -käyttäjät, jotka ensitöikseen nostavat ikivanhoja viestejä "Necronit on parhaita!!!" -tyylisillä kommenteilla.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Ai miksi? Suurin osa näistä viritelmistä on niin korneja, että vaikka kuinka olisivat mukavia kaveripeleissä, ei niitä tänne tarvitse änkeä... Kannatan erillistä aluetta.
Tämän lisäksi nämä ''eSiTeiN1xihq -käyttäjät'', jotka tekevät juuri näitä omia viritelmiä.Darkmage7280 kirjoitti: Suurempana ongelmana minä näen eSiTeiN1xihq -käyttäjät, jotka ensitöikseen nostavat ikivanhoja viestejä "Necronit on parhaita!!!" -tyylisillä kommenteilla.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Haista sinä epäinnovatiivinen apina kuule nurglen pieru!JakeZuku kirjoitti:Ai miksi? Suurin osa näistä viritelmistä on niin korneja, että vaikka kuinka olisivat mukavia kaveripeleissä, ei niitä tänne tarvitse änkeä... Kannatan erillistä aluetta.
Tämän lisäksi nämä ''eSiTeiN1xihq -käyttäjät'', jotka tekevät juuri näitä omia viritelmiä.Darkmage7280 kirjoitti: Suurempana ongelmana minä näen eSiTeiN1xihq -käyttäjät, jotka ensitöikseen nostavat ikivanhoja viestejä "Necronit on parhaita!!!" -tyylisillä kommenteilla.
-
Darkmage7280
Kuten sanoin, en vastusta erillistä aluetta, tulkoon valkeus, kannatan erillistä aluetta, mutta tuo Kapun kommentti kokonaan trashauksista säpsäytti.Darkmage7280 kirjoitti:Tuota, miksi? Ymmärrän kyllä jos on pierupyssy, joka ampuu myrkkykaasua ja raskas versio paskaa, mutta jos on jokin kyhäelmä, johon on ihan oikeasti investoinut aikaa ja ajattelua, niin kyllä itse ainakin luen sellaisia mielellään.
Kuten sanoin, ymmärrän kyllä jos on pierupyssy tmsp. Mutta mielestäni ollaan harhateillä, jos lähtökohtana on että keskustelua saa käydä vain turnauskelpoisista aiheista. Uskokaa pois, minä en taatusti halua Sotusta noobihelvettiä, minulla on jo valmiiksi hermot kireänä märkäkorvien kanssa jotka eivät lue sääntöjä, mutta keskustelun rajoittaminen pelkästään sillä periaatteella että ei ole virallinen GW:n tuotos, tuntuu turhan Judge Dredd -maiselta. Mutta totta, totta, hankala on tietty ruveta arvioimaan mikä oma viritelmä saa Ei-Turha-Lisä -leiman, ja mikä ei.Tämän lisäksi nämä ''eSiTeiN1xihq -käyttäjät'', jotka tekevät juuri näitä omia viritelmiä.
EDIT: Hienoa, Exe, tosi hienoa. Tuohan asiaa auttaakin ihan kummasti. Jos modejen suututtamiseen tarvittiin enää lisää, siinä se tuli.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Ei se kuitenkaan vaikuta kuin korkeintaan minuun.Darkmage7280 kirjoitti: EDIT: Hienoa, Exe, tosi hienoa. Tuohan asiaa auttaakin ihan kummasti. Jos modejen suututtamiseen tarvittiin enää lisää, siinä se tuli.
Mutta after ool, tämä on pelkkä keskustelu foorumi, pää asia on että ihmiset löytävät etsimänsä ja tarvittaessa on hauskaa.
Älä ymmärrä väärin, vaikka minä inhoankin noita itsekyhäelmiä (poikkeuksena FarNorth) kannattaisin niille omaa aluetta. Enkä viestilläni viitannut mitenkään tähän sinun juttuusi, sinähän kirjoitat tässä vaan fluffia ja doctriinejä. En vastusta hyviä ideoita mitenkään, kunhan ne vain toteutetaan hyvin.exe ds kirjoitti: Haista sinä epäinnovatiivinen apina kuule nurglen pieru!
Että haistappas sinä pentu Khornen kainaloa!
What's going on here? Back from the grave and crap.
-
Darkmage7280
Jospa saataisiin keskustelu takaisin asiallisille linjoille? Khornen kainalo ja Nurglen pieru ovat kyllä sinänsä kiehtovia, mutta jätetäänpä ne Warpin asukkien huoleksi ja jatketaan eteenpäin...
Niin huomasin pienen erehdyksen, eihän meillä kummallakaan ole mitään pääsyä warppiinDarkmage7280 kirjoitti:Jospa saataisiin keskustelu takaisin asiallisille linjoille? Khornen kainalo ja Nurglen pieru ovat kyllä sinänsä kiehtovia, mutta jätetäänpä ne Warpin asukkien huoleksi ja jatketaan eteenpäin...