Jezzailit.. miksi kukaan edes huolehtis niistä?
1) Niitä on yleensä vähän, jos ollenkaan...
2) jos niitä nyt sen 10 sattuu olemaan, niin niihin kannattaa ampua mortarilla...
3) loppujen lopuksi ne ei saa paljoakaan aikaseksi
mutta ku kerran alettiin tähän nii magia tepsii oikein hyvin tai mortar..
niille ei tartte aiheuttaa ku yks testi ja ne juoksee.. luultavasti joku onki maininnu jo ton pointin aikasemmin...
joko et välitä niistä (niitä on vähän) tai aiheutat niille paniikki testin (niitä on paljon)
Jezzaileja tuhoamaan Empirellä ??
Hyvin toimii kaverin armeijassa majailee juuri tuollainen porukka, plus yksi 10 handgunnerin detachmentti halberidereillä. Crossbown pitempi kantama mahdollistaa niiden deployaamisen hieman taaemmaksi, esim. jos reunalla sattuu olemaan kumpula. Itselläni 8pelaan kääpiöillä) on 2*10 thunderers ja 10 crossbowmania ja toimii vallan mainiosti, tosin kääpiöillä ei ole sitä empiren handgunien kantaman pidennystä joten crossbowt ovat pakollisia jos haluaa suolata vastustajaa jo ensimmäiseltä vuorolta lähtien...SirUlrich kirjoitti: Ehdottaisin jopa tällaista 10 handguneria marksmanilla ja repeater handgunilla. Tolle porukalle 2 x 5 crossbowman detatchmenttia. Luulis toimivan.
- Ilkeapikkuperkele
Näin skaveni pelaajana voisin sanoa.
Älä välitä hirvittävästi niistä. 5+ osuminen ei ainakaan minulta luonnistu hirveän hyvin. Toisaalta on tullut telotettua 8 jezzaililla 8 knighttia eka vuorol. Yks minkä olen havainnut itselläni uhkaksi on scoutit. tietenkin heavensin magic missilet on ikäviä... thunderbolt varsinkin (ei saveja. niihä se oli
) Enemmän minä olisin empire pelaajana huolissaan tunnel teamista ja Skaven magickistä... varsinkin plague.
Et semmosta. Pelin iloa
Älä välitä hirvittävästi niistä. 5+ osuminen ei ainakaan minulta luonnistu hirveän hyvin. Toisaalta on tullut telotettua 8 jezzaililla 8 knighttia eka vuorol. Yks minkä olen havainnut itselläni uhkaksi on scoutit. tietenkin heavensin magic missilet on ikäviä... thunderbolt varsinkin (ei saveja. niihä se oli
Et semmosta. Pelin iloa
-
Phoenix_fx
Mielestäni Ilkeapikkuperkeleen viesti osui naulan kantaan. Jos niitä jezzaileja on enemmän kuin viis ni sit saattaa kannatta jo alkaa miettimään että mitähän noille tekis, muuten niistä ei oo muuta kuin pientä kiusaa jossain päin armeijaa. Ite pelaan skavenilla ja olen todennut että ritarit putoo paljon helpommin kun ei edes vaivaudu jezzaileihin tuhlaamaan vaan lataa kunnon myrkyt ja kaasut naamalle ennen kun ritarit ehtii lyömään takasin.Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Näin skaveni pelaajana voisin sanoa.
Älä välitä hirvittävästi niistä. 5+ osuminen ei ainakaan minulta luonnistu hirveän hyvin. Toisaalta on tullut telotettua 8 jezzaililla 8 knighttia eka vuorol. Yks minkä olen havainnut itselläni uhkaksi on scoutit. tietenkin heavensin magic missilet on ikäviä... thunderbolt varsinkin (ei saveja. niihä se oli) Enemmän minä olisin empire pelaajana huolissaan tunnel teamista ja Skaven magickistä... varsinkin plague.
Et semmosta. Pelin iloa
Who? Me? No, it was that other guy...