"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hulluuden vuorilla-pimeyttäkin pimeämpi konversiokisa, tulok

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Anaheim

Re: Hulluuden vuorilla -pimeyttäkin pimeämpi konversiokisa

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Varmistan nyt vielä. Siis suurellakin/suurehkollakin ajokilla saa osallistua?
Wiljami

Viesti Kirjoittaja Wiljami »

Täytyypäs vielä kysyä että saakos osallistua useammalla figulla kuin vain yhdellä? Vaikka molempiin luokkiin jos toteutuvat!
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Wiljami kirjoitti:Täytyypäs vielä kysyä että saakos osallistua useammalla figulla kuin vain yhdellä? Vaikka molempiin luokkiin jos toteutuvat!
Aloitusviestin määrittelemissä rajoissa, jos sitä tarkoitit. Jos kyse oli siitä saako osallistuja tehdä töitä molempiin kategorioihin, niin kyllä näinkin.
Anaheim kirjoitti:Varmistan nyt vielä. Siis suurellakin/suurehkollakin ajokilla saa osallistua?
No ylärajat oman järjen mukaan.
Hands_of_blue kirjoitti:Säännöt ja deadline näyttävät kaikin puolin hyvältä kunhan äänestystapa saadaan vielä lyötyä lukkoon. Nyt siis vaan hankkimaan osia, että pääsee väsäilemään.
Aloitusviestissä on varmaan aikalailla kaikki mitä äänestyksestä tässä vaiheessa tarvitsee olla selvillä.

...hyvä ettei itse tarvii stressata kun oma työ on jo 90% valmiina ollu useamman kuukauden..ai niin, niitähän tarttis vielä toisen *gulp*
IceWind

Viesti Kirjoittaja IceWind »

dead flesh penalty kirjoitti: ...hyvä ettei itse tarvii stressata kun oma työ on jo 90% valmiina ollu useamman kuukauden..ai niin, niitähän tarttis vielä toisen *gulp*
Älä valita, mun työ on vielä bitzeinä tuossa vieressä, ja sen, mitä oon ajatellut, tekeminen voi kestää hieman(lue Hiiiemaaan) aikaa(yksityiskohtia hemmetti soikoon). :D
So called brainfart^^
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan. :D
Anaheim

Mer'siles kirjoitti:Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan. :D
Mersiles 1-0 Vieras

No, eiköhän tuossa ollut ne tärkeimmät. Jos deadline on kuukauden kuluttua (vai?), niin eipä muuta kun väsäilemään boyz. Paras mies(tai nainen tai jokin muu) voittakoon, älköön kukaan leikatko kättänsä irti askarteluveitsellä ja olkoon greenstuffine tarttuvaista ja nopeasti kovettuvaa.
IceWind

Mer'siles kirjoitti:Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan. :D
Ilman bitzejä on vähän vaikea toteuttaa sitä ideaa ;), että onnea vaan.

Ajattelin tässä vielä kysyä, että montako kuvaa per entry?
So called brainfart^^
Mer'siles

IceWind kirjoitti:Ilman bitzejä on vähän vaikea toteuttaa sitä ideaa ;), että onnea vaan.
Niinpä, siksi tänään onkin vielä shoppailu reissu edessä. :D
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Mer'siles kirjoitti:
IceWind kirjoitti:Ilman bitzejä on vähän vaikea toteuttaa sitä ideaa ;), että onnea vaan.
Niinpä, siksi tänään onkin vielä shoppailu reissu edessä. :D
itsellä myöskin ostosreissu edessä, mutta eikös hyvin suunniteltu oo jo puoliksi tehty...

Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
big or small,we loot it all.hmph..
IceWind

gawd kirjoitti: Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
Mä kyllä jättäisin ainakin lähikuvat pois, koska kaikilla ei varmaankaan ole kameraa, jolla saisi hyviä kuvia ihan läheltä.
So called brainfart^^
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

IceWind kirjoitti:
gawd kirjoitti: Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
Mä kyllä jättäisin ainakin lähikuvat pois, koska kaikilla ei varmaankaan ole kameraa, jolla saisi hyviä kuvia ihan läheltä.
Eiköhän jokainen saa kuvata niin kuin haluaa/osaa? Huonolla kuvalla, josta ei kunnolla erota figun yksityiskohtia voi tosin olla aika turha odottaa kauheaa pisteryöppyä vaikka figu olisi todellisuudessa kuinka hieno. Minua kiinnostaa se, onko kuvilla määrä tai kokorajoitusta? Jokainen osaa varmaan vaikka Paintilla tehdä kuvistaan kollaasin eli olisiko yksi kollaasi per työ liikaa vaadittu? Jonkinlainen kokorajoituskin voisi olla paikallaan kuvien tarkastelun helpottamiseksi, tietysti kuvakoon täytyy olla riittävä, jotta isotkin kohteet saa mahtumaan tarpeeksi monesta kuvakulmasta. Mielipiteitä?

Sitten vain hankkimaan osia.
IceWind

Hands_of_blue kirjoitti:
IceWind kirjoitti:
Eiköhän jokainen saa kuvata niin kuin haluaa/osaa?
Juu kyllä tietenkin. Tarkoitin vaan ettei ole mikään vaatimus(Huom!) kaikilta ottaa lähikuvia. ;)
So called brainfart^^
Anaheim

Hmm... jos teen konversion heavyweapon tiimin baselle ja siinä on vaikkapa se kolme nappia, kelpuutetaanko se edelleenkin..?
Mer'siles

Veikkaisinpa että kelpuutetaan jos ne selvästi kuuluvat jotenkin yhteen, eikä vain ole pari random nappia jostain squadista.
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Anaheim kirjoitti:
Mersiles 1-0 Vieras
Pistän paremmaksi. Tekisi mieli osallistua todella kovasti, mutta kun ei satu olemaan edes sitä IDEAA saati BITZEJÄ.
...
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Anaheim kirjoitti:Hmm... jos teen konversion heavyweapon tiimin baselle ja siinä on vaikkapa se kolme nappia, kelpuutetaanko se edelleenkin..?
Örmm..oikeastaan säännöissä vähän niinkuin kielletään, mutta ei se toisaalta minua erikoisesti rassaa. Varmaan jos kiellettäisiin väittäisit niitä kahta muuta maastoksi? :P
Muilla voi tietysti olla eriäviä mielipiteitä, mutta minä en suhtaudu näihin mitenkään erikoisen tiukkapipoisesti.
Hands_of_blue kirjoitti: Minua kiinnostaa se, onko kuvilla määrä tai kokorajoitusta? Jokainen osaa varmaan vaikka Paintilla tehdä kuvistaan kollaasin eli olisiko yksi kollaasi per työ liikaa vaadittu? Jonkinlainen kokorajoituskin voisi olla paikallaan kuvien tarkastelun helpottamiseksi, tietysti kuvakoon täytyy olla riittävä, jotta isotkin kohteet saa mahtumaan tarpeeksi monesta kuvakulmasta. Mielipiteitä?
Ajattelin laittaa kuvat näkyviin kuvablogi.comissa. Sivustolla on omat rajoituksensa:
Kuvablogi.com kirjoitti: Mikäli mahdollista, niin pienennä kuva tai kuvat jo etukäteen sallittuihin mittoihin. Näin vähennät Kuvablogin kuormitusta sekä lataat kuvasi nopeammin. Kuva pienennetään niin, että pisin sivu on 1024 pikseliä leveä tai korkea. Kuvan täytyy olla jpg-muodossa. Maksimikoko jpg-kuvalle on 3 MB ja zip-tiedostolle 10 MB.
Tämähän ei ole täysin välttämätöntä. Jos joku todella pelkää titaaninsa jäävän vähän huonoon valoon tuossa koossa, voi kuvat kyllä tyrkätä johonkin imageshackkiinkin.

Yleisjuttuja: kuva voi todella olla kollaasi, mutta vain yksi kuvatiedosto.
Mer'siles

3mb kokorajoitus? On ainakin tarpeeksi.
IceWind

Ehh.. huomasin juuri yhen asian. Milloin on dead-line? Sitä en nähnyt missään mainittavan. Tai sitten näkö reistailee. :D
So called brainfart^^
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Hehee! Miksen aikasemmin tätä huomannut! Oon mukana totta hemmetissä!!! :D

Eli vehut on oma gategoria ja normikokoset ukot omansa vai? Ja se dead-line on siis 25.7.? Ja vielä yksi kysymys: kuka työt arvostelee? Tainnu lukasta vähän hutasten nää kaikki kommentit, eli varmaan sanottu mutta en ole huomannut...
Indeed...
Ice Warrior

Viesti Kirjoittaja Ice Warrior »

Itekkin voisin tulla mukaan. aina on kiva saada jotain aikaan kun kunnolla pitää yrittää
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”