Hulluuden vuorilla-pimeyttäkin pimeämpi konversiokisa, tulok
Re: Hulluuden vuorilla -pimeyttäkin pimeämpi konversiokisa
Varmistan nyt vielä. Siis suurellakin/suurehkollakin ajokilla saa osallistua?
Täytyypäs vielä kysyä että saakos osallistua useammalla figulla kuin vain yhdellä? Vaikka molempiin luokkiin jos toteutuvat!
- dead flesh penalty
Aloitusviestin määrittelemissä rajoissa, jos sitä tarkoitit. Jos kyse oli siitä saako osallistuja tehdä töitä molempiin kategorioihin, niin kyllä näinkin.Wiljami kirjoitti:Täytyypäs vielä kysyä että saakos osallistua useammalla figulla kuin vain yhdellä? Vaikka molempiin luokkiin jos toteutuvat!
No ylärajat oman järjen mukaan.Anaheim kirjoitti:Varmistan nyt vielä. Siis suurellakin/suurehkollakin ajokilla saa osallistua?
Aloitusviestissä on varmaan aikalailla kaikki mitä äänestyksestä tässä vaiheessa tarvitsee olla selvillä.Hands_of_blue kirjoitti:Säännöt ja deadline näyttävät kaikin puolin hyvältä kunhan äänestystapa saadaan vielä lyötyä lukkoon. Nyt siis vaan hankkimaan osia, että pääsee väsäilemään.
...hyvä ettei itse tarvii stressata kun oma työ on jo 90% valmiina ollu useamman kuukauden..ai niin, niitähän tarttis vielä toisen *gulp*
Älä valita, mun työ on vielä bitzeinä tuossa vieressä, ja sen, mitä oon ajatellut, tekeminen voi kestää hieman(lue Hiiiemaaan) aikaa(yksityiskohtia hemmetti soikoon).dead flesh penalty kirjoitti: ...hyvä ettei itse tarvii stressata kun oma työ on jo 90% valmiina ollu useamman kuukauden..ai niin, niitähän tarttis vielä toisen *gulp*
So called brainfart^^
Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan. 
Mersiles 1-0 VierasMer'siles kirjoitti:Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan.
No, eiköhän tuossa ollut ne tärkeimmät. Jos deadline on kuukauden kuluttua (vai?), niin eipä muuta kun väsäilemään boyz. Paras mies(tai nainen tai jokin muu) voittakoon, älköön kukaan leikatko kättänsä irti askarteluveitsellä ja olkoon greenstuffine tarttuvaista ja nopeasti kovettuvaa.
Ilman bitzejä on vähän vaikea toteuttaa sitä ideaaMer'siles kirjoitti:Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan.
Ajattelin tässä vielä kysyä, että montako kuvaa per entry?
So called brainfart^^
Niinpä, siksi tänään onkin vielä shoppailu reissu edessä.IceWind kirjoitti:Ilman bitzejä on vähän vaikea toteuttaa sitä ideaa, että onnea vaan.
itsellä myöskin ostosreissu edessä, mutta eikös hyvin suunniteltu oo jo puoliksi tehty...Mer'siles kirjoitti:Niinpä, siksi tänään onkin vielä shoppailu reissu edessä.IceWind kirjoitti:Ilman bitzejä on vähän vaikea toteuttaa sitä ideaa, että onnea vaan.
Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
big or small,we loot it all.hmph..
Mä kyllä jättäisin ainakin lähikuvat pois, koska kaikilla ei varmaankaan ole kameraa, jolla saisi hyviä kuvia ihan läheltä.gawd kirjoitti: Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
So called brainfart^^
- Hands_of_blue
Eiköhän jokainen saa kuvata niin kuin haluaa/osaa? Huonolla kuvalla, josta ei kunnolla erota figun yksityiskohtia voi tosin olla aika turha odottaa kauheaa pisteryöppyä vaikka figu olisi todellisuudessa kuinka hieno. Minua kiinnostaa se, onko kuvilla määrä tai kokorajoitusta? Jokainen osaa varmaan vaikka Paintilla tehdä kuvistaan kollaasin eli olisiko yksi kollaasi per työ liikaa vaadittu? Jonkinlainen kokorajoituskin voisi olla paikallaan kuvien tarkastelun helpottamiseksi, tietysti kuvakoon täytyy olla riittävä, jotta isotkin kohteet saa mahtumaan tarpeeksi monesta kuvakulmasta. Mielipiteitä?IceWind kirjoitti:Mä kyllä jättäisin ainakin lähikuvat pois, koska kaikilla ei varmaankaan ole kameraa, jolla saisi hyviä kuvia ihan läheltä.gawd kirjoitti: Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
Sitten vain hankkimaan osia.
Juu kyllä tietenkin. Tarkoitin vaan ettei ole mikään vaatimus(Huom!) kaikilta ottaa lähikuvia.Hands_of_blue kirjoitti:Eiköhän jokainen saa kuvata niin kuin haluaa/osaa?IceWind kirjoitti:Mä kyllä jättäisin ainakin lähikuvat pois, koska kaikilla ei varmaankaan ole kameraa, jolla saisi hyviä kuvia ihan läheltä.gawd kirjoitti: Minuakin kuvien lukumäärä mietityttää, riittääkö tyyliin joka sivulta kokonaiskuva vai pitääkö olla jotain lähikuvia..?
So called brainfart^^
Hmm... jos teen konversion heavyweapon tiimin baselle ja siinä on vaikkapa se kolme nappia, kelpuutetaanko se edelleenkin..?
Veikkaisinpa että kelpuutetaan jos ne selvästi kuuluvat jotenkin yhteen, eikä vain ole pari random nappia jostain squadista.
Pistän paremmaksi. Tekisi mieli osallistua todella kovasti, mutta kun ei satu olemaan edes sitä IDEAA saati BITZEJÄ.Anaheim kirjoitti:Mersiles 1-0 VierasMer'siles kirjoitti:Älkää valittako mulla ei ole edes bitzejä, pelkkä idea vaan.
...
- dead flesh penalty
Örmm..oikeastaan säännöissä vähän niinkuin kielletään, mutta ei se toisaalta minua erikoisesti rassaa. Varmaan jos kiellettäisiin väittäisit niitä kahta muuta maastoksi?Anaheim kirjoitti:Hmm... jos teen konversion heavyweapon tiimin baselle ja siinä on vaikkapa se kolme nappia, kelpuutetaanko se edelleenkin..?
Muilla voi tietysti olla eriäviä mielipiteitä, mutta minä en suhtaudu näihin mitenkään erikoisen tiukkapipoisesti.
Ajattelin laittaa kuvat näkyviin kuvablogi.comissa. Sivustolla on omat rajoituksensa:Hands_of_blue kirjoitti: Minua kiinnostaa se, onko kuvilla määrä tai kokorajoitusta? Jokainen osaa varmaan vaikka Paintilla tehdä kuvistaan kollaasin eli olisiko yksi kollaasi per työ liikaa vaadittu? Jonkinlainen kokorajoituskin voisi olla paikallaan kuvien tarkastelun helpottamiseksi, tietysti kuvakoon täytyy olla riittävä, jotta isotkin kohteet saa mahtumaan tarpeeksi monesta kuvakulmasta. Mielipiteitä?
Tämähän ei ole täysin välttämätöntä. Jos joku todella pelkää titaaninsa jäävän vähän huonoon valoon tuossa koossa, voi kuvat kyllä tyrkätä johonkin imageshackkiinkin.Kuvablogi.com kirjoitti: Mikäli mahdollista, niin pienennä kuva tai kuvat jo etukäteen sallittuihin mittoihin. Näin vähennät Kuvablogin kuormitusta sekä lataat kuvasi nopeammin. Kuva pienennetään niin, että pisin sivu on 1024 pikseliä leveä tai korkea. Kuvan täytyy olla jpg-muodossa. Maksimikoko jpg-kuvalle on 3 MB ja zip-tiedostolle 10 MB.
Yleisjuttuja: kuva voi todella olla kollaasi, mutta vain yksi kuvatiedosto.
3mb kokorajoitus? On ainakin tarpeeksi.
Ehh.. huomasin juuri yhen asian. Milloin on dead-line? Sitä en nähnyt missään mainittavan. Tai sitten näkö reistailee. 
So called brainfart^^
-
Wahtisaari
Hehee! Miksen aikasemmin tätä huomannut! Oon mukana totta hemmetissä!!! 
Eli vehut on oma gategoria ja normikokoset ukot omansa vai? Ja se dead-line on siis 25.7.? Ja vielä yksi kysymys: kuka työt arvostelee? Tainnu lukasta vähän hutasten nää kaikki kommentit, eli varmaan sanottu mutta en ole huomannut...
Eli vehut on oma gategoria ja normikokoset ukot omansa vai? Ja se dead-line on siis 25.7.? Ja vielä yksi kysymys: kuka työt arvostelee? Tainnu lukasta vähän hutasten nää kaikki kommentit, eli varmaan sanottu mutta en ole huomannut...
Indeed...
- Ice Warrior
Itekkin voisin tulla mukaan. aina on kiva saada jotain aikaan kun kunnolla pitää yrittää
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;