goblin vai ngoblin ?
goblin vai ngoblin ?
onko tavallisilla goblineilla enään mitään virkaa? kaikilla on vain aina ngoblineita miksei tavallisia. mikä ero goblineilla ja ngoblineilla on pelattaessa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: goblin vai ngoblin ?
Tava goblin on pisteen kalliimpi, jos sille antaa la:n, sillä on myös parempi ld, mutta se ei saa mitään kivoja kavereita mukaansa kuten fanoja tai nettejä.
Syy miksi niitä ei näe enään kentällä on juuri se, että se maksaa 4p. Se on yksinkertaisesti liian kallis niinkin huonoksi mitä se on, joten miksi maksaa paljon paskasta kun siitä voi maksaa vähemmän saaden samalla fanojen pelon vastustajasta? Tava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
Syy miksi niitä ei näe enään kentällä on juuri se, että se maksaa 4p. Se on yksinkertaisesti liian kallis niinkin huonoksi mitä se on, joten miksi maksaa paljon paskasta kun siitä voi maksaa vähemmän saaden samalla fanojen pelon vastustajasta? Tava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
little lizard.
Moni kylläkin pitää ngobboja tyylikkäämpinä kuin tavallisia tai siis ainakin itse pidän. Joten ennemmin otan niitä tyylikkäitä ngobbojaTava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No siis, tuskin moni pitää esim. Empiren halberdeja tyylikkäinä figuina, mutta silti ne tuovat sitä... noh, miksikäs sitä kutsutaan? Erillaisuutta listoihin kun harvinainen yksikkö se on ja tätä kautta sitä tyyliä armeijaan ja itse peliinkin. En minä osaa selittää..little lizard. kirjoitti:Moni kylläkin pitää ngobboja tyylikkäämpinä kuin tavallisia tai siis ainakin itse pidän. Joten ennemmin otan niitä tyylikkäitä ngobbojaTava gobot ovat siis pelkkä tyylivalinta, ei verisuussa pelaajan yksikkö.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti