"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kumpi on parempi armeeja? imperilguard vai eldar?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
leevizer

Re: kumpi on parempi armeeja? imperilguard vai eldar?

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Astma kirjoitti:Ystäväni aloitti Eldarit juuri näiden ulkonäön takia.
Peleissä häntä alkoi rivoa jatkuva häviäminen. ( Ihan Örkeistä Siskoon. Selittynee sillä, että pelasimme suunnilleen 700pts armeijoita. Noissa pisteissä eldar on suhteellisen heikko.)

Guardianit ovat IMO, suhteellisen turhia 12" pyssynsä vuoksi (vaikka tiputtavat ihan kiitettävästi Örkkiä ja Nidiä, mutta sen jälkeen kuollaan lähitaistelussa ). Yksi hyvä malli eldar armeijasta on pitää Troop-choicet mahdollisimman pienenä ja halpoina ja käyttää pisteet loistaviin eliitteihin yms.

Minua huvittaa suuresti guardianejen 5+ AS yhdistettynä figujen erittäin hienoon ja kovan näköiseen armouriin.
Eldar heikko 700 Pisteessä? Kokeile black templareilla. Kyllä siihen saa avatarin,5 pathfinderiä, 10 guardiania, falconin ja howling bansheita. Itse en pidä kovin huonona.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

leevizer kirjoitti:
Astma kirjoitti:Ystäväni aloitti Eldarit juuri näiden ulkonäön takia.
Peleissä häntä alkoi rivoa jatkuva häviäminen. ( Ihan Örkeistä Siskoon. Selittynee sillä, että pelasimme suunnilleen 700pts armeijoita. Noissa pisteissä eldar on suhteellisen heikko.)

Guardianit ovat IMO, suhteellisen turhia 12" pyssynsä vuoksi (vaikka tiputtavat ihan kiitettävästi Örkkiä ja Nidiä, mutta sen jälkeen kuollaan lähitaistelussa ). Yksi hyvä malli eldar armeijasta on pitää Troop-choicet mahdollisimman pienenä ja halpoina ja käyttää pisteet loistaviin eliitteihin yms.

Minua huvittaa suuresti guardianejen 5+ AS yhdistettynä figujen erittäin hienoon ja kovan näköiseen armouriin.
Eldar heikko 700 Pisteessä? Kokeile black templareilla. Kyllä siihen saa avatarin,5 pathfinderiä, 10 guardiania, falconin ja howling bansheita. Itse en pidä kovin huonona.
Astma, Guardianien tehtävä ei ole tappaa mitään, eikä itseasiassa pakolla hengissäkään pysyminen. Niiden tehtävä on olla lisä-woundeina StarCannonille (tai joskus harvoin BrightLancelle).
What's going on here? Back from the grave and crap.
Astma

Viesti Kirjoittaja Astma »

JakeZuku kirjoitti: Astma, Guardianien tehtävä ei ole tappaa mitään, eikä itseasiassa pakolla hengissäkään pysyminen. Niiden tehtävä on olla lisä-woundeina StarCannonille (tai joskus harvoin BrightLancelle).
Olen tietoinen asiasta.
Sip2 kirjoitti:nain gwn turnauksissa
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Astma kirjoitti:
JakeZuku kirjoitti: Astma, Guardianien tehtävä ei ole tappaa mitään, eikä itseasiassa pakolla hengissäkään pysyminen. Niiden tehtävä on olla lisä-woundeina StarCannonille (tai joskus harvoin BrightLancelle).
Olen tietoinen asiasta.
Ja sen armouri on eldar armouria! Se on "haltia" kamaa joka meinaa että sen on hienoa mutta huonoa...
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Shireh

Viesti Kirjoittaja Shireh »

Eldareiden haarniska ei ole huono. Pelissä se voi olla 5+ savellaan, mutta fluffissa se onkin asia erikseen. Eldareiden haarniska muotoutuu käyttäjän kehon ja liikkeiden mukaan. Melkein kuin olisi elävä, mutta ei. Tämä mahdollistaa paremman liikkuvuuden ja ei tarvitse kantaa +20kg päällä. Siksi lähes kaikki eldarit omaavat Fleet of Footin. :)

EDIT: Hienosti hyppäsin pelimekaniikasta fluffiin ja takaisin pelimekaniikkaan. :I
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Shireh kirjoitti:Eldareiden haarniska ei ole huono. Pelissä se voi olla 5+ savellaan, mutta fluffissa se onkin asia erikseen. Eldareiden haarniska muotoutuu käyttäjän kehon ja liikkeiden mukaan. Melkein kuin olisi elävä, mutta ei. Tämä mahdollistaa paremman liikkuvuuden ja ei tarvitse kantaa +20kg päällä. Siksi lähes kaikki eldarit omaavat Fleet of Footin. :)

EDIT: Hienosti hyppäsin pelimekaniikasta fluffiin ja takaisin pelimekaniikkaan. :I
Haha, Marinet kantavatkin +150kg päällänsä! :)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Shireh

Viesti Kirjoittaja Shireh »

Haha, Marinet kantavatkin +150kg päällänsä.

Näinhän se on, mutta marinethan ovat kaikkea muutakuin normaaleja. Ne perhanan huumeet ja muutkin kehonmuokkaukset vääristävät/parantavat kenen tahansa kykyä kantaa isompaakin haarniskaa. Eldareiden ja Marineiden kehojen vertaaminen olisi sama kuin vertaisisi rekka-auton ja henkiläauton ominaisuuksia. Ei ihan mutta tajusitte(han) pointin :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”