"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

*Mun kaveri varmaan kusettaa mua ihan 6-0...*

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: *Mun kaveri varmaan kusettaa mua ihan 6-0...*

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Half-Breed kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:Ellei Taulla ole jotain Trooppien määrää rajoittavaa erikoissääntöä (mitä mielestäni ei ole) niin Troop-ryhmiö voi olla yhdeksän.
Mistä sinä yhdeksän Trooppia vedit. Kuusi niillä on maksimi, kuin muillakin.
Pistetään juhannuksen piikkiin. Pää sekaisin kuutonen ja yhdeksäinen näyttävät häiritsevän samoilta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Voisitte kyllä ostaa ne codexit molemmat ja tehdä armeijat niiden antamien ohjeiden ja pisteiden mukaan. Minä en ainakaan ymmärtänyt sanaakaan siitä mitä Lakaassi on täällä selittänyt.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Lihamestari kirjoitti:Voisitte kyllä ostaa ne codexit molemmat ja tehdä armeijat niiden antamien ohjeiden ja pisteiden mukaan. Minä en ainakaan ymmärtänyt sanaakaan siitä mitä Lakaassi on täällä selittänyt.
Kyllä.Ja sen sääntökirjan voisitte myös lukea....
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

No nyt määkin tajusin!

KapuEdit: Palataan asiaan 40K: Perusteissa sitten, kun molemmilta löytyy oman armeijan codexi ja sääntökirjaakin on yritetty lukea.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Säännöt”