"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

goblin vai ngoblin ?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
f.a.r

goblin vai ngoblin ?

Viesti Kirjoittaja f.a.r »

onko tavallisilla goblineilla enään mitään virkaa? kaikilla on vain aina ngoblineita miksei tavallisia. mikä ero goblineilla ja ngoblineilla on pelattaessa?
:D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: goblin vai ngoblin ?

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tava goblin on pisteen kalliimpi, jos sille antaa la:n, sillä on myös parempi ld, mutta se ei saa mitään kivoja kavereita mukaansa kuten fanoja tai nettejä.

Syy miksi niitä ei näe enään kentällä on juuri se, että se maksaa 4p. Se on yksinkertaisesti liian kallis niinkin huonoksi mitä se on, joten miksi maksaa paljon paskasta kun siitä voi maksaa vähemmän saaden samalla fanojen pelon vastustajasta? Tava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
little lizard.

Viesti Kirjoittaja little lizard. »

Tava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
Moni kylläkin pitää ngobboja tyylikkäämpinä kuin tavallisia tai siis ainakin itse pidän. Joten ennemmin otan niitä tyylikkäitä ngobboja
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

little lizard. kirjoitti:
Tava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
Moni kylläkin pitää ngobboja tyylikkäämpinä kuin tavallisia tai siis ainakin itse pidän. Joten ennemmin otan niitä tyylikkäitä ngobboja
No siis, tuskin moni pitää esim. Empiren halberdeja tyylikkäinä figuina, mutta silti ne tuovat sitä... noh, miksikäs sitä kutsutaan? Erillaisuutta listoihin kun harvinainen yksikkö se on ja tätä kautta sitä tyyliä armeijaan ja itse peliinkin. En minä osaa selittää..
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”