Lotr: Taistelu pusikossa
Lotr: Taistelu pusikossa
No taas tällainen reportti. Tämä tulee taas kahdessa osassa. Ekassa kerron listat jotka eivät kaikissa osioissa noudata Lomea ja toisessa itse raportti:
Radagast the Brown 150
Legolas 95
-Armour
18x Rangers of Arnor 154
-10x Spears
=399pst
Evil
2x Spider Queen 150
Cave Troll 80
Durburz 60
12x Moria goblin 60
-8x Shield
-4x Spear
Ringwraith 55 (M0 W7 F0)
=405pst
Suunnitelmat:
Hyvä: Listani tarkoitus on ampua kovaa ja pitää pakka kasassa. Radagastilla pyrin eliminoimaan hämähäkit. Názgul varmaan tuo päänvaivaa, mutta eiköhän Legolas hoida homman kotiin. Toivon ettei tule juoksu skenua (skenaario arvotaan. Kumpikaan ei tiedä mitä on tulossa) sillä sitten olen pulassa.
Paha: Radagast tulee olemaan vastustajan armeijan runko. Peikko/Durburz/ Nazgul- kombo tekee siitä selvää jälkeä muutamassa vuorossa. 21 nuolta vuorossa on kyllä ihan liikaa minun makuuni. Jos hämähäkit pääsee vahingoittumattomina lähikseen niin saa kyllä vastustajan noppa tuuri olla todella huonoa. Juoksu tehtävää toivon jotta saan vastustajan armeijan erilleen.
Skenu arvonta: Meeting engagement
Radagast the Brown 150
Legolas 95
-Armour
18x Rangers of Arnor 154
-10x Spears
=399pst
Evil
2x Spider Queen 150
Cave Troll 80
Durburz 60
12x Moria goblin 60
-8x Shield
-4x Spear
Ringwraith 55 (M0 W7 F0)
=405pst
Suunnitelmat:
Hyvä: Listani tarkoitus on ampua kovaa ja pitää pakka kasassa. Radagastilla pyrin eliminoimaan hämähäkit. Názgul varmaan tuo päänvaivaa, mutta eiköhän Legolas hoida homman kotiin. Toivon ettei tule juoksu skenua (skenaario arvotaan. Kumpikaan ei tiedä mitä on tulossa) sillä sitten olen pulassa.
Paha: Radagast tulee olemaan vastustajan armeijan runko. Peikko/Durburz/ Nazgul- kombo tekee siitä selvää jälkeä muutamassa vuorossa. 21 nuolta vuorossa on kyllä ihan liikaa minun makuuni. Jos hämähäkit pääsee vahingoittumattomina lähikseen niin saa kyllä vastustajan noppa tuuri olla todella huonoa. Juoksu tehtävää toivon jotta saan vastustajan armeijan erilleen.
Skenu arvonta: Meeting engagement
Re: Lotr: Taistelu pusikossa
Noniin.
1-4 Vuorot. http://www.galtsu.net/kuva/3337/
Hyvä jää paikalleen ja ampuu odottaen pahis armeijan etenemistä.http://www.galtsu.net/kuva/3338/
Pahat yrittävät juosta mahdollisen nopeaan kiinni. Hämähäkit kiertää kentän. Nuolisateessa kuolee 3 goblinia ja peikolla yksi wound vähemmän.
5. vuoro
Hyvä voittaa prion. Radagast tekee Immobilisen Nazguliin ja heitää 6. Nazgul ei resistoi ja jää paikoilleen. Hyvä ampuu targettinaan peikko ja tappavat sen. Legolas ampuu Nazgulia. Legolas käyttää 2 mahtia ja surmaa sormusaaveen. Taustalla Spider queen menettää woundin 3 ampujan kädestä/jousesta.
http://www.galtsu.net/kuva/3342/
6. vuoro
Hyvä voittaa priorityn ja Radagast tekee Aura of dismayn. Spider queen päästää broodlingit taiasta huolimatta. http://www.galtsu.net/kuva/3341/Broodling sitoo Radagastin. Goblinit pääsevät ensi vuorolla lähikseen, mutta paha on broken. Durburz pitää goblinit taistelussa Stand fast!- sääntönsä avulla. Hyvä ampuu ja 5 goblinia on maassa. Tehtävän kriteerit täyttyvät ja paha on hävinnyt. Kaikesta huolimatta Broodling tekee Radagastiin woundin. Spider queen tekee heroic combatin, mutta 4 maassa olevaa rangeria on liian vähän. Major victory hyville!
Kommentit:
Hyvä: Velho näytti miten tätä peliä pelataan. 3 Aura of Dismayta ja kaikki onnistui. Legolas hoiteli Nazgulin kuten aikaisemmin sanoin. Tämä peli avasi minulle paljon ovia, ja kyllä näillä tullaan Turkuun!
Paha: Damn! Taas se kävi näin. No nyt kaaduttiin kyllä huonoon taktiikkaan. Goblinit oli turhia. Hämähäkit olis pitänyt heittää heti peliin eikä kiertää. Nazgul ei sitten taian taikaa tehnyt. Durburz piti hyvin goblinit kentällä. No ensi kerralla olen varustautunut!
Ja kommentteja! Lisää on tulossa jossain välissä.
1-4 Vuorot. http://www.galtsu.net/kuva/3337/
Hyvä jää paikalleen ja ampuu odottaen pahis armeijan etenemistä.http://www.galtsu.net/kuva/3338/
Pahat yrittävät juosta mahdollisen nopeaan kiinni. Hämähäkit kiertää kentän. Nuolisateessa kuolee 3 goblinia ja peikolla yksi wound vähemmän.
5. vuoro
Hyvä voittaa prion. Radagast tekee Immobilisen Nazguliin ja heitää 6. Nazgul ei resistoi ja jää paikoilleen. Hyvä ampuu targettinaan peikko ja tappavat sen. Legolas ampuu Nazgulia. Legolas käyttää 2 mahtia ja surmaa sormusaaveen. Taustalla Spider queen menettää woundin 3 ampujan kädestä/jousesta.
http://www.galtsu.net/kuva/3342/
6. vuoro
Hyvä voittaa priorityn ja Radagast tekee Aura of dismayn. Spider queen päästää broodlingit taiasta huolimatta. http://www.galtsu.net/kuva/3341/Broodling sitoo Radagastin. Goblinit pääsevät ensi vuorolla lähikseen, mutta paha on broken. Durburz pitää goblinit taistelussa Stand fast!- sääntönsä avulla. Hyvä ampuu ja 5 goblinia on maassa. Tehtävän kriteerit täyttyvät ja paha on hävinnyt. Kaikesta huolimatta Broodling tekee Radagastiin woundin. Spider queen tekee heroic combatin, mutta 4 maassa olevaa rangeria on liian vähän. Major victory hyville!
Kommentit:
Hyvä: Velho näytti miten tätä peliä pelataan. 3 Aura of Dismayta ja kaikki onnistui. Legolas hoiteli Nazgulin kuten aikaisemmin sanoin. Tämä peli avasi minulle paljon ovia, ja kyllä näillä tullaan Turkuun!
Paha: Damn! Taas se kävi näin. No nyt kaaduttiin kyllä huonoon taktiikkaan. Goblinit oli turhia. Hämähäkit olis pitänyt heittää heti peliin eikä kiertää. Nazgul ei sitten taian taikaa tehnyt. Durburz piti hyvin goblinit kentällä. No ensi kerralla olen varustautunut!
Ja kommentteja! Lisää on tulossa jossain välissä.
En itse pelaa LOTRia mutta pystyn selvällä järjellä päättelemään seuraavan: Onko pahoilla mitään mahdollisuutta voittaa kun kävelevät 5 ensimmäistä vuoroa nuolisateessa? Toisessa kaksiosaisessa raportissasi hyvillä oli taaskin murskaava jousiylivoima. Tasoittakaa listoja jousten suhteen että saadaan aikaan kunnon tasaväkinen vääntö. Nyt jäi teurastukseksi.
"To secure peace is to prepare for war"
Metallica - Don't tread on me
No se on sitten ihan sama onko goblinarcher vai ei kun niillä ei osu sitten mihinkään. Ainakaan näin pienissä peleissä ei ole tarpeellista. Ja pahojen lähistely joukot olivat kolme kertaa parempia.
Kyllähän niillä pahiksilla on ihan hyvät mahikset, mutta tällä kertaa vastustaja oli maksimoinut ampumisen rankalla kädellä, harvemmin lista ampuu läheskään noin paljoa.ScoopArt kirjoitti:En itse pelaa LOTRia mutta pystyn selvällä järjellä päättelemään seuraavan: Onko pahoilla mitään mahdollisuutta voittaa kun kävelevät 5 ensimmäistä vuoroa nuolisateessa? Toisessa kaksiosaisessa raportissasi hyvillä oli taaskin murskaava jousiylivoima. Tasoittakaa listoja jousten suhteen että saadaan aikaan kunnon tasaväkinen vääntö. Nyt jäi teurastukseksi.
Raportti oli ihan hyvä, mutta voisit kertoa enemmän tarinamaisesti ja pitemmin sekä kuvat voisit ottaa yläviistosta, etkä suoraan ylhäältä (tämä olisi ainakin minun mielestäni parempi).
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Lähistelyjoukoilla tuskin tekee mitään jos lähitaisteluun saavutaan neulatyynynä. (=Kuolleina)miQ kirjoitti:No se on sitten ihan sama onko goblinarcher vai ei kun niillä ei osu sitten mihinkään. Ainakaan näin pienissä peleissä ei ole tarpeellista. Ja pahojen lähistely joukot olivat kolme kertaa parempia.
Niinpä, harvemmin ammutaan noin paljon. Minkäköhän takia pahoilla ei ollut mahdollisuuksia? Ja kyllähän pahoilla on yhtä hyvät mahdollisuudet voittaa kuin hyvilläkin, mutta nyt puhuttiinkin tästä pelistä. Siinä pahat olivat alakynnessä heti kättelystä lähtien.Elrohir kirjoitti:Kyllähän niillä pahiksilla on ihan hyvät mahikset, mutta tällä kertaa vastustaja oli maksimoinut ampumisen rankalla kädellä, harvemmin lista ampuu läheskään noin paljoa.
"To secure peace is to prepare for war"
Ja todennäköisesti paha olisi voittanut jos olisi tullut joku juoksemis skenu (esim. Take and hold). Kommenttia lisää!
- Pikku-Make
Minusta tuossa ei ollut mitään järkeä... :/ Anteeksi vaan(ei mitään henkilökohtaista...). Tehkää jousirajoitusten mukaiset listat niin olisi mukavampaa luettavaa... Kun siis pahikset ovat jo kuolleita kun pääsevät lähietäisyydelle, eli pahoille ei annettu mahdollisuuttakaan. Paitsi niin ehkä take and holdissa tai Dominationissa. Mutta pienessä pelissä 21 nuolta on aivan liikaa riippumatta skenusta. Mutta siis hyvin kirjoitettu raportti, tajuaisi mitä tapahtuu vaikkei olisi kuviakaan. Eli kirjoitus kunnossa mutta pelatkaa oikeilla armeijoilla! Pyydän anteeksi kovaa kritiikkiä...
Gmail kutsuja tarjolla!