Pistetään juhannuksen piikkiin. Pää sekaisin kuutonen ja yhdeksäinen näyttävät häiritsevän samoilta.Half-Breed kirjoitti:Mistä sinä yhdeksän Trooppia vedit. Kuusi niillä on maksimi, kuin muillakin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Ellei Taulla ole jotain Trooppien määrää rajoittavaa erikoissääntöä (mitä mielestäni ei ole) niin Troop-ryhmiö voi olla yhdeksän.
*Mun kaveri varmaan kusettaa mua ihan 6-0...*
Re: *Mun kaveri varmaan kusettaa mua ihan 6-0...*
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Lihamestari
Voisitte kyllä ostaa ne codexit molemmat ja tehdä armeijat niiden antamien ohjeiden ja pisteiden mukaan. Minä en ainakaan ymmärtänyt sanaakaan siitä mitä Lakaassi on täällä selittänyt.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kyllä.Ja sen sääntökirjan voisitte myös lukea....Lihamestari kirjoitti:Voisitte kyllä ostaa ne codexit molemmat ja tehdä armeijat niiden antamien ohjeiden ja pisteiden mukaan. Minä en ainakaan ymmärtänyt sanaakaan siitä mitä Lakaassi on täällä selittänyt.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
No nyt määkin tajusin!
KapuEdit: Palataan asiaan 40K: Perusteissa sitten, kun molemmilta löytyy oman armeijan codexi ja sääntökirjaakin on yritetty lukea.
KapuEdit: Palataan asiaan 40K: Perusteissa sitten, kun molemmilta löytyy oman armeijan codexi ja sääntökirjaakin on yritetty lukea.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!